Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6564 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לכן רשמתי לו ללכתלמשביר לצרכן וליהסתכל באותו איזור כי המשביר נישארו בשנת 87 ועדיין מחזיקים את כל הדברים האלו

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
כן, בשנת 1987.

ברצינות, אז נדמה לי שהיה לי אותו (אולי זה היה 1988...)

באמת היה נחמד לזמנו, אבל "זמנו" זה כשאפטר שייב ADAM היה הלהיט, ודיאודורנט AZZARO שלט.

 

(כמה תאים אפורים מיותרים תופס המידע הזה...)

 

התאים שלך , במצב מעולה .. חצי מהתודעה שלנו, עובדת על ריח , וזכרונות .

 

עד היום , כאשר נכנסים למסעדה , לקוחות עם ריח מוכר מהעבר , הם ממסטלים אותי ,

לכל אדם , תביעת ריח מזוהה , ובשילוב בישום קל , זו הזהות שלו .

ולא תמיד , הבשמים החדשים, עושים חסד עם האדם .

 

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3548780,00.html (התאמת ריח )

 

לכן התאמה , וגם בושם ותיק יותר , יהיו נעימים על אנשים שונים .

 

מאחד ( שבחורות גונבות לו , את חולצות ה T ) בכייף - אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

יש לציין שבמיוחד אצל גברים, חתימת הריח רלוונטית כל עוד והם נועלים נעליים,

אם לא, הריח משאיר את חותמו או חותמתו וחבל שלא פוגע בחמתו.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
יש לציין שבמיוחד אצל גברים, חתימת הריח רלוונטית כל עוד והם נועלים נעליים,

אם לא, הריח משאיר את חותמו או חותמתו וחבל שלא פוגע בחמתו.

 

גדול :lol: , נכון - ולפעמים יתרון .

 

שים גרביים , בפתח הבית , גם חמותך , לא תכנס .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם
כן, בשנת 1987.

ברצינות, אז נדמה לי שהיה לי אותו (אולי זה היה 1988...)

באמת היה נחמד לזמנו, אבל "זמנו" זה כשאפטר שייב ADAM היה הלהיט, ודיאודורנט AZZARO שלט.

 

(כמה תאים אפורים מיותרים תופס המידע הזה...)

 

למען האמת יש לי אחד כזה בבית בערך מאותה שנה שציינת שהיה של אבא שלי. הבעיה היא שהוא החליף את צבעו ואת ריחו לגמרי :shock:

 

אבל חוץ מזה, מה שהיה נחמד לזמנו יכול להיות נחמד גם עכשיו, זה בסה"כ אלכוהול+ריח ולא משהו עם טכנולוגיה מטורפת שנחשב מיושן היום.

פורסם

במקרה עברתי במשביר בפינת הנוסטלגיות ולא היה את זה

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
HF תודה, אבל עם הזמנה מחו"ל של אפטרשייבים ישנה בעיה, מאיזו שהיא סיבה אסור לשלוח אותם אלא רק בדואר יבשתי (בדקתי כבר בכמה וכמה אתרים בחו"ל ולכולם יש אותו תירוץ).

 

מפתיע האמת, אני רכשתי דרך אי-ביי כמה וכמה בשמים ומעולם לא הייתה לי בעיה. העולם השתגע..

HFturbo

×
×
  • תוכן חדש...