Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6505 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני בשלבי סיום פרוייקט שיפוץ טנדר סובארו.

הגעתי בשיפוץ כמעט לסוף ורמת הגימור היא גבוהה מאוד,אך לצערי עוד לא מצאתי מאיפה או ממי לקנות מסגרת הניקלים שמחפה את הארגז האחורי,שמחליפה את פס הגומי.

מוכן לשלם כל סכום מתבקש עבורה ,כמובן עד גבול ההגיון.

תודה.

למכירה כל החלקים של :

GN250,TU250,DR250,jawa350,dealem leberty50

פורסם

מה זאת אומרת רמה גבוהה מאד? במה זה מתבטא?

 

פרסם תמונות!!!

 

לגבי הניקלים, תרשום מספר 0506918934, זו מודעה מיד 2, הוא רושם שיש לו במצב חדש, נראה לי הוא מנצרת.

 

מצטער שלא יצא לי עדיין להפגש איתך, אני עושה להטוטים בין 3 עבודות... בתקווה בקרוב מאד אצור איתך קשר!

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם
מה זאת אומרת רמה גבוהה מאד? במה זה מתבטא?

 

פרסם תמונות!!!

 

מצטער שלא יצא לי עדיין להפגש איתך, אני עושה להטוטים בין 3 עבודות... בתקווה בקרוב מאד אצור איתך קשר!

קצת סבלנות ואני יחשוף את תמונות השיפוץ והתמונה של הרכב המגומר,אך כרגע אני חייב למצוא את מסגרת הניקלים.

למכירה כל החלקים של :

GN250,TU250,DR250,jawa350,dealem leberty50

פורסם

סיירה עדכנתי את ההודעה המקורית מלמעלה בקשר למישהו עם ניקלים, תבדוק ובהצלחה!

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

אני רואה שיש אנשים בעלי סבארו טנדר אשמח לראות תמונות של התקדמות

גם אני מתלבט עם להתחיל בשיפוץ בגלל בני דודינו הגנבים :evil:

 

בהצלחה..

ולניקלים אני ישאל את חבר שלי במידה ויש לו אני ישלח לך הודעה

פורסם
אני רואה שיש אנשים בעלי סבארו טנדר אשמח לראות תמונות של התקדמות

גם אני מתלבט עם להתחיל בשיפוץ בגלל בני דודינו הגנבים :evil:

 

בהצלחה..

ולניקלים אני ישאל את חבר שלי במידה ויש לו אני ישלח לך הודעה

מצטער לאכזב אותך שגם אני בן דוד, אולי תירגע ותרגיע בבקשה.

למכירה כל החלקים של :

GN250,TU250,DR250,jawa350,dealem leberty50

פורסם
מצטער לאכזב אותך שגם אני בן דוד, אולי תירגע ותרגיע בבקשה.

הוא לא התכוון אליך ,הוא התכוון לחברה שגונבים.(ולהפתעתך יש המון כאלו)

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

×
×
  • תוכן חדש...