Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6640 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחר אני אמור לעשות את בחינת הפסיכומטרי. אבל לא למדתי כי:

1. אין לי כוח

2.עומס בבית הספר.

והציון במבחן סימולציה בהתאם 576.

כמותי-המתמטיקה בבחינה היא בסיסית. מילולי-בחלקים שיש מילים קשות, אני לא יכול לפתור אותם, לא למדתי את המילים. אנגלית- בקטעים ששמים מילים קשות, אני טועה, כי פשוט לא למדתי את המילים.

השאלה האם אני יכול לדחות את הבחינה למועד יולי ביום שאני אמור להיבחן?

(במרכז הארצי לבחינות לא עונים)

אם אתה לא יודע לנהוג על 100 כ"ס, לא יעזרו לך 500.

פורסם

אני גם ניגש מחר - ולמיטב ידיעתי, אפשר לדחות עד 14 ימים לפני מועד הבחינה.

 

אבל אתה יכול פשוט לא להגיע, ואז אמנם הלכו ה400 שקל ששילמת על הבחינה, אבל תוכל להבחן במועד יולי.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

אני נבחנתי היום, חבל שלא התקשרת למרכז הארצי אולי היית מצליח להוציא מהם פיצוי כלשהוא עבור המועד הבא... בכל אופן תתקשר אליהם מחר ב8 וחצי על הבוקר ואם הם לא יסכימו בשום פנים ואופן תגש לבחינה-אין לך מה להפסיד... בכל זאת הציון הגבוהה קובע ואתה יכול לפחות להוציא רמת פטור באנגלית או משהו כזה שיעזור לך בהמשך הדרך..!

 

 

אבי.

פורסם

אוי אוי.

מחר יהיה מועד אפריל (אגב, בהצלחה לכל המסכנים שנבחנים!) שזה המועד הכי גדול שיש במהלך השנה. יהיו אלפי טלפונים למרכז הארצי, וכמה עשרות אלפי תירוצים יעופו באוויר. אל תצפה שהם יענו לטלפון או יתחשבו בתירוצים.

תיגש, אל תיגש, זה ממש לא משנה להם. זה לא גוף שנועד לתת שירות לציבור.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

אם לא ניגשתה ה400 ש"ח לא הלכו. אתה תקבל הודעה הביתה על קנס שתצטרך לשלם של סכום מסויים שתרצה לגשת פעם הבאה.

לא צריך ליידע את המרכז הארצי פשוט לא מגיעים.

פורסם

הרגע התקשרתי למרכז הארצי, וכמו שקודמי אמר, אני משלם קנס של 59 שקלים. וניגש למועד הבא.

אני רק מקווה שאני יודע מה אני עושה, המבחן יצא שבוע לפני כל הבגרויות.

אם אתה לא יודע לנהוג על 100 כ"ס, לא יעזרו לך 500.

פורסם

אני הייתי במצב דומה לשלך, לצערי ניגשתי והציון היה בהתאם.:-(

 

בהצלחה במועד הבא.

חבר מועדון החמש.

Mazda MX5 nc2 2010 RHT

BMW ///M235i M Performence 2014 - sold

×
×
  • תוכן חדש...