Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6432 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ה400 התבסס על הסיוויק ה 45 למרות הדמיון הרב רוב המכלולים המכנים והפלסטיקה הוחלפו למיטב

התוצרת הבריטית.

 

מה אני אמרתי ,מה אתה אמרת .

שורה תחתונה ה45 מתבססת על סיויק ישנה , זה מתבטא בהנדסת האנוש של הרכב בהתנהגות שלו ועוד, למרות שעדיין אני חושב שבמחיר שהוא עולה היום זה שווה את זה.

rover r75 -2.5L v6 -177h.p

פורסם

לא קראתי את כל השרשור אבל אני נזכר בקטע שחבר שלי רצה לקנות MG. רצה הגורל ושכן שלי היה מנהל משהוא שקשור לג'יפים במוסך מרכזי בפ"ת. החבר רצה לדעת אם הקילומטראז' אמיתי וביקש לשאול את השכן לגבי פירוט טיפולים.

אני נזכר איך השכן צרך עלי:

-MG???? MG!!!! תגיד לחבר שלך שלא יגעה בזה ובכל הרוברים בכלל!

הייתה לו מאזדה לאנטיס לשכו הזה.

פורסם

תקרא שוב אולי תבין, בתקופה שה400 התבססה על הסיוויק זה היה רכב מצויין ברגע שרובר שינו את רוב המכלולים(45) למכלולים

בריטים הרכב הפך לכאב ראש .

לגבי החלקים אני יודע שפוניקס מכרה לקאטרפילר והיום עם אני לא טועה זה נקראX-PART אבל רוב החלקים מיוצרים ע"י יוניפארט וחלק גדול ע"י בוש וולאו ועוד כמה יצרנים קטנים .

כל חלק שקניתי עד היום אצל היבואן היה של יוניפארט.

 

 

ה400 התבסס על הסיוויק ה 45 למרות הדמיון הרב רוב המכלולים המכנים והפלסטיקה הוחלפו למיטב

התוצרת הבריטית.

 

מה אני אמרתי ,מה אתה אמרת .

שורה תחתונה ה45 מתבססת על סיויק ישנה , זה מתבטא בהנדסת האנוש של הרכב בהתנהגות שלו ועוד, למרות שעדיין אני חושב שבמחיר שהוא עולה היום זה שווה את זה.

Peugeot 208GTI

×
×
  • תוכן חדש...