Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6115 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
או שפשוט תרכוש ערכה לצביעת קליפרים באחת מחנויות השיפורים. למשל באי אנד איי בר"ג (שכרגע אני זוכר) או שתזמין ערכה כזו מחו"ל בעלות נמוכה יחסית.

 

צבע כזה ראיתי באייס או בהום סנטר אבל לעניות דעתי הוא לא קיים באדום.

 

הלכה - תפקידה לשמור על הצבע, תנסה מה יכול להיות?

 

ירון

 

לא צריך להגזים, אני לא יגיע למצב להזמין דבר כזה מחו"ל.

ואל תשכח שכול מה שזול הוא יקר בסופו של דבר הוא יעבור כמה מקומות ויכפיל את הסכום שלו.

אתה בטוח שהוא לא קיים בצבע אדום? אני ראיתי הרבה אנשים צובעים עם אדום.

 

בקשר ללכה: אני ינסה באמת אין לי מה להפסיד, זאת לכה רגילה כמו של עץ?

 

קיים באוטודיפו, ורק באדום.

עלות בין 70-80 שקל.

 

אביחי

ידוע לך מה שם החומר? שאני לא יגיע לשם ויתחיל להיסתובב.

בסניף שקרוב לבית שלי המוכרים (מוכר!) קצת שענן והוא לא ממש מודע להכול.

  • תגובות 73
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני אענה לך בקשר לאיזון גלגלים:

מה קשור מחט לתחת?

כשאתה מוריד גלגל מהרכב ומחזיר אותו - אתה עושה כיוון גלגלים?

מה שינית שאתה צריך לכוון מחדש?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
אני אענה לך בקשר לאיזון גלגלים:

מה קשור מחט לתחת?

כשאתה מוריד גלגל מהרכב ומחזיר אותו - אתה עושה כיוון גלגלים?

מה שינית שאתה צריך לכוון מחדש?

 

אם הייתי מוסכניק הייתי עונה לך בשמחה.

אני שאלתי! לא יצאתי בהודעה: חייב לעשות איזון גלגלים!

 

לדוגמא: פעם האחרון שהחלפתי דיסקיות ורפדיות לגלגלים הקדמיים אז אחרי ההרכב

לקחו את הרכב לאיזון גלגלים.

 

כאן אני מוריד את הגלגלים האחוריים ואת הדראמים.

אז אני שואל בשביל לדעת, אתה לא בדיוק נתת לי תשובה.. אבל תודה.

 

אם יש גם תשובות בקשר לשאר השאלות אז בשמחה!

פורסם

אם לא הבנת אותי: אז לא, למיטב ידיעתי אין שום קשר בין הדברים.

איזון גלגלים נעשה לגלגל עצמו (ג'אנט+צמיג) ע"מ לאזן את המשקל שלו, כלומר אם יש קטע כלשהוא שהוא כבד יותר שמים משקולת קטנה (מדובר בגרמים) בצד השני ע"מ לאזן את הסטיה).

מה שעשו לך במוסך יכול להיות בלי שום קשר להחלפת הבלמים, או שהוציאו ממך עוד 50 שקל בשביל ה"הגינות".

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
עדכון:

 

תמונה עדכנית של הרכב אצל הבעלים הנוכחיים:

הצבע עדיין מחזיק !

http://grm.m.walla.co.il/briefcase/00f3/m/z/_/a/u/t/o/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/@/r/200612161730532951/200612162247004700/023.jpg

 

צולם לפני שבועים, יפה מאוד מחזיק חזק.

זה לא משהו שאמור לרדת כול כך מהר, והיו כאלו שאמרו שבסוף זה תופס צבע שחור בגלל הפיח.

לפי דעתי זה לא נכון כי אני לדוגמא שוטף את הרכב כול סוף שבוע והמים מורידים את כול הג'יפה.

 

אם לא הבנת אותי: אז לא, למיטב ידיעתי אין שום קשר בין הדברים.

איזון גלגלים נעשה לגלגל עצמו (ג'אנט+צמיג) ע"מ לאזן את המשקל שלו, כלומר אם יש קטע כלשהוא שהוא כבד יותר שמים משקולת קטנה (מדובר בגרמים) בצד השני ע"מ לאזן את הסטיה).

