Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6563 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

skin bracer של mennen:

 

200.jpg

 

חיפשתי כבר בהרבה מקומות ואני מתקשה למצוא.

מישהו יודע על מקום (סופר\בית מרקחת\כל חנות אחרת) באיזור חיפה והקריות שמוכרים בו את זה?

 

תודה ושבת שלום :-)

פורסם

בטוח שניסת במשביר לצרכן

 

איפה שכל הבשמים אדם/לפידוס/ברוט, לא איפה שכל היקרים

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

HF תודה, אבל עם הזמנה מחו"ל של אפטרשייבים ישנה בעיה, מאיזו שהיא סיבה אסור לשלוח אותם אלא רק בדואר יבשתי (בדקתי כבר בכמה וכמה אתרים בחו"ל ולכולם יש אותו תירוץ).

פורסם

בעוד שבוע אני אהיה בביקור בישראל (כרגע עובד בברצלונה).

אם זה ממש חשוב לך, תגדיר תקציב ואני אעיף מבט בחנויות המקומיות.

 

בהצלחה בחיפושים. 8)

פורסם

קיבלתי פשוט המלצות ממש טובות עליו, וגם הבנתי שהוא יחסית זול (והוא גם קיים המון זמן ויש לי משיכה לנוסטלגיה :oops: ).

אני תמיד מוכן לשמוע עוד המלצות, אני מחפש אפטרשייב שייתן לי הרגשה חזקה של מנטול, ממש חזקה.

פורסם

הוא ממש ממש ישן!

ממש נוסטלגיה :-D:-D:-D:-D

 

ואני מדבר על משהו כמו 15 שנה אחורה... הזוי ביותר! ואחרי הגילוח, לשים אותו על הפנים, הוא שורף.. (ריח מעולה אגב..)

 

ואם אתה מדבר על המלצות, אז לניוואה יש אפטרשייב בבקבוק כחול, ממש נעים, ולא שורף על הפנים במיוחד (ואם כבר, אני משתמש באפטרשייב ג'ל של ג'ילט, בבקבוק קטן ירוק, ו/או בהוואי, שממש נעים).

300_12291.jpg

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם
skin bracer של mennen:

מישהו יודע על מקום שמוכרים בו את זה?

 

כן, בשנת 1987.

ברצינות, אז נדמה לי שהיה לי אותו (אולי זה היה 1988...)

באמת היה נחמד לזמנו, אבל "זמנו" זה כשאפטר שייב ADAM היה הלהיט, ודיאודורנט AZZARO שלט.

 

(כמה תאים אפורים מיותרים תופס המידע הזה...)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

×
×
  • תוכן חדש...