Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6516 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בדקתי היום רכב מזדה לנטיס 98.

אני מצרף את הבדיקה, ורציתי לדעת מה דעתכם. אני יודע שיש פה המון תקלות, אבל כמה לדעתכם הוא צריך לרדת?

בדיקת רכב 0031.jpg

פורסם

מבחינת תאונות שהרכב עבר. לא משהו חריג, אבל בכל זאת לא נעים.

 

האוטו סה"כ במצב לא רע, אבל דורש יישור קו רציני (גומיות של ציריות, טיפול גדול (שמן כהה), החלפת צנרת מים במנוע, כיוון פרונט, טיפול בכל הנזילות) ותיקון מערכת בלמים.

 

כמה המוכר צריך לרדת? מבחינת תאונות, תסתכל בכמה אחוזים שמאי המחית ערך הרכב בגללן. מבחינת תיקונים, גש למוסך מטעם היבואן ובקש הצעת מחיר.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

קשה להגיד לך מה תיהיה העלות של התיקונים לפי הדו"ח שהצגת, אבל נראה שיש עבודה על הרכב.

 

בדו"ח כתוב שבדיקת זיהום האוויר אינה תקינה - זאת תקלה שיכולה להתחיל ב200 ש"ח ולהגמר גם בהרבה יותר.

בולמ"ז חלשים, מלפנים ומאחור, והחלפתם תעלה לא מעט.

גומיות ציריות פגומות, מה שעלול לגרור החלפה של זוג ציריות בקרוב.

פנס אחורי שבור ומצבר ישן שגם שווים כמה מאות שקלים ביחד.

 

ובנוסף על הכל, נראה שלרכב היתה תאונה עם פגיעה קלה בשלדה גם מלפנים וגם מאחור. יש לזה משמעות מבחינה כלכלית ועל זה צריך להוריד לך במחיר.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

השאלה היא כמה.. בעיקרון מוסך אחד אמר להוריד 6500, מוסך אחר להוריד 8000 (כולל ירידת ערך).

סוחר רכבים שדיברתי איתו אמר להוריד 30%..

 

שמאי אני לא חושב שאקח (זה מין הסתם יעלה כבר כמה אלפים..)

 

פגיעה בשלדה יש רק מאחורה בקצה שלדה. מקדימה זאת רק פגיעה במרכב.

פורסם
השאלה היא כמה..

עם בעל הרכב יוריד 8K, שווה לשקול בידיעה שיהיה לא קל למכור.

תוסיף לזה סכום שיידרש על תיקונים, סה"כ אם בעל הרכב יורד ב-10K, זה כבר יוצאת עסקה ששווה לשקול.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

לרכב פגיעה בשלדה (עבר תאונה).

בנוסף הרבה רג'קטים לתקן, חלק מהם דורש תיקון בפועל(לא הערת "סרק").

 

מציע להמשיך הלאה ולחפש רכב אחר (לא חסרים כפי שנאמר רכבים מסוג זה).

alfa 156 2.5.

פורסם

האוטו מוזנח לגמרי - יש הרבה מכוניות מהסוג הזה במחירים זולים להפליא ובמצב ה-ר-ב-ה יותר טוב.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

למה פגיעה בשלדה? הפגיעה מקדימה היא רק במרכב..

 

יש לרכב ספר טיפולים והוא עבר טיפול לפני כמה חודשים. יש לו 122,000 ק"מ, זה עדיין לא נשמע טוב?

פורסם

זה היה נשמע טוב, אם זה היה רכב סופר נדיר שאין אליו מחירון.

מיילא, אוטו שעולה 28 היית קונה ב-16K. אבל מי יוריד סכומים כאלה? זה מזדה לנטיס, שיירות שלמות של מכוניות האלו ללא הפסקה זורמות על כבישי הארץ. למה בחרת דווקא את זאת שעברה תאונה?

נכון שלפי מכון בדיקה זה ליקוי בעל משמעות נמוכה. אבל, האם אתה צריך את הליקוי הזה, כאשר יש כ"כ הרבה מכוניות כאלו בארץ?

אני חושב שכמה שיש יותר מכוניות מאותו סוג על הכביש, ככה צריך להוריד יותר על ליקויים. 16K זה מחיר הגיוני, כולל 10K על ליקוי ועוד 2K לתיקון ליקויים שהתגלו.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
למה פגיעה בשלדה? הפגיעה מקדימה היא רק במרכב..

 

כתוב - פגיעה בקורת אורך אחורית - שלדה. הייתי מוותר (קורת אורך זה יותר חמור מקורת רוחב)

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

×
×
  • תוכן חדש...