Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6162 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

אני לא מבין מה המרדף הזה אחרי הרוח.

זה רכב ישן,אתה משווה אותו למאזדה 6 חדשה או לכל רכב אחר בטכנולוגיות אחרות של ימינו,שמע,אין מה לעשות הזמן עושה את שלו,אם היית משקיע את כל הכסף במקום במזגן בחלקים נילווים אחרים של הרכב ,היית יכול להחליף מכלולים ישנים במקום להשקיע במזגן,כגון בולמים קפיצים תושבות והרשימה עוד ארוכה כיד המלך......

 

ברכב שלי אילוליי האישה הייתי מעיף כבר את המזגן ומזמן....למרות שהוא מעולה.

 

בברכה.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

  • תגובות 76
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אם ככה אז המדחס שלך כנראה דפוק, לך לקנות אחד מפרוק, או שישפצו לך את שלך (למרות שאני בספק אם מישהו יודע לעשות את העבודה הזו כראוי שתחזיק)

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

אני דווקא בדיעה אחרת.

סחטיין עליך אדון מליבו 79 שאתה מתמיד.

זה בסוף ישתלם וכולנו ובמיוחד אתה נחכים.

לפעמים צריך לעשות סיבוב ארוך כדי לגלות

את הדרך הקצרה. האם זה המקרה שלפנינו?

עוד נדע.....

אהההההההה אהההההה.

פורסם
,אתה משווה אותו למאזדה 6 חדשה .

 

 

סתם לידע כללי ,המזגנים במזדה 6 מחורבנים להפליא, אצל 3 בני משפחה שלי יש אותם וכולם על הפנים,

אחד אצלנו עם רכב בצבע שחור והוא פשוט מתבשל ברכב,

כהשמזגן שלי היה בשיאו לפני שנה הוא היה פי אלף יותר טוב מהמזגנים המחוXבנים של המזדות החדשות, (מי שהיה לו לאונה יודע)

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

האמת היא שבלאונה המזגן באמת חזק,אבל ממש חזק.

 

הבעיה היא שבד"כ זה בא על חשבון משהו....

 

אין יש מאיין.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם
סתם לידע כללי ,המזגנים במזדה 6 מחורבנים להפליא, אצל 3 בני משפחה שלי יש אותם וכולם על הפנים,

אחד אצלנו עם רכב בצבע שחור והוא פשוט מתבשל ברכב,

 

כהשמזגן שלי היה בשיאו לפני שנה הוא היה פי אלף יותר טוב מהמזגנים המחוXבנים של המזדות החדשות, (מי שהיה לו לאונה יודע)

אייזק זה שטויות - עבדו עלייך , לא רצו שתשב להם ברכב , הפעעילו את החימום :lol: - בדוק שוב את הנושא

 

יש לי את ה 6 החדשה - 2 דקות והרכב מקפיא , על מה אתה מדבר :?: ( הבדיקה בוצעה בחורף , בלילה בחרמון )

- סתם , המזגן באמת טוב , כנראה לא ידעו להפעיל את בקרת האקלים , היא די מתוחכמת , עם אזוריי קרור שונים .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

בדיוק ה" 6 החדשה" ,

אני לא ישבתי ב 6 החדשה אלא ב 3 הישנה (2005) מסקנה: על הפנים!!!

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

אייזק :lol: גם ב שישיות 666 הקודמות , המזגן מעולה .

 

ו ב מאזדה 3 נהגתי קצת עם מזגן ביום רגיל , לא חם מאוד - לדעתי הוא עבד טוב - אבל

 

אחרי 10 דקות , ניתקתי את המזגן - ובום תן להשתגע קצת :idea: כך שאין לי ידע מלא מניסיון .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

אנחנו נמצאים ביולי - ואני בבית כותב הגיגים בפורום :wink: נראה לך שבאוגוסט אני אצא ביום - למה מי מת :lol:

תרגום (למה מה קרא , אולי הגיעה מאזדה 3 חדשה )

 

סתם - יעלה ויבוא עוד מעט ניסן - ואולי נקבל דעה בדוקה מניסיון .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם
אם ככה אז המדחס שלך כנראה דפוק, לך לקנות אחד מפרוק, או שישפצו לך את שלך (למרות שאני בספק אם מישהו יודע לעשות את העבודה הזו כראוי שתחזיק)

מחזק ואומר שאם היו לנו את נתוני הדחיסה\יניקה של הרכב בסרק + ב 2000-3000 סל"ד, היה קל יותר לדעת מי נגד מי, כמה, למה ואיך.

