Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6621 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, אני מבקש המלצה למגבר קטן פיזית, כדי שיהיה אפשר להתקין מתחת למושב הנהג, מיועד להגברה של 4 רמקולים(בלי סאב)-זוג קומפוננטים.

 

בנוסף, מבקש המלצה לרמקולים אחוריים(דלתות אחוריות- 6.5) שישלימו את הקומפוננט שיש לי כבר מקדימה(הרץ אנרג'י).

 

 

ברכב הנ"ל לא יהיה מותקן סאב, אלא רק מגבר ו2 זוגות קומפוננטים, לכן יש להתייחס לכך שהקומפוננט צריך להשלים את החיסרון של הסאב.

 

 

תודה.

תומר

פורסם

באיזה תקציב? יד שנייה חדש?

הייה לי את הJL 300\4.

הוא מעולה, והוא ישב אצלי מתחת למושב בלי בעייה בכלל.

אני חייב לציין שהוא אחלה של מגבר...

פורסם

אני יודע שאין קומפוננט שיכול להשלים את החיסרון של הסאב, אבל בכל זאת לנסות למצוא משהו שיתן מקסימום.

פורסם

מה התקציב שלך למגבר ?

 

עולה לי בראש הסדרה של הפרופייל של גנסיס שהם מגברים יחסית קטנים ודקים.

גם המגבר הדיגיטלי של אלפיין קטן .

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

התקציב לא בשמיים, בסביבות ה1500 ש"ח למגבר....ככה שג'נסיס לא ממש לעניין חח ***חחח היא לא מילה תקנית. קרא את כללי הפורום***

פורסם

האם המגבר הנוכחי שלי (JBL1004) יוכל להיות מתחת לכיסא הנהג בלי לבלוט החוצה?

המידות שלו הן :

50*26*4.5 ס"מ

פורסם

אתה שואל שאלה שמי שיכול לענות עליה הכי טוב זה אתה רד לאוטו קח איתך את המגבר ותיבדוק בישביל זה אתה צריך אנשים שיעזרו לך

נ.ב לפי המידות שלו לא ניראה לי שהוא יכנס לשם הוא ענק

::FEEL THE {XS} power::

פורסם

אההה,,,audio system f4 380 ישב אצלי מתחת למושב,טיפה יותר עולה ממה שציינתה 1800,

מי שמעגל פורטים לא בהכרח מעגל פינות!!!! לכל נושא בקשר לפורטים יש לפנות אלי

פורסם

אני מקבל את הרכב רק בעוד שבועיים ואני רוצה לתכנן את המערכת עוד לפני, בגלל זה אני שואל.

פורסם

אתם מדברים כאילו כל הרכבים זהים בצורתם יש רכבים שאתה לא יכול להתקין כלום מתחת לכסא ויש כאלה שכן ,באיזה רכב מדובר תפתור לנו את החידה כדי שתוכל לקבל תשובה ברורה.

פורסם

תחפש באתרים בחו"ל מגברים של חברה שנקראת MAaudio

 

הם מייצרים מגברים שיחסית לעוצמה שהם מספקים והם אכן מספקים אותה, עומדים בהצהרות שלהם יפה מאוד, הם יכולים להיות מוגדרים אפילו כמזעריים.

 

תג המחיר שלהם לא יקר בכלל - מגבר שמספק 2 ערוצים 100 RMS כל אחד 100 דולר

והאח הגדול יותר שלו שמספק 125 RMS לערוץ עולה 125 דולר.

 

מחיר מאוד יפה למגבר כל כך קטן וכל כך חזק.

 

אני שוקל להביא אחד כזה מתישהו בעצמי.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

כן, בדיוק.

 

תשים לב שזה מגבר 4 ערוצים והמידות שלו הן משהו כמו גובה 5 ס"מ, רוחב 25 ס"מ ואורך משהו כמו 33 ס"מ

 

בשביל מגבר שמספק 125 RMS לערוץ - זה מגבר עם מידות מאוד קטנות.

 

והוא מספק את הסחורה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...