Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6544 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם ,

 

היום לפני כמה שעות עשיתי טעות , נכנסתי עם הרכב באין כניסה ברוורס , לחנייה שהייתה צמודה לשלט ולא שמתי לב לשלט .

חשוב לציין שחניתי מאחורי השלט , לא עברתי רחוב שלם ולא סיכנתי אף אחד (אבל אני מניח שמדובר בעבירה גם אם עברתי אותו רק בסנטימטר) .

 

בכל אופן , ממכונית כלשהיא יצא אדם הטוען שהוא ממחלקת התנועה , התחיל לצעוק עליי שהוא ביקש ממני לעצור ולמה לא עצרתי (כמובן שלא שמעתי אותו כי הייתי עם חלונות סגורים) .

 

אני מודע לעובדה שעשיתי טעות , אך כשניגשתי אליו שוב וביקשתי פרטים מזהים שלו , הוא לא רצה למסור , הבטיח לי שלילה וברח מהמקום , הוא צילם את הרכב שלי כשהוא חונה כבר בחניה , אין לי מושג אם הוא צילם סרטון או לא , בכל מקרה הוא לא הראה לי אותו .

לאותו אדם שטען שהוא שוטר לא הייתה שום תעודה מזהה וכמו שכבר ציינתי - סירב להזדהות בפניי והבטיח שאני "אזהה אותו במחלקת התנועה" .

 

ושאלותי הן כאלו :

א. האם מותר לאדם על רכב אזרחי , ללא תעודה מזהה , ללא טפסים כלשהם וללא הצגת הוכחות לומר שעשיתי דבר כזה ושאקבל עונש על כך ?

 

ב. האם מותר לאדם שמזדהה כשוטר לסרב להזדהות בפניי ? בסך הכול ביקשתית תעודה מזהה ,או מספר אישי - הוא סירב לתת בטענה שהוא לא חייב לי ושאני אראה הכול במחלקת התנועה .

 

למיטה ידיעתי ולפי מעצר של שוטר סמוי לבדיקת אלכוהול - הם כן חייבים להציג תעודה .

אכן כך הדבר ?

 

בכל מקרה , אני על הטעות ברחוב הספציפי הזה כבר לא אחזור , אבל מעניין אותי לדעת על הדברים שציינתי למעלה .

חשוב לציין שדי התווכחתי איתו , מרוב עצבים (עליו) אמרתי לו שמחינתי הוא מתחזה , כי אני לא יכול לדעת אם הוא שוטר או לא ושימתין כי אני רוצה להזמין ניידת משטרה או לברר את העניין עם המשטרה - זה עוד יותר גרם לו להיכנס לרכב שלו ולברוח .

 

 

קרה לכם פעם ? ממש לא עשיתי את זה בכוונה .

 

תודה לעונים

HU: Pioneer 4900IB Front Speakers: JBL GT06508C Rear Speakers : none

Amp: Infinity 475A Sub: JBL GT5-12

פורסם

אולי זה מהשוטרים הסמויים האלה שמתרוצצים בחודש האחרון בכבישי ישראל ? אבל גם הם חייבים להזדהות בפנייך ומה עוד שהם חייבית להיות על מדים.

 

ממש מוזר,למה שלא תתקשר למשטרה ותשאל אותם האם יכול להיות מצב כזה וכ"ו...

פורסם

חשבתי על זה שוב - עצם העובדה שהוא מיהר לברוח וסירב להזדהות בפניי מסגירה את זה שלא מדובר בשוטר .

הרי מה איכפת לו להגיד לי "נתראה באגף התנועה" , אני לא ממש מכיר אותו .

שוטר אמיתי - היה מזדהה כחוק , בדיוק כמו השוטר הסמוי שעצר אותי בערב החג בל"ג בעומר בתל אביב .

 

לא היו לו מדים , לא היה לו שום אמצעי זיהוי , הוא היה על רכב אזרחי והעובדה שבכלל ביקשתי ממנו פרטים מזהים גרמה לו לברוח .

אני בכל זאת רוצה לדעת - האם הדבר מקובל בקרב המשטרה ?

 

שוטר לא בתפקיד , בלי אמצעי זיהוי , בלי טפסי דוחות , שיכול לעשות משהו ?

HU: Pioneer 4900IB Front Speakers: JBL GT06508C Rear Speakers : none

Amp: Infinity 475A Sub: JBL GT5-12

פורסם
חשבתי על זה שוב - עצם העובדה שהוא מיהר לברוח וסירב להזדהות בפניי מסגירה את זה שלא מדובר בשוטר .

הרי מה איכפת לו להגיד לי "נתראה באגף התנועה" , אני לא ממש מכיר אותו .

שוטר אמיתי - היה מזדהה כחוק , בדיוק כמו השוטר הסמוי שעצר אותי בערב החג בל"ג בעומר בתל אביב .

 

לא היו לו מדים , לא היה לו שום אמצעי זיהוי , הוא היה על רכב אזרחי והעובדה שבכלל ביקשתי ממנו פרטים מזהים גרמה לו לברוח .

