Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6481 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם רכשתי היום אזעקה חדשה , ויש לי כמה שאלות לגבי אופן חיבור הערכה.

יש באזעקה חיבור לנעילה מרכזית + מרימי חלונות.

אני כרגע צריך לחבר אותה לנעילה מרכזית שלי.

או קיי אז ככה יש את המוח שאליו מתחברות כל צמות החשמל.

לאחר מכן יש צמה של הצופר, צמה של הגלאים, צמה של המנורה.

אחרי זה יש את הצמה הגדולה, החוטים שיש לי שם הם כאלו:

1.אדום יש לחבר לפלוס קבוע.

2. שחור - מינוס קבוע.

3. אדום שחור \ פלוס אחרי סוויץ.

4. חום ירוק \ פתיחת תא מטען, את זה לא הבנתי רשמו שיש צורך בשביל זה להוסיף ממסר.

5. אחרי זה יש את החוטים הבאים של הנעילה מרכזית :

5.1. סגול + סגול צהוב, אפור + אפור אדום, אפור + אפור צהוב \ לאן אני מחבר את החוטים האלו? מה הפלוס ומה המינוס?

6. ורוד לחיבור לדוושת בלם לנטרול, לאן מתחבר הכבל הזה?

7. ירוק, ניתוק מנוע, לאן מתחבר?

8. חום יציאת מינוס להרמת חלונות , אמור להתחבר למוח של ההרמת חלונות לא?

9. שני חוטים צהובים שמתחבר לאיתות, לאיזה כבל אני מחבר אותם?

10. כחול - כניסת מינוס ללחוצן מיכסה מנוע וכניסת מינוס דלתות, מזה אומר? לאן אני מחבר אותם?

11. יש לי שני חוטים נוספים אחד כחול אחד לבן שאין לי מושג לאן הם מתחברים והם לא רשומים בכלל בדף.

 

אני יודע ששאלתי פה הרבה, ובטח התשובה הכי קלה שלכם היא להגיד לי ללכת למתקין.

1. אני לא רוצה ללכת למתקין.

2. אני נהנה לעשות את העבודה הזו לבד.

3. זאת פעם ראשונה שאני מתקין אזעקה ובגלל זה כל ההסתבכות.

אשמח לעזרה והכוונה, תודה אור.

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

פורסם

מה הדגם והחברה של האזעקה, והאם קיים תרשים/שרטוט של אופן החיבור?

אני גם לא בקיא בהתקנת אזעקות, אבל אני מאמין שעם ידע בחשמל וקצת חוש טכני זה אפשרי, ואולי אוכל לעזור.

פורסם

לא קיבלת ספר הדרכה?

 

בכל זאת אני מציע לפנות לחשמלאי, ביגלל שאתה עלול ליגרום נזק במיקרה הטוב לאזעקה, ובמקרה הרע לשריפת צמות החשמל ורכיבים ברכב, קח בחשבון.

 

בדוק בספר הדרכה אם קיבלת לאן מתחבר כל חוט, בדרך כלל יש הסבר.

 

זה לא כ"כ קשה להתקין לבד, אבל צריך לדעת בדיוק מה עושים, אין מקום לטעויות וניחושים.

פורסם

קיבלתי תרשים של מה תפקידו של כל חוט

לא מהוא כל חוט ולאן הוא אמור להתחבר, בגדול רשום לי חוט צהוב לאיתותים חוט כזה לזה ולא מעבר.

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

פורסם

במידה ואני סורק את דף השרטוט שהביאו לי עם הערכה, יש לכם דרך להגיד לי איזה חוט מתחבר לאיפה?

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

פורסם

אין בעייה שתתקין לבד,במידה ויש לך חוש טכני,או רקע בחשמל או אלקט',אם יש לך סכמת התקנה תעבוד לפיה,מה שאתה לא בטוח מה הוא מוציא בעת אזעקה תבדוק עם רב מודד,אם תעלה את השירטוט לכאן אני בטוח שיוכלו לכוון אותך יותר טוב,אך קח בחשבון נזק אפשרי לאזעקה או לרכיב ברכב,בכל מקרה תחזיק פיוזים בהישג יד.

