Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6338 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אייל- מגבונים נראה לי כפתרון הפשוט ביותר (אולי אף פשוט מדי..)

 

פשוטו כמשמעו? חבילת מגבונים וקדימה לגרד??

 

נראה לי שאני מוכן לנסות את זה תחילה..

פורסם

פיתרון הכי פשוט-וזה עובד מניסיון-לקנות את ספוגית הפלא לשים מים ולהתחיל לשפשף,עד שכל השיכבה העליונה יורדת,כמובן שצריך הרבה סבלנות והרבה ספוגיות פלא,כי היא נאכלות יחד עם השיכבה שיורדת.מה שכן אני מחפש את הפלסטיק למתקן של הכוסות הוא ממש הרוס אצלי,הכיתוב הלך ואני לא יודע איך לפרק,ומתחת יש מערכת אז לא רוצה שתקבל מים..מה ניתן לעשות?

פורסם
אייל- מגבונים נראה לי כפתרון הפשוט ביותר (אולי אף פשוט מדי..)

 

פשוטו כמשמעו? חבילת מגבונים וקדימה לגרד??

 

נראה לי שאני מוכן לנסות את זה תחילה..

 

כן, פעם לפני כ3 שנים כשהיתה לי את הג'נריישן הכחולה- חיכיתי למישהי ברכבת ,והרכבת איחרה, ומרוב שיעמום פיתחתי את השיטה הזאת, ממש בטעות.

עד שהרכבת הגיעה כבר סיימתי לגרד חצי מהפלסטיקה (את השאר סיים הבעלים הבא של הרכב)

 

מה שכן, אני לא זוכר אם היה מדובר במגבונים עם או בלי אלכוהול.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
פיתרון הכי פשוט-וזה עובד מניסיון-לקנות את ספוגית הפלא לשים מים ולהתחיל לשפשף,עד שכל השיכבה העליונה יורדת,כמובן שצריך הרבה סבלנות והרבה ספוגיות פלא,כי היא נאכלות יחד עם השיכבה שיורדת.מה שכן אני מחפש את הפלסטיק למתקן של הכוסות הוא ממש הרוס אצלי,הכיתוב הלך ואני לא יודע איך לפרק,ומתחת יש מערכת אז לא רוצה שתקבל מים..מה ניתן לעשות?

 

מה זה ספוגית הפלא?? :conf:

או שהפלא הוא בכך שזה באמת עובד?:roll:

איזה חומר השתמשת?

 

תודה,

×
×
  • תוכן חדש...