Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6459 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מרלבורו לייט \ אדום - ערסים לייט, כוסיות \ ערסים כבדים

LM לייט - חיילים, רוסיות, רוסים, ערסים, מזרחים, בעצם כולם. אל אם לייט זו סיגריה לכל עם ישראל.

פרלמנט ארוך - גרושות

פרלמנט קצר - רוסים, נהגי מוניות , ערסים וקבלנים.

קנט - זקנים, גרושות.

וינסטון לייט - תל אביבים

נלסון- תימנים

LD- פועלי בניין

רוקטס- כנ"ל

MM- פועלי בניין רומנים

MAGNA- פועלי בניין רוסים

ROTHMANS KING SIZE- ערבים

VOGUE- בחורות כוסיות, הומואים.

 

אם אתם כבר מצמידים כל סיגריה לאוכלוסיה מסויימת, אז אולי הכתבה הבאה תעניין אתכם:

http://mymoney.nana10.co.il/Article/?ArticleID=504348

  • תגובות 80
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
LM לייט - חיילים, רוסיות, רוסים, ערסים, מזרחים, בעצם כולם. אל אם לייט זו סיגריה לכל עם ישראל

LM לייט זה הסיגריה שאני הכי שונא. יותר מטיים, נובלס, ושאר הרעל. זוהי סיגריה שפשוט אין לה טעם, בניגוד ל-LM אדום.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

לא שונא, אבל זו בהחלט סיגריה סתם. לא חזקה, לא טעימה, כלום. אני לא מצליח להבין למה כל כך הרבה מעשנים אותה.

אל אם רגילה זה כבר משהו אחר, והיא אחת האהובות עליי ביחד עם קאמל, קנט , מרלבורו רגיל וגולואז'.

 

נובלס דווקא עם כל הסטיגמה, היא סיגריה לא רעה בכלל, חזקה במידה, ודווקא לא רעה בכלל לטעמי. מכול ה MM, טיים LD וכ"ו, אני אעדיף לעשן נובלס.

ROOONEEYY

פורסם

איך זה שאף אחד לא הזכיר פה פאל מאל לייט??:lol:ברצינות הסיגריה הכי אהובה עליי פרלמנט רגיל,למרות שיש הטוענים שהיא נגמרת מהר.

לא יכול לקחת יותר משתי שאכטות ממלבורו לייט פשוט גורם לי חלחלה.:shock:

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם
אם כבר בעישון עסקינן , מקודם הדלקתי לי קצת נרגילה בשביל הכיף :-)

אבל אבוי אין עשן והתחילו לצאת לי מים מהצינור :shock: ( נפרץ אטם ראש? :lol:) למה זה קורה?

העפתי את הגחל ששמתי לב שהוא בקושי נדלק (גחל של סטאר) שמתי פגסוס והנרגילה חזרה לסחוב , מוזר שגחל משפיע ככה.

אין סיכוי שיש קשר בין הגחל למים. כנראה שמת יותר מדי מים בכד.

 

בקשר לגחלים, מכל החיקויים של סטאר היו גחלים בשם Start 7 שהיו מעולים.

אישית עברתי לגחלים מעץ לימון, מחזיקים יותר זמן ונדלקים בלי הרבה עשן. מומלץ.

פורסם

מה לגבי לאקי סטרייק?

בתקופה שהייתי מעשן הייתי מעשן בעיקר לאקי אדום ומידי פעם קאמל סופט..

היום שמתי לב שאין כבר לאקי..

 

סטאר מצויינים, אבל כבר אי אפשר להשיג בשום מקום, אפילו בכפר-יאסיף :cry:

 

דווקא יש בכפר יאסיף סטאר אורגינל :)

פאקט סטאר עם 120 גחלים עולה 30 שקל ("ממש" כמו במרכז :()

פגסוס על הפנים , נגמרים מאוד מאוד מהר ולא סוחבים.

2001 Opel Astra 1.6

פורסם

יפה, נלך לבדוק. בכל הפעמים האחרונות הייתי התאכזבתי מזה שהגחלים היחידים שמכרו שם היו של MEGA-STAR :twisted:

 

אישית עברתי לגחלים מעץ לימון, מחזיקים יותר זמן ונדלקים בלי הרבה עשן. מומלץ.

 

אתה מתכוון לגחלי מנגל כן?

תאכלס גחלי מנגל עדיפים על כל גחלי הכימיקלים למיניהם, אין ספק.

פורסם

אין כמו כפר יאסיף (אבל אם כבר אתם שם - לכו לקנות חומוס ולא סיגריות).

 

הא, כן, וסיגריות זה פיכסה.

DSC_0222.JPG

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם
יפה, נלך לבדוק. בכל הפעמים האחרונות הייתי התאכזבתי מזה שהגחלים היחידים שמכרו שם היו של MEGA-STAR :twisted:

 

קבל תיקון , זה מגה סטאר ..

אלה אחלה גחלים!

2001 Opel Astra 1.6

פורסם
אתה מתכוון לגחלי מנגל כן?

לא, גחלים לנרגילה. הם חדשים יחסית, הם באים בקופסה ירוקה שיש בה חבילות של 10. אני קונה אותם ביפו אבל אני מאמין שיש גם בעוד מקומות.


×
×
  • תוכן חדש...