Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אאודי 80 1600 92' או פיאט מריאה 1600 98'?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6412 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

יש לי התלבטות דיי מוזרה אפשר להגיד.

אני מחפש רכב משפחתי בתקציב זול (זול מאוד אפילו).

ההתלבטות שלי היא בין אאודי 80 1600 אוטומט שנת 92', לבין פיאט מריאה 1600 אוטומט שנת 98'.

אאודי בגלל אמינות (או שאני טועה), נוחות, איבזור.

פיאט מריאה בגלל השנה היחסית מתקדמת בשביל המחיר הזול, ורכב גדול שמתאים למשפחה.

מה עדיף יותר מבחינת אמינות, זמינות חלפים, עלות אחזקה וכו'?

תודה,

 

שחף

פורסם

עם תרשום מה התקציב שלך אולי אני וחברי הפורום היקרים נוכל למצוא רכב יותר מתאים לדרישות.

כמה אנשים כוללת המשפחה?

יש חשיבות לגודל תא המטען?

בטיחות?

אני מציע לשקול גיר ידני, תיסע יותר בשקט וגם תחסוך בדלק.

פורסם

התקציב עד 8 אלף שקל.

כרגע יש לנו רק ילד אחד בן שנה וקצת, אז זה אומר עגלת תינוק פלוס מקום לקניות וכל מיני.

כמובן שהבטיחות חשובה לי, אבל כמה בטיחות כבר אפשר להשיג במחיר כזה?

אישתי מעדיפה אוטומט, רוב הזמן היא תנהג ברכב.

תודה

פורסם

שלום, שחף.

 

להמליץ לך על רכב אוטומטי למשפחה במסדרת התקציב שציינת יהיה בניגוד לאתיקה המקצועית.

 

לדעתי, אתם צריכים לקבוע סדרי עדיפות. מעטים הרכבים שתוכלו לקנות בסכום הזה ויהיו בטיחותיים

מספיק בשביל להסיע שם משפחה, במיוחד עם ילד קטן. גיר אוטומטי הוא מותרות, נקודה. במסגרת

התקציב שלכם אין לכם את הפריווילגיה הזאת, חוששני. אם תתעקשו על אוטומט כ"כ ישן, אתם עלולים

למצוא את עצמכם במוסך עם שיפוץ גיר. גירים ידניים מזדקנים בד"כ יותר בכבוד.

 

פיאט מריאה היא רכב מרווח ונחמד אך בקטגוריית סיכון גבוהה, עקב תקלות חשמל נפוצות וטיפולים

שבוצעו לפעמים בידיים לא מקצועיות. ספק אם תוכל למצוא אחת מטופלת ומתועדת, שגם תיכנס בתקציב.

 

אודי 80 הייתה מאד פופולרית פה בזמנו, אבל נכחדה כמעט לגמרי. המנוע שלה היה עצל מלכתחילה,

ולהוסיף לזה גיר אוטומטי זה בכלל לירות לעצמך ברגל. ישנן יחידות שמורות ומטופלות, אבל הן לא יעלו

8000 ש"ח. זה פשוט לא עובד ככה.

 

עצתי לכם היא להתמקד ברכבים כמו סקודה פליסיה, שהם זולים לתחזוקה, בעלי גיר ידני, בטיחותיים

במידה סבירה וכם שורדים היטב את השנים ואינם רגישים מדי לטיפול רשלני. אופציות נוספות כוללות

את הפורד אסקורט והרנו 19. בצעו חיפוש בפורום, יש הרבה מידע לגבי השניים האלה. יש גם הרבה

רכבים שמורים ששימשו פנסיונרים וכד' ונסחרים במחירים נמוכים. חזרו לכאן אם יהיו שאלות נוספות.

 

בהצלחה.

פורסם

אם אתה חייב משפחתומטית וזה התקציב, קח אפלאוז.

 

לפי דעתי, בתקציב כזה עדיפות היא לאמינות ולא לנוחות, לכן במידה ומתאפשר, ממליץ על ידני.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

שלום אדון אדלר.

 

לפי תקציבך ודרישותייך,הרכב המתאים ביותר ,לפי דעתי ,הוא סובארו לגאסי ,המחירים נעים בין 5000-10000 ש"ח למודלים 92,93 הכל בהתאם למצב הרכב,עשה חיפוש באתר יד-2 שם לבטח תמצא את מבוקשך.בהצלחה.

לגאסי.jpg

×
×
  • תוכן חדש...