Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שאלה בקשר להוצאת רשיון A1 (עד 33 כ"ס)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6642 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה -

יש לי רשיון לרכב במשך שנתיים וקצת (כבר אינני נהג חדש), ורשיון A2 במשך שלוש וקצת שנים.

אני רוצה להגדיל אחרי החג את רשיון האופנוע ל A1, ולפי מה שזכור לי בגלל שיש לי רשיון לרכב ו A2 מגיע לי פטור מתיאוריה ואני מחוייב למינימום של 8 שיעורים.

אני צודק?

לפי מה שאני זוכר, ולפי מה שהצלחתי למצוא באינטרנט אני צודק - אבל מורה לנהיגה שדיברתי איתו טוען ששינו את זה ועכשיו חייבים גם בתיאוריה מחדש אפילו אם יש רשיון לרכב.

אני מניח שאני צודק, אבל סתם שואל כדי להיות בטוח - במידה וכך הדבר אני יכול להתחיל לתקתק שיעורים כבר בצאת החג ולגמור עם זה יותר מהר.

תודה רבה לעוזרים!

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם

צריך לעשות תיאוריה חדשה אם אני לא טועה... שמעתי על משהו ששינו.:|

 

בכל מקרה מה שכן תעשה הוא 8 שיעורים ותו לא.

"אמור לי מי הם חבריך ואומר לך באיזה מכונית אתה נוהג." -הנרי פורד.

"הרי את מגודשת לי במפתח זה כדת פורשה וישראל".

פורסם

החוק השתנה ,אתה צריך ללכת לעשות תיאוריה .

במידה ואתה גר במרכז ,אז את התיאוריה תעשה בתחנה המרכזית ,כרגע לא עושים בחינות במשרד הרישוי .

דרך אגב ,תתכונן לבוא לשם בסביבות 4 בבוקר אם אתה רוצה להבחן באותו יום, הבחינות מתחילות ב8 אך אתה צריך להרשם בתור.

 

 

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3512534,00.html

rover r75 -2.5L v6 -177h.p

פורסם

אכן החוק שונה כחלק מ"מדיניות ההחמרות המטומתמות" של משרד התחבורה,

חבר שלי העלה לא מזמן מ A1 לבלטי מוגבל ועשה תאוריה .

What's the first rule when into a man's car ?

RESPECT a man's car the man RESPECT you !

פורסם

בעסה, כנראה שאחכה שיכנסו התיאוריות הממוחשבות או שאקנה קטנוע 125 וזהו - בחיים אני לא מתעורר ב 4 בבוקר בשביל תיאוריה.

HARD WORK BEATS TALENT WHEN TALENT

DOESN'T WORK HARD

1353594600_28_1_USD_7_dark.png

פורסם

125 תלוי למה?

 

125 בקושי מתאים לכבישים מהירים, 125 הוא המינימום המומלץ לכבישים מהירים.

 

ובכלל לא הבנתי את הקטע הזה של-50 סמ"ק מותר כבר ליסוע בכביש מהיר, זה דפוק לגמרה!

"אמור לי מי הם חבריך ואומר לך באיזה מכונית אתה נוהג." -הנרי פורד.

"הרי את מגודשת לי במפתח זה כדת פורשה וישראל".

פורסם

ל A2 (125 סמ"ק) - יש פטור מתאוריה למי שיש 3 שנים רישיון לרכב, אין מינימום שיעורים ואין טסט (רק מבחן שליטה)

 

למי שיש A2 או שאין כלום, ורוצה A1 צריך לעשות תאוריה (כן , גם למי שיש A2 צריך לעשות שוב תאוריה)

 

כנ"ל למי שרוצה לשדרג ל A ויש לו A1 , גם כן צריך לעשות תאוריה.

 

אלו הם התקנות החדשות.

×
×
  • תוכן חדש...