Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6376 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי נסיעה ארוכה המחוג עולה קצת אז נראה לי שהמד תקין בנוסף החימום חלש.

האם בויטרה זה תקין שהחום מנוע בקושי זז מה C או שהוא אמור להיות באמצע בין הC לH?

פורסם

אמור להיות באמצע בודאות. כמה זמן הרכב אצלך ?

 

אם זה תמיד היה כך אין לך תרמוסטט, אם זה התחיל עכשיו, התרמוסטט נאכל או נתפס פתוח.

בשני המקרים יש לגשת לבית התרמוסטט ולהחליפו לחדש, מקורי, לפי הצורך. גם החימום יחזור לעצמו.

 

לילה טוב

פורסם

אתה יפני, לא צריך טרמוסטט, חורר פקק, תכניס חוט נחושת לחור, והופל'ה, אחלה טרמוסטט. :D

 

סתם, באמת, בדוק טרמוסטט, רוב הסיכווים אם לא מאת הסיכויים שהוא נתפס על פתוח.

In 9.000 RPM, No One Can Here The Badgers Scream :twisted:

פורסם

איפה הטרמוסטט הזה נמצא בויטרה?

ניסיתי לעבור על צינורות המים אבל לא בדיוק זיהיתי איפה זה

ובכללי, איך יודעים מתי הוא פתוח ומתי סגור?

פורסם

טרמוסטט פתוח הוא אכן אופציה מעניינת, אבל חשוב לדעת שבויטרה חיישני החום הם לא הדבר האמין ביותר שיש וקיים סיכוי סביר שהבעיה שלך מהחיישן או מלוח השעונים ולא מהטרמוסטט.

 

הטרמוסטט נמצא על צינור נוזל הקירור שמתחבר מהרדיאטור לצד ימין של המנוע.

הכי קל לבדוק את התקינות שלו, בלי לפרק אותו, ע"י הפרש הטמפרטורות בין צינור הכניסה לרדיאטור לצינור היציאה מהרדיאטור כשהרכב קר.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

בעצם מה שצריך לעשות זה כשהרכב קר להניע ואם שתי הצינורות נשארים באותה טמפרטורה זה אומר שהטרמוסטט תפוס במצב פתוח נכון?

צינורות הכניסה והיציאה של הרדיאטור, אתה יודע באיזה צד הם נמצאים ברכב הזה? ובכללי, הצינורות הללו נמצאים תמיד באותו צד בכל הרכבים או שזה משתנה מרכב לרכב?

ואם עשו מעקף וביטלו את הטרמוסטט איך יודעים?

 

סליחה על השאלות הרבות אבל אני איש טכני אז אני מאמין שאקלוט את העניין בקלות

 

הרכב של חבר והכי מצחיק שהוא כבר נוסע עם האוטו ככה 7 חודשים וכשהוא קנה אותו בהתחלה חשבו שיש בעייה עם המד טמפרטורה (כי הוא בקושי זז) אז הוא הלך לכמה מוסכים וכולם אמרו לו ש"ככה זה בויטרה זה תקין" לכן הוא התקשה להבין שזה לא תקין בעצם...

פורסם
טרמוסטט פתוח הוא אכן אופציה מעניינת, אבל חשוב לדעת שבויטרה חיישני החום הם לא הדבר האמין ביותר שיש וקיים סיכוי סביר שהבעיה שלך מהחיישן או מלוח השעונים ולא מהטרמוסטט.

 

הטרמוסטט נמצא על צינור נוזל הקירור שמתחבר מהרדיאטור לצד ימין של המנוע.

הכי קל לבדוק את התקינות שלו, בלי לפרק אותו, ע"י הפרש הטמפרטורות בין צינור הכניסה לרדיאטור לצינור היציאה מהרדיאטור כשהרכב קר.

 

צביקה שים לב הוא אמר שגם החימום חלש.

כלומר עובד (מה שאומר שלא מבוטל), אבל חלש.

מה שאכן מחשיד לגבי טרמוסטט תפוס פתוח, או לא קיים בכלל (פחות סביר).

 

גילעד

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:

פורסם
בעצם מה שצריך לעשות זה כשהרכב קר להניע ואם שתי הצינורות נשארים באותה טמפרטורה זה אומר שהטרמוסטט תפוס במצב פתוח נכון?

צינורות הכניסה והיציאה של הרדיאטור, אתה יודע באיזה צד הם נמצאים ברכב הזה? ובכללי, הצינורות הללו נמצאים תמיד באותו צד בכל הרכבים או שזה משתנה מרכב לרכב?

ואם עשו מעקף וביטלו את הטרמוסטט איך יודעים?

 

סליחה על השאלות הרבות אבל אני איש טכני אז אני מאמין שאקלוט את העניין בקלות

 

הרכב של חבר והכי מצחיק שהוא כבר נוסע עם האוטו ככה 7 חודשים וכשהוא קנה אותו בהתחלה חשבו שיש בעייה עם המד טמפרטורה (כי הוא בקושי זז) אז הוא הלך לכמה מוסכים וכולם אמרו לו ש"ככה זה בויטרה זה תקין" לכן הוא התקשה להבין שזה לא תקין בעצם...

 

1. כן.

2. בצד ימין.

3. מעקף עושים ע"י הוצאת התרמוסטט.

4. כמו שזה נשמע, זה לא תקין. מה הטמפ' בנסיעה בין עירונית?

5. נסיעה בטמפ' נמוכה תגרום לבלאי מואץ למנוע וחלקיו.

פורסם

אממ ממש קשה לדעת מה הטמפרטורה כי היא לא מצויינת על השעון.. יש רק C וH ובנסיעה רגילה היא בקושי זזה מה-C הוא אמר שכשהוא נסע לאילת אז המחוג עלה טיפה יותר, עבר במעט את הקו שצמוד לC (שהוא קרוב לC גם) בכל מקרה זה אף פעם לא מתקרב לאמצע ולכן אני מעריך שהטמפרטורה היא בערך 60-70 מעלות.

 

אגב דבר נוסף - המנוע לא מאיץ בטורים הגבוהים, הכוונה ששיא המומנט מתקבל בערך עד 3500~ סלד וכל עלייה מעבר לסלד הזה לא מניב תאוצה טובה יותר, כבר הוחלפו ברכב הרבה חלקים קלאץ, גלגל תנופה, ניקוי קרבורטור בוצע, פילטר ומשאבת דלק ובטח הוחלפו עוד דברים שאני לא יודע

×
×
  • תוכן חדש...