 

אגב, האם אתה בטוח ב 100% שתריס הסירקולציה סגור ?

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

איציק -

tamirt כתב

5. מדחס מקורי של הרכב שנרכב ב UMI לא המוקש אלה הדגם הגדול מה שמכונה נקניק

 

לגבי סל"ד סרק כאן יש לי אולי גם בעיה אני בשום מצב לא יכול לנסוע ברכב עם אני מרים את הטורים ל 10 בטח שלא ל 15

אני כרגע על 600 וגם זה הרבה מבחינתי אז נכון זה פוגע בטעינה וכמובן בכל המצב

אבל רק בשביל הנסיון הרמתי את זה ל 10 וזה לא שינה כלום

אולי היתה לי טעינה טובה יותר בסרק אבל מפחינת המזגן לא השתנה כלום

אני מרגיש אותו עושה משהו רק עם אני עומד בנוטרל ונותן גז עד לסל"ד של 30 ואז אחרי כמה דקות אני יכול לראות לפי הצג שיש לי

שהטמפרטורה יורדת מהר עד 4 מעלות ואז המערכת שלי מנתקת את המדחס

אבל שוב גם כאשר זה המצב הרבה זה לא קר במקרה הטוב אני לא מזיע כולי אבל בין זה ולבין להגיד שהרכב קר זה רחוק מאד

שלא לדבר שאנשים במושב האחורי יש להם סאונה נהדרת וכל זה בחינם

 

מה שגם גורם לזה שאני גומר אלטרנטור כל שנה עד 3 שנים ומצבר בערך בזמן של 3 שנים

רוב הנסיעות שלי היום מאד קצרות מה שאומר שאני רק פורק את המצבר ובשביל לצאת מהבעיה הזאת אני מטעין אותו עם מטען חשמלי חיצוני .

 

לדעתי צריך להתחיל מבעיית הטעינה , ובמקביל לבדוק לחצי דחיסה ויניקה .

 

אם הוא מגיע ל 4 מעלות , והמדחס מתנתק - אבל חם מאחור - אין לו סירקולציה טובה - אויר לא מגיע לאחור ואויר חם לא מגיע חזרה למזגן .

הוא רושם על בעיית טעינה - והטענה חיצונית :idea: + מאווררים שהותקנו בעבר הפילו את המתח ברכב :shock:

 

לדעתי - זאת צריכה להיות ההתחלה

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

לפי דעתי אתם יורים באפלה מכמה סיבות:

 

1. פותח האשכול לא ציין את כול הפרטים הטכניים הדרושים לצורך בדיקה דרך מסך המחשב כגון: איזה אלטרנטור מותקן ברכב,קוטר הגלגלת,קוטר גלגלת הקראנק וסוג התמסרות.

האם נבדק מתח מוצא בסל"ד סרק וסל"ד של 2000 סיבובים לדקה

 

2. פרטים מדוייק לגבי המדחס, האם בוצע מילוי נכון של כמות גז+שמן

 

3. האם המפוח מוציא ספיקה נכונה לפי נתוני הייצרן (ניתן לבדוק זאת בנקלה)

 

4. האם סל"ד סרק נכון לרכב זה

 

ועוד פרטים נחוצים שכבר איציק ציין

איזה כייף לי :)

פורסם

בנוסף לכל השאלות שנשאלו עד כה, הייתי רוצה לשאול שאלה אחת פשוטה:

במידה והרכב נמצא בסל"ד סרק, מזגן עובד על מהירות מפוח נמוכה עד בינונית, האם צינור היניקה של המדחס (זה ש"חוזר" מהיחידה הפנימית) קר מאוד וקיימת עליו התעבות מים ? או שמה הצינור רק קריר למגע ללא התעבות מים עליו ?

