Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6422 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ,

הבעיה הזאת התחילה לפני חודש בערך , כהרכב בנוטראל ונותנים גז יוצא המון עשן לבן וריח של דלק מהאגזוז .

בדקתי שמן לא חסר .

אותו דבר קורה בבוקר כשמתנעים יוצא המון עשן לבן .

הרכב הוא סיטרואן סקסו 97 .

חשוב לציין כמה דברים:

* הרכב נוסע מצוין , אין בעיות סחיבה וכו' .

* דוד אחורי (אגזוז) , ופלגים חדשים .

פורסם

אם עשן לבן ממשיך לצאת מהאגזוז גם לאחר שהרכב חם ובנוסף יש ריח של דלק זה כנראה אומר שהדלק לא נשרף כפי שצריך, לדעתי אם כבר הוחלפו מצתים אז הבעיה בחוטי (כבלי) הצתה.

תודה רבה ויום טוב!

פורסם

החלפתי הרגע חוטי הצתה , הבעיה עדיין נמשכת .

בדקתי נוזל קירור ויש , גם שמן לא חסר .

העשן הזה נמשך שהרכב חם וגם שהוא קר (בהתנעה) ..

יכול להיות שהבעיה היא בדוד האמצעי?

פורסם

לאור הכתוב, סביר להניח שיש לך תקלה במערכת ההזרקה שגורמת להצפה של דלק למנוע, הרבה ממנו לא נשרף ויוצא כעשן/אדים לבן מצינור הפליטה.

פורסם

דניאל צודק. אני הייתי מתמקד בווסט הלחץ ובמזרקים.

בדוק התנגדות על המזרקים 16 אום בערך.

בדוק אם צינור הווקום שמגיע לווסט לא מחובר או קרוע.

בדוק עם הלשון אם הוא יוצר ווקום.

אם עד כאן לא נמצאה התקלה, יש לבדוק לחץ דלק, 2.5- 3 BAR.

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם
לאור הכתוב, סביר להניח שיש לך תקלה במערכת ההזרקה שגורמת להצפה של דלק למנוע, הרבה ממנו לא נשרף ויוצא כעשן/אדים לבן מצינור הפליטה.

 

 

דניאל שלום רב!

אני רואה שאתה מבין בעניין הזה ספציפית אני יש לי את אותו הבעיה רק לי יש קרבורטור!!!

זה אומר שהרכב צריך לעבור שיפוץ וכיוון בקרבורטור?שמן הוא לא אוכל בכלל ואין אובדן של מים (נוזל קירור)...

פורסם
דניאל שלום רב!

אני רואה שאתה מבין בעניין הזה ספציפית אני יש לי את אותו הבעיה רק לי יש קרבורטור!!!

זה אומר שהרכב צריך לעבור שיפוץ וכיוון בקרבורטור?שמן הוא לא אוכל בכלל ואין אובדן של מים (נוזל קירור)...

לא מן הנמנע, שדלק חודר לשמן, גם במנועי קרבורטור, התופעה נגרמת לרוב, מדיאפרגמה קרועה במשאבת הדלק, מה שגורם לחדירת דלק לשמן המנוע, לדילול שמן המנוע, להעלאת מפלס השמן, לעשן לבן מצינור הפליטה, וריח שמן מהול בדלק, החודק לתא הנהג.

אפשרות סבירה ואפשרית בהחלט, ברכבך, וזאת בעקבות השרשור הבא שפתחת:

 

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=236042

 

במקרה כזה עלייך לבדוק בדחיפות, מפלס שמן במנוע, במידה והמפלס גבוה, בצורה חשודה, והרבה מעל המקסימום, והשמן דליל,

ותצרוכת הדלק עולה לאחרונה, החשד שלי יהפך מתאורתי למעשי.

במקרה כזה עלייך להחליף מיידית משאבת שלק, שמן מנוע, ומסנן שמן מנוע.

האם תצרוכת הדלק גבוהה לאחרונה?

חזור לפורום לעדכון.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...