Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6459 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
סמסון זה טבק טוב, הבעיה זה שלמי יש כוח להכין ולגלגל אותן ולהסתבך וללכת עם כל זה. סיגריות מגולגלות זה כמו מקטרת, צריך לעשן את זה באיזי ובזמן הפנוי, סיגריות זה יותר ליום יום.

 

אוקיי אני אתקן את עצמי: לא אמרתי שקל להיגמל, אבל זה גם לא כל כך קשה כמו שעושים מזה. בן אדם ששם לעצמו למטרה להפסיק לעשן ואומר לעצמו שממחר הוא לא מעשן יותר, יפסיק לעשן. כל עוד יש לו כוח רצון ועמידה מאחורי המילים שלו. ולשם כך הוא לא צריך לא סדנת גמילה, לא כל מיני ספרים, ולא שאר חרטות, פשוט להגיד לעצמך זהו, וככה תפסיק. ובאמת להפסיק, ולא להתחיל טוב היום אני עוד מעשן, נתחיל ממחר וכך הלאה, להפסיק זה להפסיק.

אתה מדבר מנסיון?

כמה אנשים אתה מכיר שהפסיקו בפעם אחת?

בקיצור זה חרא , וקשה מאוד להיגמל , זה כואב פיזית זה קשה נפשית וזה לא שווה את זה .

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

  • תגובות 80
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני יודע שזה אפשרי הפסקתי באמצע סיגריה , אבל זה רחוק מלהיות בום וגמרנו , סבלתי חודשים ...

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

לא יודע.

התחלתי לעשן לפני למעלה מ-עשרים שנה.

עשיתי הפסקה לשנה, לשנתיים, לחצי שנה, ועכשיו כבר עשרה חודשים.

 

מעולם לא הייתה לי בעייה כלשהי להפסיק, לא קריז, ולא נעליים (בימים הטובים, כשהייתי צעיר ויפה (היום נותר רק היופי), הגעתי לשתי קופסאות קאמל בלי פילטר ביום, מה שחייב השתלת גרון מנירוסטה, כך שקשה לומר שלא היה לי מספיק ניקוטין בדם :roll:).

 

יכול להיות שעל בני אנוש הניקוטין משפיע אחרת - לי זה לא הזיז מעולם, והסיבה היחידה שחזרתי היא חוסר עמוד שידרה :oops:.

פורסם

אני עישנתי 8 שנים פלוס.

כל יום 2 קופסאות, והפסקתי בפעם אחת, ולא יצא לי מהגרון שום דבר והכל היה לי סבבה.

חזר לי חוש הריח, התחלתי לטייל בטבע ולהנות מהחיים.

אבל תכלס לא כזה קשה להפסיק לעשן זה רק בראש.

פורסם

קיימות הוכחות שהתמכרות לסיגריות הם התמכרות נפשית ולא התמכרות פיזית.

היו מחקרים רבים על כך.

אלוהים נותן אגוזים לאלה שאין להם שיניים

פורסם
הייתי מעשן דראם בצבא כשעשיתי שמירות, אמנם דראם אבל זה נראה כמו משהו אחר :D

אין ספק שטבק דראם (סמסון למשל) ממוצע טוב יותר מכל סיגריה שאתה יכול למצוא.

 

דראם מסוג סמסון זה כמו לומר פיג'ו מסוג פיאט.

דראם זה דראם וסמסון זה סמסון והכי טוב לדעתי זה טבק של "bank" אבל לא ראיתי בארץ.

יש הבדלי טעם בין סיגריות. כשאני עישנתי לא הייתי מסוגל לעשן טיים. אהבתי מאוד וינסטון גולף (:oops:) וצ'סטרפילד לפני שהופסק הייבוא. קאמל ופלמל סתם עשו לי כאב ראש.

לגבי הפסקת עישון:

יש אנשים שמסוגלים לעשן רק ביציאות בערב או אחת ליום בלי בעיה. אני לא מסוגל. או שתי קופסאות ביום או כלום למרות שברור לי שאני נהנה רק מ4-5 מהן. השאר זה כי אני צריך.

