Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6554 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים יקרים,

אבי לא מזמן קיבל אשרת קנייה עקב היותו נכה.

הרכב ישמש את אבי ואותי(נהג חדש וצעיר).

הדברים החשובים אשר הוא מחפש מהרכב הם:

א. אמינות.

ב.נוחות.

ג.בטיחות.

ד.הנאה מנהיגה.

ה.צריכת דלק.

 

הדברים נרשמו בסדר שרירותי, הכוונה היא שכל אשר ציינתי חשוב אך עם התפשרות

למועמד הסופי.

 

הרכבים המובילים בינתיים על ידינו הם: (חשוב לציין שכל הרכבים חדשים מהחברה)

 

1. מאזדה 6.

2. גולף TSI.

3. פולקסווגן ג'טה.

 

אשמח שתעירו את עינינו לגבי יתרונותיו וחסרונותיו של כל רכב ורכב כי הדבר חשוב מאוד לאבי ולי ונכבד

כל תגובה ודעה של כל אחד ואחד מכם.

 

בתודה, קובי.

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

היחידה שעונה על כל הדרישות הינה הגולף למרות שלגבי סעיף האמינות לא ניתן לקבוע כיוון שהרכב חדש .

מבחינת צריכת דלק לגולף יהיה יתרון עצום על שתי המתמודדות (במידה והגטה הינה 2.0) .

בבטיחות יש שיוון כיוון שלכולן יש בקרת יציבות ו6 כריות אוויר .

ולגבי ההנאה מנהיגה תעשה נסיעות מבחן על כולן ותבחר אך סביר להניח שלגולף יהיה יתרון גם כאן .

מבחינת נוחות סביר להניח שהמאזדה תהיה הנוחה ביותר בכל זאת רכב מנהלים אך אני חושב שההבדל לא יהיה משמעותי שוב תעשה נסיעה ותחליט בעצמך.

לדעתי ה גולף עדיפה אבל לכל אחד טעם ודעה משלו .

פורסם

מאחר והרכב לנכה .

סדר העדיפות צריך להיות .

 

נוחות - כניסה ויציאה קלה , ישיבה נוחה בכסאות , גם ליד הנהג , ומאחור .

אמינות - זה אפשרות התנועה שלו .

בטיחות - אין הבדל גדול ברכבים .

צריכת דלק - חשוב , אבל בפשרה עם הדרישות הקודמות .

הנאה מהנהיגה - בקשו נסיעת מבחן .

 

גשו לסוכניות של הרכבים , כנסו לרכב , שבו בהם - נוח לכם

בקשו נסיעת מבחן .

 

( קח בחשבון, לקנות רכב נוח - אביך ישאר איתו כ 4 שנים )

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

גולף TSI נוחה יותר מה6 החדשה .

 

טיאט לאון TSI רק בגרסה ידנית כך שזה בטח מהווה בעיה ..

 

אם אתם צריכים מקום עקב בעית הנכות - VW ג'טה.

אם לא, אין ספק שהVW גולף TSI DSG, היא הבחירה הטובה ביותר מהמוזכרות לעיל.

ay-ahzakot.co.il

פורסם

ואם תרצה תוכל לשלב, כי יש גם ג'טה TSI DSG. זהה מכנית לגולף הנזכרת.

הייתי גם מוסיף את האקורד החדשה, אם זה מתאפשר תקציבית, דגם הבסיס שלה נמכר קצת מעל הסכום שציינת.

פורסם

תודה רבה חבר'ה.

הרכבים, למי שלא הבין עקב שלא ציינתי, חייבים להיות אוטומטיים(ככה אבי רוצה ולא עקב הנכות).

הנכות לא מגבילה כלל וכלל את אבי והוא הולך ונוהג כמו כל אדם אחר, הנכות מתבטאת בפנים אחרים אשר

לא קשורים כלל לנהיגה.

אנחנו בינתיים נוהגים על סובארו אימפרזה 95' כך שהמעבר יהיה חד ומשמעותי מאוד בשבילנו ובגלל זה

אנחנו מבקשים את עצתכם.

אשמח לתגובות נוספות.

פורסם

אני ממליץ המאליבו החדשה רכב נוח גדול, מפואר (ביחס למחיר) מנוע חזק , צריכת דלק מעט פחות טובה מהמשפחתיות 2 ליטר בקבוצת המחיר שלו, בטיחותי מרשים והתמורה ביותר לכסף כיום, מבחינת הנאה מנהיגה זה תלוי איך אתה מגדיר הנאה, ההתנהגות לא משהו אבל עבורי ,שכוח מדבר אליי, המנוע החזק יותר ממפצה על כך.

פורסם

אוסיף לרשימה את המונדאו בגלל שאמרת ש-6 באה בחשבון.

 

נראה שגולף TSI או ג'טה באמת יהיו אידאליות במקרה שלכם,לגבי אמינות קח בחשבון שהרכבים של VW נוטים להפתיע לעיתים,למרות שרוב הסיכויים שהרכב יהיה דיי אמין בעיקר כשמדובר ברכב חדש.

