Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אצלנו בחברה אמורים לחדש את צי הליסינג בחודש הקרוב.

מה דגם הסדן הכי אטרקטיבי בקבוצה 2 ואיזה בקבוצה 3?

היום יש לי מונדיאו ואין לי כוונה להישאר בקבוצה4.

תודה למייעצים.

נהג ותיק

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

הציעו לנו בקבוצה 3 את הסיוויק או את הג'טה.

מה דעתכם? על פניו נראה שלסיוויק עם מנוע 1800 יש עדיפות,

השאלה איזה רכב יותר נוח לנהיגה ממושכת בפקקים.

אפשר גם פוקוס 2009 בקבוצה 2.

אלא שלשת הדגמים שמבחינתי באים בחשבון.

אודה למי שיש דעה בעיניין

נהג ותיק

פורסם

אני הייתי לוקח את הג'טה על פני הסיוויק, הרכב גרמני, רמה גבוהה יותר ולמרות מנוע קטן יותר ממש אין לו בעיית ביצועים.

מבחינת נוחות המתלים שלו קשיחים אבל לא יותר מדי, אם רוב הנסיעה שלך מתנהלת בפקקים אז לא לא אמור להפריע בכלל

פורסם
הציעו לנו בקבוצה 3 את הסיוויק או את הג'טה.

מה דעתכם? על פניו נראה שלסיוויק עם מנוע 1800 יש עדיפות,

השאלה איזה רכב יותר נוח לנהיגה ממושכת בפקקים.

אפשר גם פוקוס 2009 בקבוצה 2.

אלא שלשת הדגמים שמבחינתי באים בחשבון.

אודה למי שיש דעה בעיניין

 

אני לא הייתי קופץ לקבוצה 3.

הפרשי מיסוי מאוד גדולים ובשנה הבאה יגדלו עוד!

פורסם
הוא לא מחליף את הגטס אלא את האלנטרה.

מחליפת הגטס אמורה ליהיות I10

 

המחליפה של הגטס היא יונדאי I20 שטרם הושקה בישראל.

ה- I10 מחליפה את האתוס וה- I30 מחליפה בערך את האלנטרה (שינוי תפיסה- רכב משפחתי האצ'בק לקהל האירופאי).

 

ולגבי I30 שחורה בליסינג...אל תבנה על זה, עשיתי שמיניות באויר כדי שאישתי תקבל את האחרונה בצבע הזה. הבנתי ששחורות נוספות יגיעו רק בעוד מספר חודשים, אבל תבדוק.

 

ובקשר למה שנאמר פה לגבי צבע שחור שדוהה...חבר'ה, אנחנו לא בשנות ה-80.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

ולגבי I30 שחורה בליסינג...אל תבנה על זה, עשיתי שמיניות באויר כדי שאישתי תקבל את האחרונה בצבע הזה. הבנתי ששחורות נוספות יגיעו רק בעוד מספר חודשים, אבל תבדוק.

 

 

 

על איזה דגם אתה מדבר שלא נשארו יותר שחורות?.

 

יניב

פורסם
על איזה דגם אתה מדבר שלא נשארו יותר שחורות?.

 

יניב

 

I30, דגם ציי רכב (נראה לי שהשם הוא Inspire).

בטח יגיעו עוד, אבל הבנתי שכרגע אין.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
אני לא הייתי קופץ לקבוצה 3.

הפרשי מיסוי מאוד גדולים ובשנה הבאה יגדלו עוד!

 

הציעו לי גם קורולה עם גיר שאינו רובוטי בקבוצה 2

האם זה עדיף על הפוקוס??

נהג ותיק

פורסם

יש לחבר עם פוקוס שחורה מליסינג, הצבע דרך אגב שחור מטאלי,הוא הזמין דווקא לבן אבל זה מה שהיה במלאי ולקח. האמת הרבה אנשים שואלים אותו איזה דגם זה ולא מקשרים לפוקוס אלה לרכב מפואר יותר.

×
×
  • תוכן חדש...