Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4739 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שאלה קטנה בקשר לכדאיות+ מחיר.

ברצוני להוסיף קצת כוחות כבש לאוטו :p

לרכב יש 90 הוסבר לי שאם "צ'יפ" יוכל להגיע ל 115 וכל דבר מעבר סתם מגדיל את השחיקה של המנוע.

המחיר הוא 1500.

עכשיו השאלות הן :

1האם בכלל שווה?

2 יהיה הבדל?

3 מחיר סביר?

פורסם

במידה ומדובר אכן על מיני קופר - היא מגיעה מהחברה עם 115 כ"ס.

אם מדובר בגרסאת ה-ONE - היא מגיע עם 90 כ"ס.

ההבדל בהספק בין הגרסאות נובע מתוכנת ניהול מנוע בלבד. המטרה היא לבדל את הגרסאות אחת מהשניה. צ'יפ מתאים יכול להעלות את ההספק ל-115 כמו זה של הקופר.

 

ההבדל יהיה מורגש. 25 כ"ס ברכב קטן כמו המיני זה ממש כמו תוספת של שבלולון קטנטן :wink:

 

המחיר סביר בהחלט. הייתי אומר אפילו מצויין. אני לא מכיר דרך זולה יותר להוסיף 25 כ"ס.

 

Enjoy yourself

פורסם

1500 ש"ח ל25 כ"ס זה לא יקר - זה מגה זול!

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

מי מבצע את ההתקנה?

של איזה חברה הציפ?

 

וזאת באמת חוצפה מצידך להתלונן על המחיר-

בהנחה שהוא אכן מעלה ב25 כ"ס ובעלות מגוכחת של 1500 ש"ח!

 

על תוספת כזאת משמעותית ובקלות כזאת הייתי משלם פי חמש בלי למצמץ:cry:

פורסם

כמו שכבר כתבו לך, זה באמת מחיר מצויין.

ההבדל בין הקופר ל ONE במחירון הוא הרבה יותר גדול ובאופן כללי, אני מוכן לשלם 1500 שקל על 25 כ"ס בכל יום.

פורסם

חבר'ס - אתם שוכחים שגם לקופר שבאה עם 115 יש צ'יפ לנמכר על ידי סופרצ'יפס וכביכול מעלה ל 127 כח סוס - לא שווה כבר לעלות ישירות מ 90 ל 127 - שווה גם 6000 שקל !!

...CASKA for life

פורסם

נשמע לי הזוי כל הסיפור הזה , באטמוספרית לעלות 35 כ"ס בעזרת צי'פ ?

 

איפה כל הח'ברה שקטלו אותם שצ'יפ לאטמוספרית מוסיף 5-7 כ"ס בלחץ וזה סתם לא מורגש ולא שווה ת'כסף ובלה בלה בלה ?

 
 

 

 
 
פורסם

לא ממש התלוננתי אגב תודה על התגובות.

הייתי בBMW וביקשתי שם אמרו לי לא עושים את זה פה ואז הוא בא אמר בשקט אתה רואה תמוקם מעבר לכביש אז לך שם ושם יעשו לך. ניגשתי לבדוק וכן אמרו שאפשר בעד 1500. כנראה שאני יעשה את זה. תודה

פורסם
אבל המחיר נראה קצת יקשר מידי .. יש משיהו שמכיר מקום שעושה זאת בזול ?

 

מי שרוכש בזול משלם ביוקר . . .

 

אל תחפש מציאות. כאלו יש בשוק הכרמל או בשוק של יפו.

 

חפש מקום רציני שיש לו גב ושירות.

 

עצה מאדם ששנים נמצא בתחום.

 

ירון

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם
לא ממש התלוננתי אגב תודה על התגובות.

הייתי בBMW וביקשתי שם אמרו לי לא עושים את זה פה ואז הוא בא אמר בשקט אתה רואה תמוקם מעבר לכביש אז לך שם ושם יעשו לך. ניגשתי לבדוק וכן אמרו שאפשר בעד 1500. כנראה שאני יעשה את זה. תודה

 

 

תגיד אתה אמיתי?

מי זה מהעבר השני של הרחוב?

תן פירוט כדי שנוכל להגיב בצורה קונקרטית ולא בערך

פורסם

רועי, קצת OPEN MIND והיית מבין מה שהוא אומר.

הוא היה בבית קמור בת"א. ממול יושבים פיט-סטופ (כל זאת אני מנחש, ממש גשש בלש).

 

במידה וההשערה שלי נכונה - מומלץ בחום לעשות זאת אצלהם.

×
×
  • תוכן חדש...