זה תלוי מאוד באופי שלך. עד כמה אתה מתמכר. אני הפסקתי שלוש פעמים ליותר משנה. זה עניין של כח רצון נטו. בפעם האחרונה זה מחזיק כבר 4 שנים.

לעשן זה כיף. אני מאוד אוהב אבל בגדול, זה מחרבן לך את איכות החיים אם זה בסרחון שנדבק או בזה שאתה לא עולה 5 מדרגות בלי להתעלף פעמיים באמצע, ולכן הפסקתי.

"יושב לי כאן ומחכה לך, כמו עורב על עץ. ולא חבל לך על תפוח, שנפל והתפוצץ. הרחוב ריק, הלילה קר הגשם כבר שטף את כולי. אני יבש כמו מדבר, הרסת אותי שברת לי את הכלי." (תמוז)

פורסם
לגבי הפסקת עישון:

יש אנשים שמסוגלים לעשן רק ביציאות בערב או אחת ליום בלי בעיה. אני לא מסוגל. או שתי קופסאות ביום או כלום למרות שברור לי שאני נהנה רק מ4-5 מהן. השאר זה כי אני צריך.

לעשן זה כיף. אני מאוד אוהב אבל בגדול, זה מחרבן לך את איכות החיים אם זה בסרחון שנדבק או בזה שאתה לא עולה 5 מדרגות בלי להתעלף פעמיים באמצע, ולכן הפסקתי.

:mm_yeah:

הלוואי ויכלתי לשמור על מסורת של סיגריה פעם בהזדמנות..אבל זה לא כך ואני מעדיף פשוט לא לעשן בכלל.

 

(אם כי נרגילה אני גונב בכל הזדמנות, כן אני יודע שזה גם לא בריא אבל זה לא זמין כמו סיגריה וזה משהו הרבה יותר חברתי ומהנה)

פורסם

אני מעשן שנתיים בערך, מרלבורו לייט, אחלה של סיגריה באמת.

בהתחלה זה היה לקראת השחרור מהצבא בערך 10 סיגריות ביום, היום זה כבר קופסא+

אני מת להיגמל, באמת, למרות שמשהו בי אינו שלם עם זה...

ולמי שנגמל יש לי שאלה: מה אתם ממליצים לעשות כדי להיגמל חלקית, בערך 5 סיגריות ביום, איך אתם הצלחתם?

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם

אין כזה דבר להיגמל חלקית.כשמשעמם מעשנים הרבה,כשעסוקים מעשנים פחות,תנסה להיות עסוק.:-)

אני אחרי 4 שנים קמתי יום אחד בבוקר והפסקתי לעשן,אפילו לא סיגרייה אחת.חזרתי אחרי חצי שנה לעשן.:shock:

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם
קיימות הוכחות שהתמכרות לסיגריות הם התמכרות נפשית ולא התמכרות פיזית.

היו מחקרים רבים על כך.

+123,456,789, מחזק ומאמין לזה ב200%

גיליתי את הסיגריות לפני 10 שנים, ומאז מעשן לעיתים- בעיקר עישון חברתי, עם קפה, בירה או אחרי ארוחה טובה.

אני מדליק סיגריה זו לחיי העישון הסלקטיבי, וכמו שאמרו בטירונות- זה הכל בראש.

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
אין כזה דבר להיגמל חלקית.

 

:mm_yeah: פשוט נכון! או שאתה מעשן, או שאתה לא מעשן. אין אפשרות אחרת.

אם אתה מעשן אפילו רק 2-3 סיגריות ביום, אתה מעשן.

 

ולא משנה אם אתה מעשן 2-3 סיגריות במשך 10 שנים או 10 חודשים. אתה עשוי להיחשב {לפחות בעיני עצמך} למעשן מזדמן או מעשן "קל". אבל בשורה התחתונה אתה מעשן קבוע. ולמעשן (בכל רמה שהיא) תמיד יותר קל לשקוע ולעשן יותר מאשר למי שאינו מעשן כלל.

