Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8233 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז זהו עברו להם 18.5 שנים של חיים אזרחיים

ואני הופך להיות ממחר רכוש המדינה :shock:

 

ד''א הפרופיל הוא 64..

נכון אני ג'ובניק :oops:

 

מישהו מתגייס מחר?

טיפים?

יש למישהו מושג לאיזה בט''ר אני נשלח?

 

תודה לכולם :p

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בהצלחה.

 

הבט"ר שאתה תלך אליו נבחר אקראית וגם אין ממש הבדלים בין הבט"רים (אלא אם תגיע

לשטחי האש ואז זו כבר טירונות בתנאים קצת יותר קשים מהבט"רים).

If you treat your car like a racing car, then it will develop expensive racing problems

If it's stupid but it works, it isn't stupid.

פורסם
בהצלחה.

 

הבט"ר שאתה תלך אליו נבחר אקראית וגם אין ממש הבדלים בין הבט"רים (אלא אם תגיע

לשטחי האש ואז זו כבר טירונות בתנאים קצת יותר קשים מהבט"רים).

 

 

יש הבדל ענק בין הבט"רים!! תקווה שאתה הולך לזיקים..

אני טרי אז אני יכול להרשות לעצמי לומר את זה...

 

שנתיים וחודשיים למנייק... :roll::cry:

פורסם
בהצלחה.

 

הבט"ר שאתה תלך אליו נבחר אקראית וגם אין ממש הבדלים בין הבט"רים (אלא אם תגיע

לשטחי האש ואז זו כבר טירונות בתנאים קצת יותר קשים מהבט"רים).

 

 

יש הבדל ענק בין הבט"רים!! תקווה שאתה הולך לזיקים..

אני טרי אז אני יכול להרשות לעצמי לומר את זה...

 

שנתיים וחודשיים למנייק... :roll::cry:

 

לי נשאר שנתיים ועשרה חודשים,ככה שאני יותר טרי ממך (גם כן משהו להתגאות בו :roll: ).

If you treat your car like a racing car, then it will develop expensive racing problems

If it's stupid but it works, it isn't stupid.

פורסם
בהצלחה.

 

הבט"ר שאתה תלך אליו נבחר אקראית וגם אין ממש הבדלים בין הבט"רים (אלא אם תגיע

לשטחי האש ואז זו כבר טירונות בתנאים קצת יותר קשים מהבט"רים).

 

 

יש הבדל ענק בין הבט"רים!! תקווה שאתה הולך לזיקים..

אני טרי אז אני יכול להרשות לעצמי לומר את זה...

 

שנתיים וחודשיים למנייק... :roll::cry:

 

לי נשאר שנתיים ועשרה חודשים,ככה שאני יותר טרי ממך (גם כן משהו להתגאות בו :roll: ).

 

אה,,או.קי.... :lol:

סופסוף אני מרגיש קצת פזמניק...(אם אפשר ליקרוא לי ככה... :oops: )

בכל מיקרה,איפה עברת טירונות???

פורסם

marksab, זיקים :?::!: הצחקת אותי... 80 זה הקייטנה האמיתית, במיוחד בגשמים!

בהילטיונים כמובן..... עכשיו כשאני חושב על זה, טירונות בחורף זה באסה.. שלא כמו בקיץ:

"ועכשיו כולם יחד - עומס חום!" :)

Live fast, die young - leave a better looking corpse

פורסם
בהצלחה.

 

הבט"ר שאתה תלך אליו נבחר אקראית וגם אין ממש הבדלים בין הבט"רים (אלא אם תגיע

לשטחי האש ואז זו כבר טירונות בתנאים קצת יותר קשים מהבט"רים).

 

 

יש הבדל ענק בין הבט"רים!! תקווה שאתה הולך לזיקים..

אני טרי אז אני יכול להרשות לעצמי לומר את זה...

 

שנתיים וחודשיים למנייק... :roll::cry:

 

לי נשאר שנתיים ועשרה חודשים,ככה שאני יותר טרי ממך (גם כן משהו להתגאות בו :roll: ).

