Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6434 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המגבר כבר נמצא אצלי שבועיים(עדיין לא מותקן ברכב)

ועכשיו אני מחפש בשבילו סאב.

פשוט העלו בפניי הצעה לקניית הסאב הזה,אז רצית קודם כול לקבל חוות דעת של הפורום.

 

אם יש לך הצעות אחרונות אני אשמח לקבל,אבל חשוב חשבו שהסאב יוכל להיות בתיבה של 29 ליטר כי הבגז' קטנטן!

HU: Kenwood excelon KDC-X492 Comp:Dotech Ovation 4" Amp: Kicker 350.4 Sub:Hertz es250

פורסם

איזה תקציב יש לך לסאב.?

באיזה אוטו הוא יהיה מותקן?

עקרונית המגבר שלך מוציא 175RMS בגישור זה לא חזק אבל זה סביר בהחלט

עדיף ללכת על משהוא יותר איכותי אם יש לך את הכסף.

פורסם

זה הולך להיות מותקן בדייהטסו סיריון 2007 הבגז' הוא פתוח(ז"א ההפרדה בין הסלון לבגז' היא עם מגש,לדעתי בגלל זה ישמעו וירגישו את הבאס חזק יותר) מה גם שהוא קטן בגלל זה הדרישה לתיבה בת 29 ליטר.

בעיקרון יש לי1000 עד 1200 לכול הסיפר כולל ההתקנה של המגבר.

 

אשמח להצעות:-)

HU: Kenwood excelon KDC-X492 Comp:Dotech Ovation 4" Amp: Kicker 350.4 Sub:Hertz es250

פורסם

אחלה תודה רבה,היו כמה אנשים שדיברתי איתם והם הציעו לי.בהתחלה בכלל לא חשבתי על רוקפורד,עכשיו אני ישקול את זה בשנית.

 

איזה חיווט אתה מציע למערכת הנל?

יש לי קומפוננט של DLS K-4 זה 50RMS

ומערכת של קנווד kenwood excelon kdc-x492

וכמו שאמרתי מגבר של Kicker zx 350.4

 

וכמה לדעתך תעלה התקנה של כול הסיפור?

HU: Kenwood excelon KDC-X492 Comp:Dotech Ovation 4" Amp: Kicker 350.4 Sub:Hertz es250

פורסם

הרוקפורד הנ"ל הוא סאב מעולה ללא ספק אחד הטובים במחיר שלו

וכמו שאמרתי הוא גם מתאים מאוד להגברה שלך

יש אנשים שקונים סאבים של 300RMS לא נצילים ומגבירים אותם ב-175RMS ואז תוהים למה זה לא נישמע טוב

הסאב הזה ישמע מצויין.

 

תיבה לסאב כבר יש לך.? אם לא היא צריכה לעלות באיזור 200 שקל.

התקנה לכול הרכיבים תעלה בין 500-700 שקל תלוי איפו אתה מתקין ועם איזה רכיבים.

פורסם
הרוקפורד הנ"ל הוא סאב מעולה ללא ספק אחד הטובים במחיר שלו

וכמו שאמרתי הוא גם מתאים מאוד להגברה שלך

יש אנשים שקונים סאבים של 300RMS לא נצילים ומגבירים אותם ב-175RMS ואז תוהים למה זה לא נישמע טוב

הסאב הזה ישמע מצויין.

 

תיבה לסאב כבר יש לך.? אם לא היא צריכה לעלות באיזור 200 שקל.

התקנה לכול הרכיבים תעלה בין 500-700 שקל תלוי איפו אתה מתקין ועם איזה רכיבים.

 

מה זה הנצילות של הסאב?וכיצד זה משפיע על איכות השמע?

 

500-700 כולל הרכיבים להתקנה?!ואיזה רכיבים אתה ממליץ לפי מצבת הרכיבים שלי?

איפה אתה ממליץ לי להתקין?אני מאשדוד אבל לא תיהיה לי בעיה לנסוע למקום שהתקנה טובה שם מובטחת(בתקווה שאת הסאב ניתן להשיג שם)

HU: Kenwood excelon KDC-X492 Comp:Dotech Ovation 4" Amp: Kicker 350.4 Sub:Hertz es250

פורסם
מה זה הנצילות של הסאב?וכיצד זה משפיע על איכות השמע?

 

500-700 כולל הרכיבים להתקנה?!ואיזה רכיבים אתה ממליץ לפי מצבת הרכיבים שלי?

איפה אתה ממליץ לי להתקין?אני מאשדוד אבל לא תיהיה לי בעיה לנסוע למקום שהתקנה טובה שם מובטחת(בתקווה שאת הסאב ניתן להשיג שם)

 

נצילות הינה היכולת לנצל מעוצמת הרמקול , כלומר ככל שהנצילות שלו יותר גבוה כך המגבר פחות מתאמץ

והרמקול משמיע יותר .

 

לגבי מתקין יש כאן כמה מתקינים בפורום שאתה יכול לדבר ולשמע כמה הם רוצים על כל ההתקנה.

AUDI A3 2.0t FSI DSG

פורסם

אחלה תודה רבה..

 

עוד שאלה קטנה.

מה קורה אם אני שם סאב שבאתר של החברה רושמים תיבה 35 ליטר

ואני שם אותו בתיבה של 29 ליטר?

HU: Kenwood excelon KDC-X492 Comp:Dotech Ovation 4" Amp: Kicker 350.4 Sub:Hertz es250

×
×
  • תוכן חדש...