Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6114 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שים לב שיכול להיות שאתה עכשיו נוסע על גלגלים שלא מאוזנים ב100%.

אגב, 100 שקל לאיזון גלגל אחד? או כל ה4?

 

או שזה היה 100 ש"ח לזוג או ל4 הגלגלים.

אני לא זוכר אז לא לתפוס אותי במילה.

 

ולמה יכול להיות שאני נוסע עכשיו עם גלגלים לא מאוזנים ב100 אחוז?

  • תגובות 73
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לא בעיה אני יצא עוד השבוע לחפש את אני בטוח ימצא.

 

 

לא בטוח לעיתים בכל סניף יש תוצרת אחרת

 

אז השאלה מה יהיה אצלי?

הבעיה היא: אם כדאי לקחת את הסיכון לבצע את העבודה ואחרי זה לנסוע לנסיעת מבחן ולראות איך הגלגלים האחוריים.

 

רעידה בגלגלים האחוריים קשה לאבחן. רעידה בגלגלים הקדמיים קל לאבחן - ההגה רוקד ברייקדנס או היפ הופ.

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם
רעידה בגלגלים האחוריים קשה לאבחן. רעידה בגלגלים הקדמיים קל לאבחן - ההגה רוקד ברייקדנס או היפ הופ.

 

אין אצלי את הבעיות האלו.

פורסם
שריך וטוב לך:-D

לא ממש הבנתי... לא משנה אבל:lol:

 

בכול מקרה:

תודה למי שענה וגם למי שלא..

ישנם שאלות שעדיין לא קבלתי עלהם תשובה (יכול להיות שפשוט אף אחד לא יודע)

אבל נסתדר, תודה!

פורסם

טוב, גם לא הבטחנו שנדע הכל.

 

הרי חלק תגלה לבד.

 

רק עשה טובה, כשתגלה את התשובות פרסם אותן כאן למען נחכים כולנו.

 

ועוד דבר - תעלה תמונות, אין כמו התרשמות מתמונות

 

ירון

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם

כמובן, אף אחד לא יודע הכול.

אני בעצמי לא יודע הכול בגלל זה אני שואל.

אם לא שואלים אז איך יודעים?

 

וכמובן! אני רציתי כבר היום לנסוע לקנות את הציוד ולהתחיל אבל יש גשם חזק.

אמרו שביום שישי יהיה שמש, אז אני מאמין שכבר ביום שישי אני יתחיל אם יהיה יום יפה.

 

וכמובן אין מה לדאוג אני יעלה תמונות צעד אחרי צעד ואני יעדכן מה שקורה

ואיך הנהיגה אחרי הפרוק.

פורסם
אם לא שואלים אז איך יודעים?
אכן. משפט נכון. אבל גם לשאול אפשר בצורה מתומצתת ועניינית.

למרוח עשרים עמודים בשמונים שרשורים על צביעת קאליפר זה כבר קצת מעבר לשאלה אינפורמטיבית.

פורסם
אכן. משפט נכון. אבל גם לשאול אפשר בצורה מתומצתת ועניינית.

למרוח עשרים עמודים בשמונים שרשורים על צביעת קאליפר זה כבר קצת מעבר לשאלה אינפורמטיבית.

 

צודק, אבל אני רוצה לצבוע את הדראמים, והיו לי כמה שאלות כגון: הכיון גלגלים.

שאלות שלא היו בדפים הקודמים, ולכן לא רציתי לפתוח אשכול חדש במיוחד לשאלה הזאת.

  • שנתיים מאוחר יותר...
פורסם

כיוון שהקפיצו כבר, ואנ י חייב:

 

אני אענה לך בקשר לאיזון גלגלים:

מה קשור מחט לתחת?

...

 

המשקל!

עדיפות לשפשוף עצמי בבית ולא אצל בעלת מקצוע

צריך גם קרם אני מאמין.

:roll::lol::oops:

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

אני מעוניין לצבוע את הקליפר גם.

אני מוכן להשקיע בצבע מתאים עם מקשה וכל מה שנלווה (דוגמאת Foliatec)

השאלה שלי היא איפה לאפשר למצוא דברים כאלה בארץ (בבקשה אל תגידו לי "הום דיפו"...)

תודה

פורסם

איזו הקפצה של החיים! אני קניתי בהספקה טכנית אבל ת'אכלס גם באייס והום סנטר תוכל למצוא.

 

אתה מוזמן לקפוץ כמוני לפחח הוא ישמח לתת לך את שאריות הצבע שלו.

 

פעם הבאה שים לב לתאריכים של הדיונים.

יום טוב

-פולו 16V 6N שנת 2000, -סקודה אוקטביה  2015, גולף 2018,  סופרב 2020

-איוניק 5 עלית


×
×
  • תוכן חדש...