Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6582 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה W6 מהדגמים המאוד ישנים של JL, אם אני לא טועה אז מבחינת איכויות אפילו אם הוא היה חדש לחלוטין הוא היה מנגן קצת פחות טוב מ W3V2, שוב אני לא בטוח ב 100% לגביי העיניין הזה

פורסם
זה W6 מהדגמים המאוד ישנים של JL, אם אני לא טועה אז מבחינת איכויות אפילו אם הוא היה חדש לחלוטין הוא היה מנגן קצת פחות טוב מ W3V2, שוב אני לא בטוח ב 100% לגביי העיניין הזה

יש אפשרות לדעת תאריך יצור של הסאב הספציפי שמופיע בתמונה?

תן לרומני בירה , הוא ישתה 5 דקות , תראה לו מאיפה הבאת את הבירה , הוא ישתה כל היום.

פורסם

לדעתי תחכה קצת עם זה תאגרד פה ושם ותביא לעצמך סאב יד שנייה חדש יחסית ברמתו של JL

למרות שגם אני הייתי הולך על הJL אבל הבעיה זה הגיל כי זה כמו לקבל חתול בשק .

פורסם

תשמע עשיתי חיפוש נוסף וכן הסאב הוא ברמה הכי גבוהה מבין הסאבים שמצאת למכירה, אבל וזה אבל גדול הסאב הזה הוא לפחות בן 4, למרות שלפי התמונה עושה רושם שהסאב שמור מאוד, ההחלטה היא שלך בלבד

פורסם

כן

וממש אין לך ממה להתבאס

הHED (אצלי היה הS1200) באמת סאב איכותי שכיף לשמוע ולהרגיש בכול סגנון

אני יכול להגיד לך בכינות שאני חשבתי שאף פעם לא אמצא סאב כמו שאני בדיוק רוצה

וחיפשתי התאמות עם שלל סאבים ותיבות וכול מיני דברים רק להגיע כבר לכיוון שיספק אותי

כששמעתי את הסרווין הייתי בהלם - זה בדיוק זה!

כשהסתכלתי על המחיר באמת באמת הבנתי שיש פה משהו שאנשים צריכים לדעת

בשביל דברים טובים לא צריך ללכת רחוק

הJL יעלה עליו (כן,שמעתי)

אבל הסרווין יעשה את העבודה ויעלה חיוך בכול הזדמנות וזה כבר שווה את המחיר :mm_wink:

אין לדעתי סאב בטווח המחירים שיתעלה עליו

רק לשמוע ולהבין

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם

לי יש רק ניסיון טוב עם ה- HED, כמו שאמרו אני משער שה- JL אמור להיות יותר איכותי

ד"א, אני יכול להגיד לך שה- HED הזה ספציפית במצב מצויין(אלא אם כן עבר עליו משהו בכמה חודשים שהוא לא אצלי), נקנה מסאונדר רחובות, דגם 2006, תיבה 55 פורטד

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם
לי יש רק ניסיון טוב עם ה- HED, כמו שאמרו אני משער שה- JL אמור להיות יותר איכותי

ד"א, אני יכול להגיד לך שה- HED הזה ספציפית במצב מצויין(אלא אם כן עבר עליו משהו בכמה חודשים שהוא לא אצלי), נקנה מסאונדר רחובות, דגם 2006, תיבה 55 פורטד

זה הספציפי שלך?

1_7_79233_20080521160500.jpg

תן לרומני בירה , הוא ישתה 5 דקות , תראה לו מאיפה הבאת את הבירה , הוא ישתה כל היום.

פורסם

שימו לב מדובר על JL AUDIO W6AE, הוא לא דומה לW6 שכולכם מכירים.

בכל זאת, הוא סאב מצויין, אך טיפה חלש ולא נציל במיוחד (תקח בחשבון), אולם הוא נשמע נהדר, מדוייק ופאנצ'י.

 

לגבי אם הוא ישן או לא, אם אני לא טועה פעם אחרונה שהסתכלתי באתרי מכירה(לפני בערך חצי שנה), הסאב הזה עדיין היה למכירה, כך שכדי לך לבדוק אותו. וגם אם אין לך תאריך ייצור, תבדוק אותו בכל זאת, ואם אתה לא רואה סימני עייפות והסאב שמור, עדיין הייתי קונה אותו בלי למצמץ יחסית לסאבים האחרים שהצגת(אותי אישית לא מפחיד סאב לא חדש-העיקר מצבו).

 

בהצלחה בהמשך מעשיך!

זה נכון

פורסם

טוב , תודה לכולם .

קניתי את הסרווין ווגה.:-)

תן לרומני בירה , הוא ישתה 5 דקות , תראה לו מאיפה הבאת את הבירה , הוא ישתה כל היום.

×
×
  • תוכן חדש...