אני אישית התקנתי אזעקה בסובארו שהייתה לי לבד,היו כמה טעויות אך כאן בפורום עזרו לי לפתור אותם,אז לפי דעתי לך על זה,תפנה זמן ותעבוד לאט נכון ויפה.

בהצלחה רן.

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם

טוב אז ככה קיבלתי היום את הערכה של הנעילה מרכזית

בנעילה יש ארבע מנועים

2 מנועים בעלי שני חוטים

ו2 מנועים בעלי 5 חוטים

 

איך אני מחבר את המנועים האלו למוח של האזעקה?

באזעקה יש לי 2 חוטים שיוצאים לכל דלת

השאלה עם זה רק פלוס ומינוס למנועים ואני יכול לחבר את המנועים בעלי השני חוטים?

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

פורסם

את הלוקרים יש לחבר עם הצמות המגיעות בערכה אל מוח הנעילה המרכזית, המגיע גם הוא בערכה. אין לבצע חיבור ישיר בין הלוקרים לבין מח האזעקה.

 

מח האזעקה יוציא בשני חוטים ,אחד פיקוד נעילה, אחד פיקוד פתיחה (ויש לבדוק איזה סוג פקודה מח הנעילה המרכזית צריך לקבל, כאשר בדרך כלל, אלה פולס של מינוס) ולחברם לחוטים היעודיים במח הנעילה המרכזית.

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם
את הלוקרים יש לחבר עם הצמות המגיעות בערכה אל מוח הנעילה המרכזית, המגיע גם הוא בערכה. אין לבצע חיבור ישיר בין הלוקרים לבין מח האזעקה.

 

מח האזעקה יוציא בשני חוטים ,אחד פיקוד נעילה, אחד פיקוד פתיחה (ויש לבדוק איזה סוג פקודה מח הנעילה המרכזית צריך לקבל, כאשר בדרך כלל, אלה פולס של מינוס) ולחברם לחוטים היעודיים במח הנעילה המרכזית.

 

בברכה

דני

 

 

דני תודה על התגובה.

 

איך אני בודק איזה פקודה המוח נעילה מרכזית צריך לקבל?

 

באזעקה אני יודע איזה כבל מוציא פולס מינוס או פלוס.

 

בכל מוח של נעילה מרכזית צריך להיות חוטים יעודיים ?

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

פורסם

אני רוצה לוודא שהבנתי נכון

את הנעילה מרכזית אני מחבר למוח שהגיע בערכה שלה

ומהמוח שבערכה אני מוציא 2 חוטים למוח של הנעילה מרכזית

 

העלתי את הסכמת חשמל של הנעילה מרכזית

 

 

אני רוצה לדעת האם אני צודק.

אלו שני חוטים שנשארים ללא חיבור, לא לפלוס לא למינוס ולא למנועים.

אלו החוטים(שמסומנים בעיגול) שאני צריך לחבר למוח של האזעקה, נכון?

 

1222218329.jpg

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

פורסם

תמונה מאוד, אבל מאוד, לא ברורה. נסה זויות צילום אחרות, או צילום מדריך באם קיים כזה.

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

או קיי, יש לי בעיה אחרת שהיא יותר חשובה לי כרגע.

ניסיתי להתקין היום את הנעילה מרכזית, רק בדלת אחת כרגע

מיקמתי את המנוע מתחת לברזל שמרימים אותו ואז הוא אמור לפתוח את הדלת.

 

משום מה המנוע לא היה מספיק חזק לפתוח או לסגור את המנעול.

 

יש שיטה כלשהי לחיבור המנוע ?

Pug 306 Gti6 2.0 16V

התענוג שבסיבוב

פורסם

יש להתחבר למקום ייעודי, או באם אין כזה, למוט של הנעילה, ולכוון את הלוקר, אז לא אמורה להיות בעיה.

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

×
×
  • תוכן חדש...