פורסם

המאליבו והמונדאו גם כן נלקחו בחשבון אך צריכת הדלק שלהן די מאיימת

עקב העניין שרוב הנסיעות שלנו הן נסיעות עירוניות.

אשמח לתגובות נוספות מכולם וגם מבעלים של אחד מהרכבים המועמדים.

פורסם

לגבי חסכון בדלק, בג'טה \ גולף TSI אי כל כך את זה, אחרי הכל זה מנוע 2.0, ולמרות שהוא בין החסכוניים מבין מנועי ה2.0 הוא עדיין אוכל דלק, ויש את האפשרות של הג'טה דיזל, שהיא חסכונית מאוד (הצהרת יצרן משולב 19.20, אצל VW מתברר בסוף שההפרש בין המציאות להצהרה קטן מבשאר היצרניות (15 אחוז לכל היותר) ולכן הוא עדיין חסכוני.

אם יש ל בעיר תחנה שעדיין מציעה סולר במחיר זול או מעט יקר מבנזין, זאת אפשרות מאוד טובה.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם
לגבי חסכון בדלק, בג'טה \ גולף TSI אי כל כך את זה, אחרי הכל זה מנוע 2.0, ולמרות שהוא בין החסכוניים מבין מנועי ה2.0 הוא עדיין אוכל דלק, ויש את האפשרות של הג'טה דיזל, שהיא חסכונית מאוד (הצהרת יצרן משולב 19.20, אצל VW מתברר בסוף שההפרש בין המציאות להצהרה קטן מבשאר היצרניות (15 אחוז לכל היותר) ולכן הוא עדיין חסכוני.

אם יש ל בעיר תחנה שעדיין מציעה סולר במחיר זול או מעט יקר מבנזין, זאת אפשרות מאוד טובה.

כדאי להתייחס לכך שקוראים גם מה שאתה כותב. לג'טה/גולף TSI מנוע 1.4 ולא 2 ליטר. זו גם הסיבה בשלה הוא מספק ביצועים מעולים בזכות מדחס טורבו ומגדש על, בצד צריכת דלק מצוינת.

אני מניח שהסיבה לבילבול היא העובדה שגם הטיגואן נקראת בדגם הבנזין שלה TSI, ומדובר שם אכן במנוע 2 ליטר. כמו גם הפאסאט TSI, לה מנוע 1.8 ליטר.

פורסם

כמו שרועי אמר, הגולף TSI היא בעלת מנוע 1.4 אשר מציג נתוני צריכת דלק

מעודדים מאוד בשילוב עם טורבו ומגדש על.

אבי די נעול על המזדה 6 בגלל העיצוב והיוקרה שלטעמו הרכב משדר, אך אני אוהב

יותר את הTSI עקב נתוני המנוע, הכוח המזדמן וכל היתרונות שיש לTSI על שאר הרכבים המועמדים.

שוב חבר'ה, אשמח לתגובות ענייניות וכמה שיותר פרטניות בכדי שאבא שלי, שיושב איתי לקרוא

את התגובות בשרשור, יאמין ויבין שגם רכב בעל טורבו הוא לא צרה צרורה אלא כדאי במקרה של הTSI, לא שאני

פוסל את המאזדה 6, אך אבי די מקובע על נושא היפניות-אמינות, סחירות, חלפים לא יקרים ומולן יש את

האירופאיות- היקרות,בעלות חלפים יקרים ולא הכי אמינים שיש( כמו שcobraf אמר: "נראה שגולף TSI או ג'טה באמת יהיו אידאליות במקרה שלכם,לגבי אמינות קח בחשבון שהרכבים של VW נוטים להפתיע לעיתים,למרות שרוב הסיכויים שהרכב יהיה דיי אמין בעיקר כשמדובר ברכב חדש.")

אני, בתור אחד שקורא בפורום על בסיס יומי, פחות מקובע ויותר פתוח, אך אבי, אדם בן 52, קצת קשה יותר ולכן

אני צריך את חוות דעתכם לפני שנלך לסוכנויות.

תודה רבה! :)

פורסם

אני ממליץ בחום על הג'טה TSI. במחיר של 145K, הג'טה TSI מגיעה בגרסה הכי מאובזרת, להבדיל מהגולף, שבשביל הגרסה המאובזרת תצטרך לשלם 156K.

 

אם לפני שלושה חודשים הג'טה TSI היתה נמכרת - תהיה בטוח שהייתי הולך עליה ולא על הגולף פשוט בגלל האיבזור והנוחות.

אני רכשתי את הגולף TSI בגרסת הטרנדליין, עולה 3K פחות מהג'טה. לפי דעתי - שווה להוסיף עוד 3K ולקחת את הג'טה פשוט בגלל האיבזור העדיף והנוחות (שלטעמי מעט יותר נוחה מהגולף).

Twincharger Stratified Injection


×
×
  • תוכן חדש...