Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חוטי הצתה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8605 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נראה לי שהגיע הזמן להחליף...

המחיר בחברה 660 ש"ח (!) ומצאתי תחליפי ב-450 ש"ח (!)

טירוף.

הבעיה היא שאצלי הפלאגים נמצאים באמצע המנוע למטה (כי הוא DOHC) ולכן לחוט יש מין "ראש ארוך" כזה בסוף כדי שיגיע.

אם יש למישהו רעיון איפה להשיג חוטים במחיר זול יותר (או לחילופין חוטים טובים יותר...) אשמח לשמוע...

תודה.

פורסם

אני לא מבין בזה כל כך, אבל 450 זה לא מחיר מטורף בצורה מוגזמת? שלא לדבר על 660?

 

ועוד אני קניתי לא מזמן סט של 4 כבלי בוש, ב-90 ש"ח וחשבתי שזה יקר :roll:

יובל.

פורסם

כמה אופציות:

 

1. מדוע אתה כ"כ בטוח שיש צורך להחליף? אולי אפשר להשאר עם הקיימים

2. לחפש חוטים תחליפיים טובים. נסה את "בוש" ו"צ'מפיון". אולי יש גם חברות שמתמחות ברכב יפני, אני מניח שאיציק ידע. האם החוטים זהים לאלו של סיביק רגילה? מי יצר את החוטים במותקנים כרגע באוטו? נסה לחפש כיתוב כלשהו...

3. לחפש חלק "משופר". נסה למצוא את היבואן של "ספליטפייר", אם קיים

4. תחשוב בכיוון של יבוא אישי. לסיביק יש ודאי לא מעט אתרי חובבים ואתרים למכירת שיפורים. יכול להיות שתחסוך הרבה

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם

איציק: באופן כללי החלקים בהונדה יקרים... ויש דברים מסוימים שקשה למצוא תחליפי. (שלא לדבר על זה שהיום הזמינו לי במיוחד מחו"ל פלאגים) לא בדקתי כמה עולה חוט לסיוויק רגילה אבל לזה כל חוט הצתה "סטנדרטי" יתאים.

לשי: 1) נראה לי שאלו החוטים המקוריים של הרכב... 8 שנים זה זמן טוב להחליף...

2) נמצא-450 ש"ח. החוטים שונים משמעותית משל סיוויק רגילה (SOHC) בשל מיקום הפלאגים. דומה למיקום בלאנטיס...

3)יש ל-NGK יופי של חוטים אבל בפעם האחרונה שבדקתי לא ייבאו אותם לארץ.

4)וודאי...אחת הקומפקטיות הפופולרית ביותר לשיפורים. בחו"ל זה יעלה גרושים אבל עם משלוח ומכס... אבל זו עדיין אופציה.

פורסם

על המנוע כתוב: NGK BKR6EN-11 . וזה הפלאג היחיד שהוא יקבל...

משמעות ה-N היא אלקטרודת הארקה. כשאני אומר מחו"ל, הכוונה היא שאמור להיות להם את החלק במלאי בארץ, אבל כנראה שרק אני קונה פלאגים ל-VTi ולכן הם לא מחזיקים מלאי ומביאים מחו"ל. לא נורא.

לא יודע איזה פלאג יש בוולבו , מאיפה הרעיון הזה?

פורסם

אם הייתי במקומך, היתי עושה כבר הזמנה גדולה מאחת החנויות הרבות בארה"ב.

הזמן הממוצע הוא בערך שבועיים הגעה.

מכס זה 30 אחוז ומשלוח זה גרושים.

מניסיון - תביא כבר חלקים משופרים.תנסה למצוא כבלי הצתה של DCSPORTS או של HKS או MUGEN.

שני האחרונים יקרים להחריד, אבל סה"כ עולים בערך כמו שרצו ממך בארץ על סט סטנדרטי.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

אני יודע שזה נשמע אבסורד אבל לא עובדים עליי...

בכל מקרה מה שכנראה יקרה הוא שהמכונאי שלי יקנה כבל טוב וראשים חדשים וירכיב כבל.

×
×
  • תוכן חדש...