Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6373 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

ברשותי מאזדה 3 אקטיב (מגיעה עם הגה דמוי-עור וללא כפתורים).

החלפתי את ההגה (גלגל ההגה) להגה מקורי של מאזדה 3 מחו"ל, מעור ובעל כפתורי בקרת מוזיקה וCRUISE CONTROL. כפתורי הCRUISE CONTROL אינם עובדים, שכן מחשב הרכב לא תומך בכך.

ההחלפה בוצעה באופן עצמאי, ללא מוסך.

 

בקרוב אני אמור לעבור טסט. האם יש חשש כלשהו שהרכב לא יעבור את הטסט בגלל שינוי זה? האם עדיף שאחליף להגה הקודם לפני הטסט?

 

תודה.

פורסם

אין סמל על ההגה, יש סמל על כרית האוויר.

 

אני לא יודע אם יש בעיה, זו הסיבה שאני שואל :)

חששתי שאולי בגלל שההגה מיובא, או הותקן באופן עצמאי, או בגלל שישנם כפתורי CRUISE CONTROL שלא עובדים, יתכן שזה לא יעבור טסט.

פורסם

תקווה שכרית האויר תתפקד כראוי בעת הצורך ופחות שהאוטו יעבור טסט...לא נראה לי שישימו לב לזה בכלל....

אייל

פורסם
הוא נראה מקורי?

אם כן אז אין סיבה שלא תעבור.

כל עוד יש סמל והוא נראה "רגיל" ולא סובל מקוטר קטן - אין סיבה שלא תעבור.

 

נראה מקורי אבל עם כפתורים בצבע כסף - אין כזה בישראל.

פורסם
תקווה שכרית האויר תתפקד כראוי בעת הצורך ופחות שהאוטו יעבור טסט...לא נראה לי שישימו לב לזה בכלל....

אף נורת אזהרה (כולל נורת כרית האוויר) לא נדלקת.

למה שכרית האוויר לא תתפקד כראוי?

פורסם

dan86,

 

אולי במקום לשחק בניחושים, תשים תמונה של ההגה - ותוכל לקבל את חוות הדעת הטובה ביותר?

 

בכל מקרה - יש רכבים שונים שמגיעים כאופציה עם הגאים ספורטיביים יותר - אחד מהם זה סדרה 7 של BMW.

אי לכך ובהתאם לזאת - במידה ומדובר בהגה מקורי שמתאים לדגם אין סיבה שכרית האוויר לא תתפקד כראוי.

פורסם

איך שהבנתי מהטסט האחרון כל עוד לא משולב שם עץ וזה גומי\ עור זה פסדר

הבעיות מתחילות כשיש שילוב עץ .

זה ההגה שהרכבתי וזה לא סייאט זה טיוטה סיליקהnjeyd4ojk5nz.jpg

156כוחות סוס מספיקים לי:-)

 

המסמר שבולט נידפק:arrow:

פורסם

1. גלגל ההגה אסור שיהיה חשוף ו/או שחלקיו עשויים עץ ו/או מתכת(מלבד הגה מקורי).

2. חל איסור על סמל מובלט מוקשה על גלגל ההגה(מעל 92').

3. גלגל ההגה צריך להיות מסומן בסימן תקני K.B.A.

4. חל איסור ע"כ שגלגל ההגה יהיה קטן/גדול יותר מהמקור.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

ידידי,

שיהיה לך בהצלחה בטסט אין סיבה שיעשו לך בעיות הוא נראה מקורי לחלוטין

רק אני מקווה שהתקנת אותו כמו שצריך וחס וחלילה טפו טפו טפו במקרה חרום שהכרית תעבוד!!!

פורסם

ושכל הכפתורים האופציות על הגלגל יתפקדו,

אם לא, אז מה זה שווה?

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

הבעיה היחידה שאני רואה מהתמונה, סמל מתכתי מובלט במרכז גלגל ההגה.

אבל, עזוב שטויות, הבוחנים לא יטרחו לפסול זאת בטסט. אני משער שאולי 5 בוחנים בכל הארץ זוכרים שיש תקנה/הוראת נוהל כזו.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
ושכל הכפתורים האופציות על הגלגל יתפקדו,

אם לא, אז מה זה שווה?

אני מתכנן, כשיהיה לי זמן, לבנות מעגל שיאפשר לי להפוך את כפתורי הCRUISE CONTROL לכפתורי הילוכים.

×
×
  • תוכן חדש...