Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6713 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
איך זה?

 

נראה מעולה, תודה.

 

דניאל

 

דניאל, אני צבעתי את הפסים בRSI שלי... הצבע היה כחול מטאלי כהה, זה נראה מצוין.

הצביעה הייתה איכותית והחזיקה שנה שלמה בלי בעיה (לא יודע מה קורה עכשיו כי מכרתי את הרכב :p)

:-)

פורסם

לדעתי עדיף לצבוע את הפסים.

 

אם תעשה מילוי וצביעה יהיה לך קשה להוכיח לקונה פוטנציאלי שלא מדובר בתאונה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
איך זה?

 

נראה מעולה, תודה.

 

דניאל

 

דניאל, אני צבעתי את הפסים בRSI שלי... הצבע היה כחול מטאלי כהה, זה נראה מצוין.

הצביעה הייתה איכותית והחזיקה שנה שלמה בלי בעיה (לא יודע מה קורה עכשיו כי מכרתי את הרכב :p)

 

נראה לי שפשוט אני אראה איך זה יצא לאנשים אחרים ולפי זה אני אחליט.

 

בקשר לחשד מתאונה זה לא ממש מדאיג אותי. הקונה יראה שנעשתה צביעה אבל מה זה משנה אם השילדה נקיה, מה גם שהאוטו הזה לא ימכר בזמן הקרוב (אם בכלל).

 

דניאל

פורסם

דניאל ידידי היקר התמונה הזאת שנערכה עם הצבע המדמה את הדלת כולה צבועה בצבע הרכב ללא פסי הקישוט לא מתאימה כלל לרכב לפי דעתי, היא עושה את הפרופיל של האוטו מאין "מת" כזה ,זה לא פלא שעל 80% מהרכבים יש פסי קישוט בצדדים זה גם עוזר למנוע שיפשופים וגם יכול להיות יפה מאוד אם תצבע אותם בצבע הרכב כמו שאמרו לך כמובן בצורה מיקצועית עם צבע מקשר שיתייבש כראוי..

מה גם שאם תעשה עבודת פחחות לאחר הסרת הפסים זה לעולם לא יצא כאילו הדלת היתה כך במקור, יכולים תמיד להיות קימוטים ב"פח" בהצלחה!! :wink:

איתי

פולו 16V - רק אם אתה מתאים לה...

(מודה - נגנב מאלפא..)

http://www.pbase.com/itays

פורסם

לדעתי זה ממש מכוער יצא בלי הפסים אני גם רוצה לצבוע אותם ואשמח אם מישהון ימליץ על מקום טוב במחירים ריאליים(באיזור השרון)

RSi

  • 4 שנים מאוחר יותר...
פורסם

אני קיבלתי המלצה ממישהו שצבע פסים באיביזה לבנה ויצא ממש פיצוץ ...

 

קוראים למקום "ויקטור טוטו" בנתניה. המחיר לפסי צד הוא 500 ש"ח.

 

הם פירקו לו אותם , שייפו אותם כדי שיהיו חלקים ולא מט כמו המקורי ואז צבעו והרכיבו חזרה. יצא ממש ממש יפה.

 

לשיפוטכם:

DSC02114.jpg

פורסם

אם אתה מחליק את הפסים אז צריך גם להחליק את הפסים על הפגושים, שיראה טוב באמת האוטו צריך להיות אחיד

ולא לשכוח כמובן שגם משירותים ניתן להדבק באיידס במידה וזה שישב על האסלה לפניך עוד לא קם! :shock::?:shock:
פורסם

הי לך

אפשר להחליק אותה אך עדיף שהרכב מנומך ועם גנטים יהיו יפהפייה.ואם בלי מנומך וגנטים כמו שככה היא..ולהחליק אותה לדעתי לא יפה.יש לי RSI לבנה גם אני מתלבט להוריד את הפסים אך אני פוחד שיהיו דפיקות מהדלתות של מכוניות אחרים.

בניתים צבעתי את כל הפסים לבנה ללא הקילוף בכלל אפילו דפיקות ולא מתקלף.

אז אתן לך כמה תמונות ותתראה איך רכב מנומך וגנטים בלי פסים (לא שלי)

yyntikm5ywxj.jpg

 

 

 

שלי רכב:zmj0mewmtmmz.jpg

×
×
  • תוכן חדש...