Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מירוץ סין


Alon_A
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6450 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תוצאות מקצה דירוג:

 

1-המילטון

2-רייקונן

3-מסה

 

חם כבר אמרנו ?

ברור שפרארי ינסו להשתמש בקימי כדי לבצע מהלך עקיפה של מסה על המילטון, אולי זה יקרה בזינוק, אולי אחרי ואולי בכלל לא יצליח. מה שבטוח - אי אפשר כבר לחכות למחר ב 9 בבוקר, ולא בגלל התוכנית של עברי גלעד ! :-D

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

היה משעשע לראות במסיבת עיתונאים שמצב רוח של שלות הראשונים תואם ב-100% את מיקומם על הגריד - המילטון עליז וחייכן, רייקונן אופטימי אך מופנם ומאסה מבואס לא מרוכז וחסר תירוצים.........

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם
היה משעשע לראות במסיבת עיתונאים שמצב רוח של שלות הראשונים תואם ב-100% את מיקומם על הגריד - המילטון עליז וחייכן, רייקונן אופטימי אך מופנם ומאסה מבואס לא מרוכז וחסר תירוצים.........

 

מקווה שהמיקום מחר ישתנה, ומאסה יתגבר ויעלה למקום הראשון.

 

:mm_yeah:

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

מבחינתי לא מאסה ולא לואיס לא בשלים ולא בוגרים כדי להיות אלופים.

 

קימי כבר לא במשחק.

אלונסו (אני לא מאמין שאני מאחל לו אליפות) גם יותר מדי רחוק.

נשאר רק קוביצה. יש לו עדיין סיכוי מטמתי? (מבחינת כוחות על המסלול לדעתי אין לו סיכויי)

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

איפה זה משודר? ואם זה בערוץ שלא כולם יכולים לראות אולי מישהו יפרסם לינק בשביל לראות את באינטרט?.

ואני מאחל לקוביצה או למאסה לנצח, כי המילטון קצת שחצני נראה לי.

 

תודה בוקי

אין כמו הבית (קארס פורום) :-)

פורסם

מאסה חייב לנצח במירוץ הבא בלפחות 2 מקומות.

 

כל הנהגים שונאים המילטון רוצים לעזור למאסה.

אני מקווה שבמירוץ הבא מאסה יהיה במקום ראשון , מתחתיו רייקונן , אלונסו , ומצדי אפילו נקאג'ימה רק שהמילטון יסיים מחוץ לניקוד או 2 מקומות פחות.

אספן קטן עם נשמה גדולה

פורסם

שלום , רציתי לדווח על אונס .

 

אני יודע מה זהות האנס . בריטי . אם אני לא טועה המילטון היה שם משפחתו . ראיתי את הקרבנות , אנשים בבגדים אדומים...

 

זה בערך מהות המירוץ . שעמום ותצוגת יכולת של המילטון והמקלארן .

 

רייקונן עשה מה שציפו ממנו ונתן למאסה לעבור .

 

הפרש הנקודות הוא 7 לטובת המילטון .

 

עוד שבועיים המירוץ הבא . אללה ייתן ויהיה מעניין .

 

וכמו שנאמר , LET THE BEST MAN WIN . ( שמר , אם יש טעויות כתיב זה בכוונה :wink: )

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

אכן היה משעמם.

 

האמת חייבים להודות איך לואיס נוהג בצורה מושלמת כל כך הרבה הקפות.

הוא תמיד עושה את זה - כאשר אין לו או עליו לחץ.

 

אם הפזיזות הזו תעבור לו - הוא ימשיך להיות בלתי ניתן להשגה עוד לא מעט מרוצים וכנראה גם עונות...

אבל אם רון דניס ישאר כבר תמצא סיבה חדשה לבאלאגן ומתח בתוך מאקלארן כי לעבוד בשקט איתו אף פעם לא מצליח לשום נהג "כוכב".

 

אני חושב שאתם לא צריכים להסחף בחיבתכם לכישורי אליפות של מאסה - לדעתי ממש לא מגיע לו.

הוא גם לא בוגר, גם נלחץ, גם לא מספק את הסחורה ברגעים הקריטיים.

 

לדתע בשום מצב הוא לא יותר טוב ולא יותר כשרוני מהמילטון.

 

את לואיס כולם התחילו לשנוא בגלל יהירות שלו, נהיגה לא בוגרת מדי פעם, ובעיקר בגלל שכולם מקנאים בו כי יש לו את זה.

 

אני כולי אדום - אבל קימי בחוץ ולמאסה לדעתי פשוט לא מגיע...

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם

קיצצתי לך את הנקודות בהודעה . אחרת רז יתעצבן .

 

דבר שני , אני לא חושב ששונאים אותו כי מקנאים בו . משהו בו פשוט מעצבן , לא יודע להסביר את זה .

 

מלבד זה ? הבחור פשוט נוהג בן זונה .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

 

וכמו שנאמר , LET THE BEST MAN WIN .

 

בפעם הבאה שאתה מגיע לסוויטה של המנהלים, שים לב לשלט בכניסה לשירותים, בו כתוב הנוסח הנכון של המשפט:

 

Let the best BAN win. :|

פורסם

באיזה ערוצים עוד חוץ בRTL וספורט 5+ משדרים את F1?

 

נמאס לי לשמוע את הפרשנות של אלדיס וקורפל אבל הגרמנית חופרת לי במוח עוד יותר והם גם יוצאים לפרסומות ברגעים הכי מותחים!

אספן קטן עם נשמה גדולה

×
×
  • תוכן חדש...