Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6579 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקיי חברים אני די סגור על המקס וההייבריד, אז עכשיו אני בהתלבטות:

 

או שאקח מונו ו2 ערוצים לסט הקדמי (כנראה הייבריד) או 4 ערוצים. (אמיר, ביאמפ בנאגלה הבאה..)

 

 

1. איזה מגבר מונו איכותי מומלץ לסאב הזה?

2. איזה מגבר 2 ערוצים איכותי מומלץ לסט הזה?

3. איזה מגבר 4 ערוצים איכותי יוכל להרים לי את המקס וההייבריד?

 

 

תקציב? תלוי ברכיבים.. נראה לי 3000 על 4 ערוצים ו4000 על המונו וה2 ערוצים זה התחלה טובה. אפשר לקבל גם הצעות למשומשים ראויים במחירים ראויים..

 

תודה,

צביקה.

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תחפש מגברים של 120-150W RMS לכל ערוץ.

לדוגמא. 4 ערוצים (תבדוק כמה הם בגישורים)

יש לך אודיסון 4.1K כ 120W לערוץ

אודיו סיסטם F4-600 כ 150W לערוץ

P-4 כ 120W לערוץ

סנדאון 100.4 (בגלל שהיא יציב בגישור ב 2 אום.)

 

2 ערוצים חזקים

לחפש RS 2 לקומפוננט. 150W לערוץ

ג'נסיס דואל מונו 150 לערוץ

P-2 הוא 205W לערוץ

 

יש עוד כרגע לא עולה לראש.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

אם תהפוך את התקציב, ותקציב 4000 למגבר 2 ערוצים, יש לי את הדואל מונו של ג'נסיס שאני מוכר.

 

לפי דעתי, ודעת הרבה אנשים, שווה כל שקל:)

 

יושב מושלם בשבילך על ההייבריד.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

מניסיון עם הדואל מונו הוא גם יושב יופי על ה IDMAX ..

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

תודה חברים אך נראה לי שלא הדגשתי את זה מספיק:

 

אני מתכוון להוציא או 3000 על מגבר 4 ערוצים או 4000 על מונו ו2 ערוצים.

 

צביקה.

פורסם

קח את ה audison lrx 4.1k הוא מוציא 130w לכל ערוץ

 

זה מגבר שבנוי משני מגברי דואל מונו ולכן אתה יכול לחבר את הסט לשני ערוצים חלשים שמספקים לכל ערוץ 130w ואת ה IDMAX לחבר בגישור לשני הערוצים החזקים שיתנו לך 800wrms והוא יציב ב 2 אוהם.

אתה יכול לשאול בכל פורום בחול ולהווכח שזהו פתרון מצויין כי הוא בעצם מתפקד כמו 2 דואל מונו במציאות.

הינה פרטים עליו

http://caraudiosecurity.com/shop/product/products_id/5852.html

פורסם

האודיסון הוא לא שום 2 דואל מונו.... הוא סהכ כמו כל מגבר 4 ערוצים , מורכב משני מעגלי הגברה רק שהאחד שונה מהשני במקרה הזה .

 

לך על הסאונדסטרים פיקאסו ביד שניה פה באתר מגבר מעולה לMAX והמחיר שלו דיי נמוך

 

והייתי הולך על 4 ערוצים לBI AMP

 

INFINETY 7541 מגבר 4 ערוים 4 X110

 

מגבר מעולה ב1700 ש"ח ועוד נשאר לך עודף ... אגב אם אינני טועה זה מגבר מהישנים והטובים שייצרו בUS

פורסם

אני הייתי הולך על הLRX מהסיבה שהוא מגבר סביר ביותר לערוץ 130RMS ומאוד חזק בגישור! 800RMS.

יתאים לך בהמשך להגברה רק של וופרים וסאב ואז תוסיף מגברון לטוויטרים.

 

גם האודיוסיסטם מתאים פה. 150 לערוץ כלומר חזק יותר מהאודיסון אבל בגישור האודיסון חזק ממנו. 800 מול 600.

קח בחשבון שאודיוסיסטם חדש עולה 450 . בכל מקום בעולם. הייתרון בזה הוא שאתר מקבל אותו במחיר נמוך מאוד בהשוואה למגברים אחרים ברמה שלו בארץ. 450 EURO כפול 5.3 משהוכ זה היורו היום שווה 2400 שקל בערך בחישוב מהיר. משאיר לך 1600 שקל למונו יד שנייה (יש פה למכירה מגבר של פיניקס גולד R15 משהו כזה 1000RMS ב2 אוהם! בסביבות 1700 או פחות שקל! כלום מחיר למונו הזה.) וסגרת את המגברים למערכת.

 

כשעברתי מהגברה של הטוויטרים על האודיוסיסטם לאודיסון( כשעברתי לאודיסון אפילו השקעתי בכבלים VAN DEN HUL) ולא היה שינוי שמיע בכלל בסאונד.

 

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם
אני הייתי הולך על הLRX מהסיבה שהוא מגבר סביר ביותר לערוץ 130RMS ומאוד חזק בגישור! 800RMS.

 

אמיר

 

מה זה סביר ביותר? אני לא רוצה סביר..:wink:

פורסם

LRX 4.1 אין להשיג יד שניה וחדש עןלה 5K

 

אז זה ירד מהפרק ... מההכירות שלי עם האינפינטי ההוא . זה מגבר מעולה ....

 

 

ועזוב אותך מגישורים ושטויות ... מונו+ 4 זאת הדרך בתור התחלה

 

לגביי מונו תלוי בסלילים של הסאב שלך כנראה 2 של 2 ואתה צריך 1000RMS ב 1 אום נתון 2 אום לא רלוונטי

פורסם

עדיף לחסוך ולקנות משהו טוב עם מבט לעתיד

 

כמו שאמרו לפני 4 ערוצים ומגבר מונו בנפרד

תשתדל לקנות מגבר 4 ערוצים כשיש בו שני ערוצים חלשים יחסית בשביל הטוויטרים אלא אם אתה בונה על סופרימו בעתיד

פורסם

לא .. בחיים לא לקנות מגבר חלש מתוך רצון..... להפחית עוצמה אפשר תמיד ... להוסיף אי אפשר חוצמזה שככל שהתדר יותר גבוהה המגבר מוציא פחות עוצמה .

 

ובלי קשר הסופרימו יכולים לספוג 250 RMS אם אני לא טועה ... ז"א שעם כיוון נכון אפשר לשדך להם DMX

פורסם

אני אישית הייתי הולך על ההצעה השנייה שלי. מונו של פיניקס ומגבר AS F4 600.

 

4000-4200 שקל וסגרת מגברים טובים מאוד שיסחבו את המערכת שלך בלי שום בעיה גם עם שידרוגים.

 

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST


×
×
  • תוכן חדש...