אני בכל זאת רוצה לדעת - האם הדבר מקובל בקרב המשטרה ?

 

שוטר לא בתפקיד , בלי אמצעי זיהוי , בלי טפסי דוחות , שיכול לעשות משהו ?

 

חח שמע זה נשמע ממש מוזר,כמו שאומרים רק בישראל.

לא יודע איזה סיבה יש לבן אדם להתחזות לשוטר ולברוח,אבל זה לא נשמע אמיתי עם הוא לא היה על מדים או כל אמצעי זיהוי אחר.

 

כשאותנו עצרו סמווים (לא סמוי תנועה) בגלל שישבנו בפארק די מוזנח עם הח'ברה על נרגילה והם חשבו שאנחנו משתמשים בסמים הם הזדהו כ"משטרה" עם פנסים ותג. (נהגו על מכונית "לאדה" אדומה ומוזנחת)

פורסם

1. שוטר גם כשהוא לא במשמרת הוא בתפקיד.

2. שוטר יכול לתת דו"ח גם כשאין עליו פנקס, את הפרטים הוא ימלא בתחנה.

3. במקרה שלך לא יהיה דו"ח. השוטר לא לקח ממך את פרטי הנהג, כך שאין הוא יכול למלא את הדו"ח. הוא יכול למלא פרטים מהמסוף להשלמה בלבד, פרטי הנהג הוא חייב היה לקחת ממך.

פורסם

אבל שוטר צריך לשאת 24/7 את תעודת השוטר שלו!

כל הנאמר בפורום הינו בגדר הסבר תיאורטי בלבד! (סעיף 14 לחוק יסוד קארספורום/יישום וביצוע פעולות).

וכן. ציון גולן הוא מ-ל-ך.

פורסם

שוטר עם מדים לא חייב להזדהות, אך חייב במידה והאזרח דורש זאת.

 

שוטר ללא מדים מחוייב להזדהות ולהציג תעודת שוטר.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

אוקיי ,

 

אם ככה , קיבלתי תשובות לשאלה שלי .

דו"ח אני לא אקבל , אבל שכל קיבלתי .

 

תודה לעונים !

HU: Pioneer 4900IB Front Speakers: JBL GT06508C Rear Speakers : none

Amp: Infinity 475A Sub: JBL GT5-12

פורסם

כמו כן, הוא לא חייב להיות עם מדים כדי לרשום דו"ח תנועה.

שוטר יכול לרשום דוח תנועה 24 שעות ביממה, גם כשהוא לא במשמרת.

ניתן לרשום דוח תנועה רק על פי מספר הרכב (במקרה שאין מפגש עם הנהג). דוח כזה נשלח ישירות לביתו של בעל הרכב, כך שעדיין ישנה אפשרות שיישלח דו"ח.

 

במקרה הזה לא יירשם דוח, אני מריח חוסר מקצועיות ותפקוד. כנראה שמדובר בסתם מתנדב או אזרח עצבני שרוצה להרגיש שוטר, זה הכול.

Xbox12341

פורסם

אם הוא לא שוטר אמיתי אתה יכול להתלונן עליו שהוא ניסה להתחזות לשוטר זה גם עבירה :shock:

S2000

פורסם
אם הוא לא שוטר אמיתי אתה יכול להתלונן עליו שהוא ניסה להתחזות לשוטר זה גם עבירה :shock:

 

איך הוא יתלונן עם הוא לא יודע דבר על הבן אדם ?

פורסם

מספר הרכב ממנו הוא יצא, יכל להוביל אותו אליו.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

אם הוא טוען שהוא שוטר והוא ללא מדים,הוא חייב להזדהות ע"י תעודת שוטר!

 

אם הוא לא הזדהה וביקשת ממנו להזדהות הוא חייב להציג לך תעודה,אם הוא לא שוטר וטוען שהוא שוטר זאת עבירה פלילית.

 

בקיצור אין לך מה לדאוג בחור לא שוטר ואם הוא באמת שוטר וסירב להזדהות ובאמת תקבל דו"ח,תתלונן למח"ש,הם ידעו כבר איך לטפל בו.

פורסם

כן שוטר, לא שוטר, זה החלק הזניח מבחינת העבירה.

 

כל אזרח יכול להתלונן ולהעביר פרטים על העבירה שביצעת.

ההבדל בין אזרח לשוטר הוא במהימנות הדיווח. בד"כ יראו בדברי שוטר כמהימנים גם אם אין לו תעוד על כך.

כשאזרח מדווח ואין הוכחה תיעודית, קצת יותר קשה לתרגם זאת לדו"ח. אם האזרח יצרף צילום של העבירה, זה בוודאי יתן אמינות גדולה יותר לדיווח וע"כ סיכוי גבוה יותר לדו"ח.

 

יכול להיות שהשוטר/ לא שוטר הוא אזרח רגיל שקצת "התנפח". אם הוא יתלונן ויש בידו תיעוד הולם, זה בהחלט יכול להפוך לדו"ח.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

×
×
  • תוכן חדש...