Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6499 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צהריים טובים.

 

אתמול נגנבה לי האנטנה של הרכב,גולף שנת 2001.

באתי לקנות אחת,ואז קלטתי שגם חסר בסיס האנטנה השחור (מן יציקת גומי כזאת בעלת שוליים רחבים). הוסבר לי שכדי לפרק אותה,צריך לפרק חלק מהגג...

מה שמדאיג אותי זה שהיא הייתה חסרה מלכתחילה ברכבי,האם דבר כזה מעיד על פירק גג או חלק ממנו בשלב כלשהו בחיי הרכב?

אשמח אם מישהו יבהיר לי את הנושא

 

תודה והמשך יום נעים לכולם

פורסם

רוב הסיכויים שבסיס האנטנה מוחזק עם אום ואפשר להגיע אליו אם מסירים חלק מריפוד הגג.

יכול להיות שאפשר להוריד קצת הגומי של מסגרת הדלתות, להוריד טיפה את ריפוד הגג ולנסות להגיע לבורג. תלוי בגמישות המתקין. :wink:

קיימות אנטנות תחליפיות, כך שלא חובה לקנות מקורי.

פורסם

עד לאן הגענו...

מי גונב אנטנה של רכב. :(

HU: CarPC 3 In Progress [00%] AMP: Twister III F4-600

Woofer: Helon 165 (2 ohm) Tweeter: HX 165 PHASE SUBS: (X-ion 10" 350rms) X 2

Mitsubishi king

פורסם

אפשר לקנות גם באוטו דיפו, סביר להניח שבהרבה פחות.

ברור שיש צורך לפרק את התקרה כדי להתקין אותה, אלא אם יש מנורה מתחת לאנטנה שאפשר להכניס משם את היד.

פורסם

הגומי (בסיס) הזה, מתייבש עם הזמן ונופל לבד.

גם לי זה קרה.

החלפתי במוסך מורשה, לא הצריך פירוק גג (בהתחלה אמרו שכן, אח"כ אמרו, עזוב, נסתדר בלי).

אנטנה - תקנה תחליפית. המקורית יקרה רצח.

פורסם

אתה חייב מקורי מהחברה! אם לא הרדיו שלך לא יקלוט כלום!

בסיס האנטנה זה לא סתם בסיס,בתוכו נמצא מגבר על לוח אלטרוני,זכור מה שאמרתי לך אתה חייב מקורי!

דרך אגב התקנת האנטנה מתבצעת על ידי פירוק קורת הריפוד שנמצאת מעל הרמקולים האחוריים,בדיוק בחיבור בין סוף הגג לקנט תא המטען העליון,

 

אם בא לך לעשות משהו מיוחד,תעשה כמוני

dsc01189fk2.jpg

234234234wz8.jpg

×
×
  • תוכן חדש...