Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6459 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
LOL כמה אירוני שבשרשור על סיגריות יש את הפרסומת הזאת:

 

לא כלכך אירוני כי המערכת של הפרסומות מחפשת אוטומטית מילות מפתח בכל שירשור ושולחת פרסומות בהתאם :roll:

 

דראם מסוג סמסון זה כמו לומר פיג'ו מסוג פיאט.

 

אתה צודק בעיקרון, אבל "דראם" כבר הפך להיות שם גנרי לטבק גילגול.

  • תגובות 80
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הדראם אצלי זה עניין של השנה האחרונה. אין לי שום תלות או התמכרות בזה - אני וחברה שלי מעשנים ביחד במרפסת כהפסקה מהחיים מדי פעם. ההתניה של תמיד לעשן ביחד ואף פעם לא לעשן בזמן משהו אחר מונעת מזה להפוך להתמכרות.

מבחינתי, זה שקול לעישון סיגרים כתחביב.

 

חשבתי על להפסיק עם זה, אבל למה? זה דווקא נחמד, וקשה לי להאמין שיש השפעות בריאותיות מרחיקות לכת לכמות כלכך קטנה - ועוד של דראם, ולא הג'אנק ששמים בסיגריות.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

roee, האם גם לדראם יש טעם לוואי שלא יוצא מהפה כמו גם ריח שנדבק לגוף בדומה לסיגריה?

אני עשינתי פעם בחיים שלי דראם מגולגל וזה היה לפני שנים.

הדראם מכיל בתוכו גם ניקוטין לא?

פורסם

הדראם יותר חזק מטבק של סיגרית וגם יותר איכותי. יש לו ארומה שונה ועשירה בהרבה מזאת של הסיגריות. אתה גם מעשן אותו בלי פילטר אמיתי ככה שזה מוסיף לחוזק. גם בדראם יש ניקוטין אאל"ט.

פורסם
roee, האם גם לדראם יש טעם לוואי שלא יוצא מהפה כמו גם ריח שנדבק לגוף בדומה לסיגריה?

אני עשינתי פעם בחיים שלי דראם מגולגל וזה היה לפני שנים.

הדראם מכיל בתוכו גם ניקוטין לא?

 

כן, יש טעם לוואי.

דראם מכיל בתוכו ניקוטין, דראם הינו טבק רגיל, פשוט טבק שמיועד לסיגריות הכנה "ביתית".

אם אתה רוצה שלא יהיה טעם לוואי וריח שיוצא מהגוף, תעשן מקטרת. גם טבק איכותי, ארומה עשירה, וגם אתה לא תהיה מסריח ותסריח את כל הסביבה.

ROOONEEYY

פורסם

הדראם מכיל בתוכו גם ניקוטין לא?

 

ניקוטין - אלקלואיד רעיל וסם פסיכואקטיבי מעורר, המצוי בצמח הטבק והמהווה את החומר הפעיל המצוי בסיגריות ובנרגילה.

בטבע, הניקוטין נמצא בעיקר בצמח הטבק (אם כי הוא נמצא - בכמויות מזעריות - גם בצמחים אחרים ממשפחה זו, כגון עגבנייה, חציל, תפוח אדמה ופלפל ירוק) והוא מהווה בין 0.3% ל־5% ממסת הצמח. הוא נוצר בשורשי הצמח ונאגר בעליו. ניקוטין מזוקק הוא נוזל שמנוני היגרוסקופי ומסיס במים בצורתו הבסיסית. מלחיו וחומצות הנגזרות ממנו מסיסים במים גם כן.

 

כל תערובת טבק שתעשן תכיל ניקוטין.

למרבה הפתעתי מסתבר שגם אם מעשנים עגבניות, חצילים, תפו"א ופלפל (ירוק) מכניסים ניקוטין לגוף :-D

 

לך תדע, יום אחד עלול להיות מחסור בטבק ומעשנים כבדים ייתפסו מעשנים חצילים :wink:

פורסם

טוב, יש עכשיו גם הסבר למה אני מכור לחצילים!

