Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6165 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז קבלו עדכון מצב

 

הזמנתי מחו"ל 18 יחידות של דינמט אותו חומר בידוד מהולל

שאף אחד לא טרח לציין שהוא שוקל המון אותם 18 יחידות בידוד שהמזנתי שוקלות 45 קילו

אז אחרי 3 ימי עבודה שבהם פרקתי את הרכב שלי לגורמים וזה אומר את הדלתות התיקרה והרצפה

והדבקתי את אותו חומר בידוד בכל המקומות

http://consumerelectronicsplaza.com/dynamat10465-megapack924inx48inflatsheetsdynamat10465.aspx

כולל מיצד המנוע וזה אחרי שהחלפתי את הרדיטור הפינימי אותו אחד שמקרר את מעגל הנגדים שלו ואת המעבה לחדש הכל הוזמן מחו"ל ציוד מקורי בלבד.

את רוב העבודה עשיתי לבד כאשר בחלק של הגז נעזרתי בחיים טופ-קור בכפר-סבא

שהיה מאד נחמד ועזר לי בכל.

אבל למרות כל העבודה הקשה שלי וכל ההשקעה הכספית בבידוד הזה המצב לא השתנה כלל

כאשר הרכב קר וזה אומר בבוקר כאשר לא חם בחוץ אז המזגן מקרר סביר

אבל ממש לא מקפיא כמו שחיים אמר לי שזה יהיה

אבל כאשר הרכב עומד בשמש ביום חם כמו הימים האחרונים כאשר בחוץ יש 40 מעלות הוא ממש לא עושה הרבה

ובטח שהאנשים שיושבים במושב האחרוני יכול למות מחום

 

וזה אחרי שעטפתי הכי טוב שאפשר מבפנים ומבחוץ את היחידה של הרדיטור המקרר ובכל מקום שאפשר היה לשים את אותו חומר בידוד הדבקתי אותו

אבל זה עדיין לא מגיע למזגן של רכב חדש

והבעיה הראשית שאני רואה עכשיו זה שכמה שיותר חם ככה הבעיה חמורה יותר והיא שהמזגן מקרר אולי נהדר אבל המרחק שלוקח מהרגע שהוא יוצא מהרדיטור ועד שהוא מגיע לחלל הרכב מדובר במרחק של לפחות 80 ס"מ שהם באוויר מספיק להתחמם לפחות בין 2 עד 4 מעלות וזה אחרי שכל הדרך יש חומר בידוד

וזה אומר שבמידה וביציאה של הרדיאטור יש לי 4 מעלות ברכב אני יקבל 8 עד 10 מעלות בזמן קר ואילו ביום חם ההפרש גדול יותר ויכול להיות שאני מקבל ברכב 18 עד 20 מעלות כאשר ביציאה של הרדיאטור יש לי 8 מעלות

מה שאומר שבמידה ואני יחליף את כל המערכת לגז החדש דבר לא ישתנה ,

וזה אומר שכל מה שנשאר לי לעשות זה או להחליף את הרכב שלי שאת זה אני לא רוצה לעשות או להתקין מזגן נוסף באיזו שהיא דרך והמקום היחידי הוא בתא המטען של הרכב כי מקום אחר אין

לדעתי היה עדיף להתקין מזגן חשמלי ולא סיבובי ואז הוא לא יהיה תלוי בזמן עמידה של הרכב בסרק

הבעיה שבשביל זה אני צריך למצוא משהו שיכול לבנות מערכת כזאת על 12V או לקחת מזגן רגיל של 220v ואם איזה ממיר לסדר פתרון כי אחרת אני לא רואה כיצד אני מצליח למזג את הרכב כמו שצריך

 

ההרגשה שלי זה בדיוק כמו שאתם קונים מזגן לבית אבל למרות שצריך לקנות מזגן של 4 כוח-סוס לחדר גדול קונים מזגן של 1

כוח-סוס והתוצאה זה שלא חם זה אולי עושה משהו אבל כאשר הבית חם המערכת לא עושה כלום

זה בדיוק ההרגשה שיש אצלי

השאלה שלי ביחס למזגן רגיל שכמו שאתם יודעים ניתן לקנות בהספקים שונים אבל כאשר היחידה הפנימית והחיצונית הם בדיוק באותו גדול וההבדל היחידי הוא רק המדחס האם גם ברכב יש את אותה השלכה וזה אומר שאולי עם אני יחליף מדחס לדגם שמוציא הספק BTU גדול יותר הבעיה שלי תסתדר ?

