Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בעיה במגבר KICKER ZX350.4


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6493 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

יש לי בעיה שנמשכת כבר חודשיים ללא פתרון.

יש לי מגבר KICKER ZX 350.4 שמחובר אליו קומפוננט של HERTZ ENERGY

בכל פעם שאני מגביר לווליום בינוני המגבר נכנס לפרוטקשיין...

כאשר אני מנתק את הרמקול הימני מהמגבר הכל עובד חלק... עשיתי את כל האפשרויות חיבור שאפשר כדי לבדוק אם זה המגבר או הרמקולים עצמם...זה לא עזר.. החלפתי כבר קרוס ימני...החלפתי את המגבר עצמו... הבעיה נשארה...

גם כאשר הרמקול הימני מנותק מהקרוס עדיין המגבר נכנס לפרוטקשיין...לכן לא נשארו לי אפשרויות.. השאלה היא כזאת האם יש סיכוי שהמגבר הזה לא תומך ב PREOUT 7V ? ולכן הוא נכנס לפרוטקשין?...ואם הוא תומך אז מה יכולה להיות הבעיה ומה הפתרון כי אני כבר חסר תקווה:-(....

תודה מראש.

HU: CLARION DXZ785 USB SPEAKERS: MID: HERTZ ENERGY ESK 165 TWT: DRAGSTER 120W

COMPONENT AMP: KICKER ZX 350.4 MONO BLOCK: KICKER ZX 400.1 SUB: HERTZ 10" INCH ENERGY

פורסם

אם אתה אומר שהחלפת מגבר והבעיה נשארת אז זה לא המגבר.



 

תנסה להחליף את הפיוז בHU וגם תנסה להשתמש בכבל RCA אחר ותגיד לנו אם משהו השתנה.

 

אם כלום לא השתנה - תנתק את החוטים של הרמקולים מהמגבר ותנסה למתוח חוט חדש עד הקרוסים או שתחבר רמקולים ישירות למגבר - אם זה פתר את הבעיה אז משהו בחיווט לרמקולים לא תקין.

 

במקרה כזה אתה צריך לבדוק עם פלוק שאין קצרים בחוטים מהמגבר לקרוסים, לראות שאין קצרים בכניסות וביציאות של הקרוס עצמו ואז מהחוטים מהקרוס לרמקולים בהתאמה.

 

אני לא חושב שהבעיה של הקיקר היא 7 וולט פרי-אווט כי אחרת מה שהולך אצלי במערכת כבר מזמן היה צריך לשרוף למגבר (תראה בחתימה איזה מגבר במקרה יש לי...) את הקדם מגבר.

 

בהצלחה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

לאחר מאמצים רבים...ואיבוד חשק לשמוע מוזיקה... הצלחתי לפתור את התקלה...הטוויטר הימני לא עבד טוב!! וקיצר את המערכת בווליום בינוני ...לך תימצא... מהיום אני יכול לקרוא לעצמי מתקין מורשה:-D:-D...

HU: CLARION DXZ785 USB SPEAKERS: MID: HERTZ ENERGY ESK 165 TWT: DRAGSTER 120W

COMPONENT AMP: KICKER ZX 350.4 MONO BLOCK: KICKER ZX 400.1 SUB: HERTZ 10" INCH ENERGY

פורסם

חאפר עם דוקטורט בסאונד

:-P

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...