 

ועוד משהו, מעשן כזה {2-3 סיגריות במשך 10 שנים או 10 חודשים} הוא כבר מכור. בין אם יודה בכך ובין אם לאו.

 

קיימות הוכחות שהתמכרות לסיגריות הם התמכרות נפשית ולא התמכרות פיזית.

היו מחקרים רבים על כך.

 

לא מדויק, מאז נערכו עוד מחקרים רבים וכבר הוכח שהניקוטין הוא חומר ממכר. מעל לכל ספק. עם זאת הסתבר שהגמילה הפיסית מניקוטין היא קלה מאוד. אין סימפטומים חריפים המתלווים לתהליך הגמילה. לכן, התלות וההתמכרות הנפשית (שטיפות מוח בפרסום) היא אכן הדומיננטית מבין השתיים. וקשה מאוד להיפטר מהרגלים.

 

 

בשנת 2003 הפסקתי לעשן לתקופה קצרה בעזרת כדורים (זייבן). וחזרתי מהר מאוד לסורי.

בינואר האחרון, אשתי (שהתלהבה מאוד מכך שאחי וזוגתו הפסיקו לעשן בזכות ספר) דאגה להניח את הספר "הדרך הקלה להפסיק לעשן" ליד המחשב בסלון. שיהיה לי מול העיניים.

 

קראתי [די בסקפטיות, אבל..... מה היה לי להפסיד???] את הספר, ובוקר אחד אשתי מצאה חפיסת סיגריות, מצת ביחד עם פתק שכתוב עליו "לקחת ולזרוק רחוק מהבית". המצחיק הוא שזה קרה בלי שהאמנתי שזה יקרה {פחדתי ולא הרשיתי לעצמי לדמיין את עצמי בלי הסיגריה שלי}.

 

נעלמו השיעולים, הליחה, הריח, הכתמים באצבעות וכל השאר. אבל אני עדיין חוטא ומעשן מדי פעם.. משהו כמו סיגריה אחת פעם בחודשיים-שלושה. וגם זה מתוך תחושת כח וידע ולא מתוך תחושת התמכרות וצורך.

 

אם את/ה מעשן ורוצה להפסיק.. זה בהחלט לא קשה ומפחיד כמו שזה נראה.. אני עישנתי 20 שנה והרבה.. והצלחתי

אם תפסיק גם אתה, הרווח יהיה כולו שלך. [אין לי קשר למחבר/הוצאת הספרים.. אני לא ארוויח ממכירת הספר]

פורסם

לאו שרוצים להפסיק לעשן ולא יכולים - זה הכל עניין של מינוף. אם תצליחו למצוא סיבה מספיק טובה בשבילכם להפסיק- תוכלו להפסיק.

 

הפסקה של "טוב נו, לא בא לי" לרוב לא עובדות ואילו הפסקה של "אני לא רוצה לעשן כי זה הורס לי משהו בחיים" נוטות להחזיק הרבה יותר זמן.

 

יוליה - לא מעשנת כבר שנתיים כמעט

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם
יש כאן מעשני דראם? אני מעשן שתי סיגריות כאלו ביום בממוצע. סיגריות רגילות מגעילות אותי (מרגישות יבשות וסינתטיות בהשוואה).

 

אני בצבא התאהבתי בדראם.

עישנתי רק את זה בערך שנתיים.

 

אחר כך הפסקתי לעשן, והיום אני עם סיגריות.

 

3 ביום ליתר דיוק.

 

לנושא, רק בן אדם שמעשן כדרך קבע יבדיל בין סוגי הסיגריות ובשביל בן אדם מעשן ההבדל בין טיים למלבורו לייט למשל - שמים וארץ.

GS300.


×
×
  • תוכן חדש...