Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6345 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צהריים טובים ! רציתי לקבל חוות דעת על המערכת שיש לי כרגע ברכב =]

 

אם אפשר הצעות לשיפור אשמח מאוד

 

רדיו דיסק : ALPINE 9887

קומפוננט : FOCAL 165 V1

סאב : HAVOC 12

מגבר : SUNDOWN 1000D

מגבר : JL AUDIO 300/4

 

הרכב ללא איטום

Alpine 9887 | 300/4 Jl Audio | 165v1 Focal | Havoc 12" Ascendant Audio | SAE-1000D Sundown Audio

פורסם

אני לא הייתי ממהר להחליף קומפוננט , כי אם תחליף קומפוננט רוב הסיכויים שתצטרך להחליף מגבר כי המגבר הנוחכי שלך לא ינצל סט ברמה גבוהה יותר כי ההספק שלו דיי נמוך

 

המעבר לאקטיבי יהיה השיפור הכי מורגש ונכון להרגע

מגבר גנסיס ST60 ב1400 שקל בלבד כולל ניירת אריזה ומתלווה

0547379780 שלומי

פורסם

לא צריך להחליף סט אולי רק בעתיד טוויטרים ואיטום.

 

הכי חשוב זה להעיף את ההאבוק 12 ולהביא האבוק 15.:wink:

תירוצים כמו "אין לי מקום" לא יתקבלו.:lol:

HU: CLARION 785 BI-AMP AMP:SUNDOWN SAX100.4C\SAE1200D COMP:HYBRID CLARUS 6C\ HYBRID L1PRO SUB: AA HAVOC 15

פורסם

למה לא ינצל את הקומפוננט? הJL הוא 100 רמס לערוץ לא?

 

הסט אפ הקיים: לעבור לאקטיבי+איטום.

הסט אפ בעתיד:לשמע סטים אחרים ולקנות חדש ולעבר לאקטיבי.

פורסם

Rated Power (4 Channel Mode):75 W RMS x 4 @ 1.5 ohm-4 ohm (11V-14.5V)

Rated Power (Bridged to 2 Channel):150 W RMS x 2 @ 3 ohm-8 ohm (11V-14.5V)

 

מומלץ בהחלט בידוד ואיטום.

 

מדובר ברכיבים טובים, אולי הסט מעט פחות, אך אתה אוהב את התוצאה?

 

ומדוע יש לך 4 ערוצים כשיש לך מונו? אתה מתכוון לעבור להגברה אקטיבית?

פורסם

אל תשכח אני עברתי מ האבוק 15 ל 12 בגלל שלא היה מקום הסאב הזה עצום בגודלו ויש לי אוטו קטן =]

ה 12 עושה עבודה נהדרת

 

יש לי 4 ערוצים מכיוון שבאוטו הישן היה לי גם 6X9 ובקשר לאקטיבי כן אני רציתי לעבור אבל לא היה לי זמן להתחיל עם העברת חוטים ובלה בלה...וגם צריך לכוון ואני לא יודע איזה תדרים מותר אני לא רוצה לשרוף או לעשות משו לסט לכן צריך לנסוע לרוני =] וכרגע אין לי כ"כ זמן

 

הקומפוננט כרגע סבבה כן אבל הטוויטרים לפעמים מעצבנים אותי.. למרות שאני שומע הרבה מינימל דיפ האוס ואלקטרו אז גם אמרו שעדיף טוויטרים של FOCAL כי הם מצויינים בסוג מוזיקה

(קניתי את הסט לפני שנה+)

Alpine 9887 | 300/4 Jl Audio | 165v1 Focal | Havoc 12" Ascendant Audio | SAE-1000D Sundown Audio

פורסם

הרכיבים ברמה טובה

אם כבר לשדרג משהו זה את הקומפוננט.

אם הטויטרים מעצבנים אותך תשמע סטים אחרים בעל גוון צליל שונה: מורל, הרץ, קלארוס

גם לטעמי הטויטרים של הפוקאל חדים מדי, לי הם מאוד צרמו לעומת זאת המורל קלעו לי בול...

 

אלי

 

פורסם

הטוויטרים לפעמים מעצבנים אותי.. למרות שאני שומע הרבה מינימל דיפ האוס ואלקטרו אז גם אמרו שעדיף טוויטרים של FOCAL כי הם מצויינים בסוג מוזיקה

(קניתי את הסט לפני שנה+)

 

זו סיבה מספיק טובה להחליף את הסט. אתה אמור לאהוב את הטוויטרים שלך כל הזמן ב100%! לדעתי השינוי הכי טוב בשבילך כרגע לפי הסדר:

 

1.איטום (חובה)8)

2.להחליף סט קדמי למשהו אחר שתאהב יותר

פורסם

אני לא חושב שחייבים להחליף את כל הסט.

 

כמו שציינתם - דבר ראשון בידוד.

אחר כך תחליט - אם אתה מרוצה מאיך שהמידבאסים נשמעים (ויהיה הרבה הבדל מאיך שהם נשמעים עכשיו), תקנה רק טוויטרים ותעבור לאקטיבי.

אם לא תהיה מרוצה - תחליף את כל הסט (ועדיין תעבור לאקטיבי :wink:).

 

צביקי

Ford Fiesta Ambiente 2012

Ford Focus Active Tourer  2020

Magenta Workshop

 

×
×
  • תוכן חדש...