אולי בסוף עוד אני אגלה שבחצילים מטוגנים הניקוטין אפילו נספג מהר וטוב יותר.

 

שמי אמיר ואני מכור לחצילים (בעיקר מטוגנים)!!

(אמיתי, אני פריק של חצילים בכל צורה קיימת.)

 

:-D

פורסם

קאמל - סטלנים פריקים

מרלבורו לייט \ אדום - ערסים לייט \ כבדים

LM לייט , נקסט - חיילים

פרלמנט - רוסיות

TIME - זקנים

נובלס - קיבוצניקים

LM אדום - ערבים , רוסים כבדים , מי שחזר מכלא צבאי

זה מה אני מכיר

מוסטנג - אף אחד , רק בכלא 6 מעשנים

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם
כל תערובת טבק שתעשן תכיל ניקוטין.

למרבה הפתעתי מסתבר שגם אם מעשנים עגבניות, חצילים, תפו"א ופלפל (ירוק) מכניסים ניקוטין לגוף :-D

 

לךתדע, יום אחד עלול להיות מחסור בטבק ומעשנים כבדים ייתפסו מעשנים חצילים :wink:

 

כולם ממשפחת הסולניים. תאורטית אתה יכול גם לעשן פטוניה...

בארה"ב נתקלתי בתערובת עישון ללא טבק על בסיס צמח אינדיאני לא זוכר איזה. עישנתי שתיים שלוש סיגריות אבל זה לא זה...

עשן של דראם יותר נעים וחלק למרות שהסיגריה יותר חזקה בגלל שהטבק לח. נסו לעשן סיגריה כזו עם דראם יבש - זה לא נעים.

"יושב לי כאן ומחכה לך, כמו עורב על עץ. ולא חבל לך על תפוח, שנפל והתפוצץ. הרחוב ריק, הלילה קר הגשם כבר שטף את כולי. אני יבש כמו מדבר, הרסת אותי שברת לי את הכלי." (תמוז)

פורסם

אני מעשן דראם עם פילטר, Rizla Slim. עושה את העבודה. בטח מוכר למעשני העציצים מביניכם.

 

לעומת דראם, סיגריות זה כמו לעשן קרטון. פשוט מגעיל.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

מרלבורו לייט \ אדום - ערסים לייט, כוסיות \ ערסים כבדים

LM לייט - חיילים, רוסיות, רוסים, ערסים, מזרחים, בעצם כולם. אל אם לייט זו סיגריה לכל עם ישראל.

פרלמנט ארוך - גרושות

פרלמנט קצר - רוסים, נהגי מוניות , ערסים וקבלנים.

קנט - זקנים, גרושות.

וינסטון לייט - תל אביבים

נלסון- תימנים

LD- פועלי בניין

רוקטס- כנ"ל

MM- פועלי בניין רומנים

MAGNA- פועלי בניין רוסים

ROTHMANS KING SIZE- ערבים

VOGUE- בחורות כוסיות, הומואים.

ROOONEEYY

פורסם

אם כבר בעישון עסקינן , מקודם הדלקתי לי קצת נרגילה בשביל הכיף :-)

אבל אבוי אין עשן והתחילו לצאת לי מים מהצינור :shock: ( נפרץ אטם ראש? :lol:) למה זה קורה?

העפתי את הגחל ששמתי לב שהוא בקושי נדלק (גחל של סטאר) שמתי פגסוס והנרגילה חזרה לסחוב , מוזר שגחל משפיע ככה.

פורסם

סטאר מצויינים, אבל כבר אי אפשר להשיג בשום מקום, אפילו בכפר-יאסיף :cry:

 

בין החיקויים: סופר-סטאר, מגה-סטאר, מגה-סוס (חיקוי של פגסוס). כולם שווים לת*ת.


×
×
  • תוכן חדש...