 

בקיצור אני די מיואש אחר כל כך הרבה שעות עבודה וזריקת כסף לפח עדיין יש לי רכב לא קר לפחות לא כמו שרציתי

 

אז אני פתוח לרעיונות נוספים , כאשר המטרה שלי זה שהרכב שלי היה קר גם כאשר בחוץ יש 40 מעלות ויהיה קר זה אומר שהמזגן יקרר גם את המושב האחורי לרמה של קר מאד.

 

תמיר

 

 

  • תגובות 76
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני לא יודע ממש לעזור לך, רק אומר שמזגן R12 מקרר כעיקרון יותר טוב ממזגן R134A, והסיבה היחידה שעברו לגז אחר היא שמירה על איכות הסביבה. אני מרגיש את זה מצוין ברכב מודל 1987 שלי, שמקרר יותר טוב מרכבים חדשים, למעט שכמו אצלך המיזוג הרבה יותר חזק ב-1500-2000 סל"ד מאשר בסרק.



 

עם זאת, אני מניח שאם תחליף את כל המערכת לחדשה לא תהיה לך ברירה אלא להתקין מערכת R134A. ברוב מדינות העולם גז R12 הוצא כבר מחוץ לחוק.

 

מה אתה עושה כשאתה צריך למלא גז, מוכרים לך R12 ?

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם

היי.

עצה של מחבר לחבר.

אצלי ברכב הייחודי שלי שינתי את כל מערכת הקירור.בנוסף לזה שיש עליו 60 יריעות דינמייט.

אני יכול לתת לך המלצה חמה ופשוטה:

תוריד את הגריל מקדימה ותכניס שם מאוורר אחד או 2,מחוברים לריליי,שיחוברו כך שיופעלו בכל עת שהמדחס יעבוד.

אתה תחזק משמעותית את כוח המזגן ותוריד גם את הטמפרטורה שלו, בנוסף הרכב יתחמם פחות בימים חמים שבהם המזגן יעבוד = יעילות כפולה.

ואם תרצה לשכלל,בכל זאת לא מדובר ברכב חדש, תחבר מפסק פנימי שעוקף הכל ומפעיל את אותו מאוורר, JUST IN CASE , במקרה שיש תקלה במערכת הקירור של הרכב(בלי שום קשר למזגן), אתה מפעיל את המאוורר החיצוני וממשיך לנסוע עד שתתקן את התקלה, מעיין גיבוי למערכת.

תזכור, מאוורר שמכניס אויר לכיוון המנוע.

 

אם תשים מאוורר אחד גדול יחסית(השאלה מה יכול להיכנס שם), אתה סוגר הכל כולל עבודה מסודרת כמו שצריך עם הלחמות והכל ב 500 שקל.

פורסם
מה אתה עושה כשאתה צריך למלא גז, מוכרים לך R12 ?

 

לגבי מילוי גז אז אין לי בעיה יש לי שני בלונים של גז R12 כולל סט שעונים שרכשתי לפני כשנה

ככה שזה לא בעיה

 

אבל אתה צודק לא נשאר להרבה מקומות שמכניסים גז את ה R12

ולגבי סונומה 95 די אני בטוח שזה כבר מערכת של הגז החדש אז אולי בגלל זה יתכן והיא מקררת יותר טוב

או בגלל בניה נכונה יותר של המיקום של הרדיאטור של המזגן

בכל רכב חדש הוא נימצא בתוך הרכב ולא בצד של המנוע ככה שהוא לא סובל מחום שמגיע מהמנוע

ואילו אצלי זה נימצא בחלק של המנוע ולכן כל החום של המנוע נזרק עליו ולא משנה מה בידוד אני ישים זה עדיין נושא בעייתי

פורסם

סתם, אם יש לך כוח לעוד מזגניסט, אני ממש ממש ממליץ על עמוס מזגנים שנמצא בא.ת. בבני ברק, ליד קניון איילון, חיפוש קצרצר בפורום יעלה המון תשבוחות עליו.

הבחור מקצוען אמיתי, ולא מפחד להתעסק גם עם רכבים מיוחדים.

 

לדעתי אולי רק תרים לשמע טלפון ותנסה להסביר לו את המצב.