 

אם כבר בזה עסקינן, מה מצב הטמפ' של צינור היניקה של המדחס לאורך כל הניסיונות שלך עם יכולת הקירור הפנימי של הרכב ? (שים לרגע בצד את הטמפ' שאתה מודד על המאדה, אין לי מושג היכן ממוקם החיישן שהתקנת ולכן קשה לי להסתמך עליו). מתי הצינור הזה ממש קר ויש עליו התעבות מים ? האם כאשר אתה עומד בסמוך למנוע ונותן קצת גז ע"י משיכה של הכבל או הזזת המנוף שלך הקרבורטור, האם אתה מרגיש בשינוי מהותי בטמפ' של צינור היניקה של המדחס ?

 

אני חוזר למה שדיברנו עליו קודם, האם אתה בטוח ב 100% שהיחידה הפנימית עובדת בסירקולציה ?

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

שלום חברים

להלן עדכון מה בוצע עד היום

 

בקרתי עד עכשיו 5 פעמים אצל חיים מטופ-קור מזגנים בכפר-סבא

 

מה שעשינו זה:

 

1. החלפת המעבה הפנימי זה שמוציע את הקור ביחידה חדשה שאני הזמנתי מחו"ל + החלפת המיבש אותו מיכל גדול כסוף

2. החלפת המדחס למדחס יפני 5 בוחנות

3. אטימה של לקיחת האויר מבחוץ כך שעכשיו הרכב לוקח אויר חוזר רק מתוך הרכב

 

אחרי כל זה לא היה כל שיפור במזגן

 

לאחר מכן הוחלף המדחס למדחס של 8 בוכנות ובנוסף עברנו מ R12 לגז החדש

כי חיים החליט שזה יותר טוב.

וואז סוף סוף היה איזה שהוא שיפור אבל עדיין לא מספק

ואז התקנו יחידה של פורמולה בחלק האחורי של הרכב , שזה כמובן הוסיף עוד קצת אוויר אבל לא כל כך קר

ואז היום הוספנו עוד רדיאטור בנוסף לרדיאטור הקיים זה שמוציא את החום וזה כמובן הוסיף עוד קצת

כדי לבדוק האם עדיין אין בעיה של חום הוספנו FAN חזק כדי שיקרר אותו מלבד ה FAN של הרכב אחרי בדיקה

נמצא שדווקא עם FAN הקירור של המערכת הרבה יותר גרוע

אז פרקנו את ה FAN

 

עכשיו אני במצב שזה מקרר הרבה יותר טוב מהמצב שהגעתי אבל עדיין במידה ואני עומד והרכב בסרק או במהלך הטמפרטורה שבזמן נסיעה יכולה לרדת ל 3 מעלות על הFAN הכי חזק

עולה מהר מאד ל 10 ואפילו 16 מעלות

ובמידה ואני עומד עוד זה יכול להגיע גם ל 20 מעלות שזה במילים אחרות לא מקרר

אני מזכיר שזה היתה הבעיה שבגללה התחלתי את כל הסיפור הזה , רוב הנסיעות שלי הם קצרות ולא חיפה ת"א ולכן במידה וזה לא מסוגל לקרר בפקקיים שיש לנו בארץ זה לא בדיוק עוזר לי

 

עכשיו אחרי כל זה ואחרי שאני כרגע בחוב של 5500 שח' בערך לחיים על כל העבודה הזאת והחלקים

ושוב אני בבעיה שלא הגעתי למה שאני רוצה שזה שהמזגן יקרר טוב גם בסרק.

חיים מטופ-קור כל פעם נהיה מיואש מימני ואז אני מצליח להוציא אותו מיזה עם עוד איזה רעיון

החלפנו כבר את השסתומים של שתי המערכות בכאילו של חברות שונות

וכרגע אני העלתי את הרעיון האחרון שיש לי וזה להתקין במקום הפורמולה יחידה של קירור כמו של מובילים בקירור כזאת שיכולה להגיע ל 0 מעלות ואולי זה מה שיעשה לי את זה

אבל אני באמת כבר לא יודע מה לעשות , שלא לדבר על כל הזמן והכסף שאני הולך לזרוק על זה וכלום לא עוזר

אז אשמח לשמוע אם יש לכם עוד ריעונות כי אני חושב שהחלפתי והתקנו כמעט כל דבר שניתן לעשות ועדיין זה לא זה.

 

תמיר


×
×
  • תוכן חדש...