מה שעשו לך במוסך יכול להיות בלי שום קשר להחלפת הבלמים, או שהוציאו ממך עוד 50 שקל בשביל ה"הגינות".

 

אוקיי, אז לפי מה שאתה אומר אין צורך בשום איזון גלגלים.

זאת לא בדיוק הבעיה שלי כי אם אני יראה שלאחר ההרכב ישנם רעידות או משהו אז הגלגלים יעברו איזון בכול מקרה אני לא ישאר עם רעידות, אבל אם הרכב יסע רגיל אז אין בעיה.

 

ודרך אגב אני עם המוסך הזה הרבה מאוד זמן, אין מצב שלקחו לי כסף סתם.

ועוד משהו הם לוקחים על איזון אם אני לא טועה 100 ש"ח.

 

בכול מקרה תודה על התשובות.

ואם מישהו יוכל לענות לי על ההודעות למעלה אז בשמחה.

*אני ישתדל לעשות את זה עוד השבוע עם תמונות צעד אחרי צעד.*

פורסם

 

תודה קודם כול!

הסט צביעה נחמד, אבל עולה קרוב ל200 ש"ח ואם מזמינים אותו אז זה יעבור את ה300 ש"ח.

 

בקשר לקליפרים מוכנים אני לא חושב שאני צריך לקנות אחד חדש שיש אפשרות לצבוע בגרושים.

פורסם

ראיתי את הקיט הזה גם ב 20 דולר.

השתמשתי בקיט הזה גם ברכב הקודם וגם בנוכחי. נותן תוצאות מעולות.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

באלפא שלי כל פעם שהורידו ג'אנט היה צריך לעשות איזון גלגלים על הרכב עם מתקן שנקרא "ווספה" אחרת ההגה היה רועד במהירות 100 וצפונה.

 

 

הסיבה היא שהג'אנט עשוי מחומר רך וסגירה שונה של הגוז'ונים מפעילה על פעם לחץ במקום אחר על הג'אנט וגורמת לו לצאת מאיזון.

 

*(ווספה הוא מכשיר המודד את סטיית הגלגל כשהגלגל על הרכב)

 

אני לא ראיתי את הצבע באדום לי זכור שחור ולבן.

 

כשאני צבעתי השתמשתי בלכה רגילה וזו גם הקלה על ניקוי הפיח מהקליפרים

 

ירון.

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם

ידוע לך מה שם החומר? שאני לא יגיע לשם ויתחיל להיסתובב.

בסניף שקרוב לבית שלי המוכרים (מוכר!) קצת שענן והוא לא ממש מודע להכול.

 

זה שטויות, פשוט תחפש, אתה תמצא.

 

אביחי

פורסם
זה שטויות, פשוט תחפש, אתה תמצא.

 

 

 

אביחי

 

 

 

לא בעיה אני יצא עוד השבוע לחפש את אני בטוח ימצא.

 

 

באלפא שלי כל פעם שהורידו ג'אנט היה צריך לעשות איזון גלגלים על הרכב עם מתקן שנקרא "ווספה" אחרת ההגה היה רועד במהירות 100 וצפונה.

 

 

הסיבה היא שהג'אנט עשוי מחומר רך וסגירה שונה של הגוז'ונים מפעילה על פעם לחץ במקום אחר על הג'אנט וגורמת לו לצאת מאיזון.

 

*(ווספה הוא מכשיר המודד את סטיית הגלגל כשהגלגל על הרכב)

 

אני לא ראיתי את הצבע באדום לי זכור שחור ולבן.

 

כשאני צבעתי השתמשתי בלכה רגילה וזו גם הקלה על ניקוי הפיח מהקליפרים

 

ירון.

 

אז השאלה מה יהיה אצלי?

הבעיה היא: אם כדאי לקחת את הסיכון לבצע את העבודה ואחרי זה לנסוע לנסיעת מבחן ולראות איך הגלגלים האחוריים.

פורסם

שים לב שיכול להיות שאתה עכשיו נוסע על גלגלים שלא מאוזנים ב100%.

אגב, 100 שקל לאיזון גלגל אחד? או כל ה4?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG


×
×
  • תוכן חדש...