 

כתובת: הקישון 33, בני ברק

טלפון: 03-5798265

פורסם

4 מעלות זו טמפ' של מקרר ביתי. ז"א שאני יכול לשים אצלך באוטו (כשהוא סגור, ובשיא הקור) עוף ומה שאני רוצה, וזה לא יתקלקל. אתה בטוח שזה 4 מעלות?

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

פורסם

היי

 

אז לגבי נושא החימום את זה חיים מטופ-קור כבר אמר לי לסדר וכדי להיות יותר מבסדר התקנתי שני ברזים על שתי הצינורות של המים החמים שמגיעים לרדיאטור החימום מה שאומר שאני סוגר גם את הכניסה וגם את היציאה רק כדי להיות בטוח שאין זרימה של מיים חמים לרידיאטור

 

ולגבי השאלה של ה 4 מעלות אז כן הוא מגיע ל 4 מעלות ויכול להגיע גם לפחות מיזה אפילו ל 0

הבעיה שזה רק טמפרטורה על הרדיאטור הקור שמגיע לרכב אחרי שהוא עובר בכל התעלות הוא יותר גבוהה זאת אומרת שברכב אין לי 4 מעלות יש לי נגיד 8 למעט יום קר שאז כן יש מצב לקבל את זה בתוך הרכב.

ואולי בגלל זה אומרים לי כולם שהגז הישן מקרר טוב יותר אבל שוב אולי עם הרדיאטור היה יושב בתוך הרכב הדבר היה שונה ולא היה לי את הפסדי הקור בדרך אבל גם עם אני רוצה לעשות שינוי כזה אין מקום פיזי ברכב להכניס את הרדיאטור פנימה

זאת אומרת יש מקום אבל אז לא יהיה מקום לרגלים של הנוסע ליד הנהג

 

לגבי ההמלצה בהחלט שווה בדיקה

פורסם

יחידת המזגן עצמה מקררת טוב, כי 4 מעלות במאייד המזגן זה בסדר גמור (ב 0 מעלות הוא יקפא).

צריך לנסות ולהמשיך לבודד את פנים המכונית מהחום שבחוץ וזאת, לדעתי, ע"י הדבקת פילמים על חלונות הרכב שמורידים משמעותית את החום בתוך הרכב (מהשמש).

יש גם פילמים כאלו שקופים לחלוטין שלא ייראו לעיין אם הם יודבקו על 2 חלונות הצד הקדמיים.

תאם ופנה אל המומחה לעבודות כאלו שמשתמש בפילמים מיוחדים להורדת חום השמש ובדוק איתו את האפשרויות:

"סאן פילם" שברח' החילזון 14 (אזור הבורסה) רמת גן, טל' ישירות אל פיליפ 052-4202020.

אתרו הנו www.sunfilm1.co.il

אני מקווה שזה יהי פתרון שישפר את קרור תא הנוסעים בהפעלת המזגן.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

אני חושב שפותח השירשור יודע על מה הוא מדבר.

אצלי בGMC וואנדורה 1984 ועוד עם מנוע קטן יחסית 4100 טורי ,ברמת הגימור הגבוהה ביותר (ראלי STX) גם ביום הכי חם המזגן תמיד מקפיא וזה חלל של כמה מטרים על 5 פתחי אוורור והוא עומד בזה מצויין.

אגב- הגז במזגן כנראה עדיין מקורי כי אין סימנים שמישהו אי פעם פתח את הוונטילים.

אולי כדאי לך לנסוע עם חלונות פתוחים ביחד עם מזגן על המהירות הכי גבוהה ולעזור למזגן להוריד את רמת החום.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם
בנוגע להדבקת פילם על הרכב אני ממליץ דווקא על קרינה מראשל"צ, הוא אחד הטובים בארץ לדעתי.

 

אגב הוא גם רפד מעולה!!!

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם

האם ניסית את הפיתרון שלי, של מפוח מפורד קונקט? זאת ליגה אחרת לגמרי מבחינת זריקת אוויר.

 

אני מאמין שכל חשמלאי יוכל לעשות עבורך את האילתור החשמלי, רק תצטרך לבדוק שיש לך מספיק מקום בשביל המפוח הנ"ל או לחילופין האם יש צורך בבניית תושבת מיוחדת.


×
×
  • תוכן חדש...