Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גדישה של 306


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6232 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 150
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מה ההבדל בין פורק לחץ הפורק לאטמוספרה ואחד המחזיר לתוך המערכת?

מה העדיפות ונחשב לטוב יותר ולמה?

פורסם

פורק שמחזיר אויר לתוך המערכת יקל על הטורבו בזמן פתיחת המצערת כי האויר כבר דחוס אבל הוא לא עושה את קול העיטוש האהוב כל כך (האמת שהוא עושה, אבל נשמע עמום ובתוך תא הנוסעים - לא בחוץ).

פורק שמוציא אויר לאטמוספירה דרוש רק בגדישות גבוהות באמת. הוא גם יכול לבלבל את ה MAF אבל אצלך יש MAP.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
גיר לקחתי שלי, כי המקורי גדול מידי וארוך בהילוכים. גלגל התנופה והקלץ' גם שלי 215 מ"מ

!

 

 

באיזה קלאץ השתמשת לפרוייקט?

מקורי ,מחוזק , קראמי?

 

 

יוגב

פורסם

פרוייקט מבורך ,שיהיה בהצלחה אצלי יש חיבה מסויימת לצרפתיות גודשות.

אחלה רכב ואחלה מנוע (שמועות מספרות שהמנוע תומך הרבה כוחות סוס כשהוא סגור , מישו יכול לאשר ?)

גם אצלי הייתה 306 טורבו אחלה רכב טורבו שזמין מאוד.

אולי מעשה נבון היה להרכיב טורבו "אמין" יותר כדוגמת ה-TD04 וכו' כי אין לדעת מה מצב הטורבו שם , וכמעט לא קיימים אנשים שנוסעים על הטורבו המקורי מסיבות אלו או אחרות.

וכמו כן כמו כמו ש-AVIA רשם אתה יכול לקחת דוגמא את הרכב של אדי שבנה מ-0 והיום אפשר לומר שהוא ה-306 הכי חזקה היום.

פורסם
באיזה קלאץ השתמשת לפרוייקט?

מקורי ,מחוזק , קראמי?

 

 

יוגב

השתמשתי בקלץ' המקורי של ה XSI קוטר 215 מ"מ.

הוא לא מחוזק ולא קרמי, לבנתים הוא יספיק.

בהמשך ישודרג.

פורסם

פורק שמוציא אויר לאטמוספירה דרוש רק בגדישות גבוהות באמת. הוא גם יכול לבלבל את ה MAF אבל אצלך יש MAP.

 

זאת אומרת שאני יכול לשים פורק שיפרוק אחוצה, הוא לא יפריע לתפקוד של המחשב אבל כך אני מקדם את הבלאי בטורבו?

פורסם
מתעלק עם שאלה.

אם יש רכב עם מנוע 1800 קוד מסויים, אטמוספרי.

יש אפשרות להחליף למנוע 1800 עם קוד אחר שכולל טורבו?

 

יש הגבלה לקודים מסוימים? ליצרנים מסויימים? איך זה הולך?

 

סתם לדוגמא: אודי 1800 אטמוספרי להשתיל את ה1800 טורבו רק ע"י אישור של קוד המנוע שנעשה בכל מכון טסטים?

עוד דוגמא: סובארו טנדר 1800 אטמוספרי(EA82/EA81) למנוע 1800 טורבו של EA82T XT ?

 

עומר.

 

12345

מחפש שילדת חיפושית או חיפושית שלמה עד עם רשיונות! (לצורך פרוייקט באגי)

פורסם

כן עומר, לפי ידעתי וכמו שנאמר ע"י כמה מחברי הפורום, אין בעיה להחליף קוד מנוע מאותו נפח.

אם אתה משנה נפח, זאת בעיה, שאפשר לנסות לפתור אותה בתחנה מס'1 במשרד הרישוי.

פורסם
הוא לא יגביר בלאי, אבל הוא יגביר טורבו-לאג.

 

או שלא, בטורבו פיצפון כמו המקורי אין לאגים. לפחות לא כאלה שמרגישים.

הפורק החיצוני לא מגביר בלאי, פשוט מבחינת יעילות הפנימי טוב יותר.

שי אסרף - Team Kobi-Racing

פורסם

מניסיון בסובארו נהוג להשתמש בפורק חלופי מעל 25 פי אס אי.

 

לדעתי לא תהיה שום בעיה להשתמש בפורק חלופי מלבד העובדה שתקבל יותר דלק.

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם

אני פשוט נדהם איזה סרטים אתם נמצאים שם בארץ.

רק להחליף מנוע צריך אישור ,עמדה מס 1 בלה בלה בלה

וואי איזה בלאגן,חבל על הזמן.

פה רק תחליף שים מה שאתה רוצה וסע לשלום ( או לא לשלום ).

כל עוד יש אורות ווינקרים אתה במצב טוב

פורסם

כן אין מה לעשות אבל לפחות אנחנו לא במשבר כלכלי עמוק (בינתיים).

זה חמשיר: מעשה במצלמה מז@י&ת,כל היום נהגים מצלמת, כשיסע השוטר

אז אותה ננסר ונוכל לחייך על באמת


×
×
  • תוכן חדש...