Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6524 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

מישהו ביקש ממני לבדוק לו משהו ברכב, הוא החנה את הרכב וניכנס בטעות עם הרכב באבן גדולה והטמבון הקדמי נשבר למטה, הסתכלתי ולא נישבר חלקים במנוע, אבל שפתחתי את מכסה המנוע ראיתי את התושבת הימנית במנוע ויוצא ממנה ממש שמן מנוע שחור, השמן בדיוק כמו שמן מנוע שחור (שמן שנסעו איתו).

 

הסתכלתי לא ראיתי שום צינור שבור או משהו כזה, אבל מהתושבת עצמה יורד שמן.

 

השמן מנוע במנוע הוחלף לפני כמה ימים וצבעו חדש(לא שחור), השמן שיוצא מהתושבת מנוע הוא שחור.

 

האם בתוך התושבת מנוע יש שמן או משהו כזה?

 

להערכתי המנוע קיבל מכה למטה והתושבת מנוע למעלה שממנה יוצא שמן ניקרעה.

 

איך זה יתכן שיוצא שמן מהתושבת?

 

המנוע לא איבד שום נוזל, הייתה שלולית קטנטנה מתחת לרכב, ובכל זאת לא חסר שמן.

פורסם

לא אין שמן בתושבות מנוע אני ראיתי את התושבות של האוטו שלי שהחליפו לי אותם ואין שם שמן זה פשוט תופס את המנוע אני מאמין שהוא סדק את התחתית של המנוע

VOLVO S60 2.4

 

HU: alpine 9855 .AMP JBL 1004 . SPK:MORAL PULSE

פורסם
יש נוזל בסוגים שונים של תושבות למטרת שיפור שיכוך ועמידות.

 

תודה רבה לך ול BURZUM.

 

פשוט הוא לא ידע מאיפה יוצא לו שמן מוזר, שניגשתי לרכב התפלאתי שאין שום נזילה, ומהתושבת עצמה יוצא שמן..

 

לא ידעתי שיש גם שמן בתוך התושבת, אני יודע שיש חומר כמו גריז סמיך כזה, אבל לא שמן..

 

עכשיו חידשתם לי שיש גם שמן.

 

תודה רבה, ושבת שלום

פורסם

ככל הזכור לי התושבת במאזדה 3 היא תושבת גומי רגילה ובמאזדה 6 היא תושבת עם שמן, לכן שאלתי עם זה המנוע 2,0

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

אני חושב שזה מנוע 2.0 לא בטוח.

 

התושבת שיצא ממנה שמן היא התושבת הצידית מעל האלטרנטור וליד פתח מילוי השמן מנוע.

 

תושבת צידית כזאת.

 

ושיצא ממנה שמן זה היה ממש מוזר לי.

 

איך אפשר לזהות את המנוע שראיתי אם זה 1.6 או 2.0? הסעפת יניקה הייתה מפלסטיק אם זה עוזר.

פורסם
ככל הזכור לי התושבת במאזדה 3 היא תושבת גומי רגילה ובמאזדה 6 היא תושבת עם שמן, לכן שאלתי עם זה המנוע 2,0

לא שמן אלא נוזל הידאולי על בסיס גליקול בעצם, כמו נוזל קירור.

תושבת מנוע הידראולית נפוצה יותר ויותר בכלי רכב פרטים.

 

fig_02.gif

פורסם

איך אפשר לזהות את המנוע שראיתי אם זה 1.6 או 2.0? הסעפת יניקה הייתה מפלסטיק אם זה עוזר.

 

במנוע 2.0 יש כיסוי פלסטיק מעל המנוע, במנוע 1.6 במקום הכיסוי מורכב בית פילטר האויר

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

לפי מיטב זכרוני התושבת היא גומי רגילה וכאשר היא נקרעת אז לא יצא הנוזל כי הוא לא שם. אבל אם אתה אומר כנראה..... או שזה 2 ליטר או שאני טועה. בכל מקרה, עלות התושבת היא כ-1200 ש''ח.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

×
×
  • תוכן חדש...