 

אה,,או.קי.... :lol:

סופסוף אני מרגיש קצת פזמניק...(אם אפשר ליקרוא לי ככה... :oops: )

בכל מיקרה,איפה עברת טירונות???

 

אני הייתי ב 80,בהילטונים.

ובזמן שאני עשיתי טירונות היו לי חברים שעשו בניצנים,זיקים והיו גם כמה משטחי האש,

ככה שכל שישי הייתה השוואה בין הבסיסים.

If you treat your car like a racing car, then it will develop expensive racing problems

If it's stupid but it works, it isn't stupid.

פורסם
בהצלחה.

 

הבט"ר שאתה תלך אליו נבחר אקראית וגם אין ממש הבדלים בין הבט"רים (אלא אם תגיע

לשטחי האש ואז זו כבר טירונות בתנאים קצת יותר קשים מהבט"רים).

 

 

יש הבדל ענק בין הבט"רים!! תקווה שאתה הולך לזיקים..

אני טרי אז אני יכול להרשות לעצמי לומר את זה...

 

שנתיים וחודשיים למנייק... :roll::cry:

 

לי נשאר שנתיים ועשרה חודשים,ככה שאני יותר טרי ממך (גם כן משהו להתגאות בו :roll: ).

 

אה,,או.קי.... :lol:

סופסוף אני מרגיש קצת פזמניק...(אם אפשר ליקרוא לי ככה... :oops: )

בכל מיקרה,איפה עברת טירונות???

 

אני הייתי ב 80,בהילטונים.

ובזמן שאני עשיתי טירונות היו לי חברים שעשו בניצנים,זיקים והיו גם כמה משטחי האש,

ככה שכל שישי הייתה השוואה בין הבסיסים.

 

אותו הסיפור אצלי.....אתה עתודאי?

בתקופה הזאת הכי טוב לישון "בהילטונים"(איזה שם מפגר).

אבל אני עשיתי את הטירונות בקייץ והיה שם פשוט מחניק הייתי קם ורואה את הדמות שלי בזעה על המיטה :lol:

אבל היה כיף הייתי חוזר לשם עכשיו!

instead of bieng pussy whiped...WHIP THAT PUSSY!

פורסם
בהצלחה.

 

הבט"ר שאתה תלך אליו נבחר אקראית וגם אין ממש הבדלים בין הבט"רים (אלא אם תגיע

לשטחי האש ואז זו כבר טירונות בתנאים קצת יותר קשים מהבט"רים).

 

 

יש הבדל ענק בין הבט"רים!! תקווה שאתה הולך לזיקים..

אני טרי אז אני יכול להרשות לעצמי לומר את זה...

 

שנתיים וחודשיים למנייק... :roll::cry:

 

לי נשאר שנתיים ועשרה חודשים,ככה שאני יותר טרי ממך (גם כן משהו להתגאות בו :roll: ).

 

אה,,או.קי.... :lol:

סופסוף אני מרגיש קצת פזמניק...(אם אפשר ליקרוא לי ככה... :oops: )

בכל מיקרה,איפה עברת טירונות???

 

אני הייתי ב 80,בהילטונים.

ובזמן שאני עשיתי טירונות היו לי חברים שעשו בניצנים,זיקים והיו גם כמה משטחי האש,

ככה שכל שישי הייתה השוואה בין הבסיסים.

 

אותו הסיפור אצלי.....אתה עתודאי?

בתקופה הזאת הכי טוב לישון "בהילטונים"(איזה שם מפגר).

אבל אני עשיתי את הטירונות בקייץ והיה שם פשוט מחניק הייתי קם ורואה את הדמות שלי בזעה על המיטה :lol:

אבל היה כיף הייתי חוזר לשם עכשיו!

 

לא,סדיר.

היית בפלוגה ח'?

If you treat your car like a racing car, then it will develop expensive racing problems

If it's stupid but it works, it isn't stupid.


×
×
  • תוכן חדש...