Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6650 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איך מגיעים לטופ קולור?

 

והאם אני יכולה להזמין צבע שהוא טיפה כהה יותר מצבע הרכב? מג'נטה עמוק מטאלי.

 

הדבר שהכי הכי חשוב לי זה שהגימור יהיה מבריק כמו מראה - איך עושים את זה?

 

 

חוץ מזה, מישהו אולי יודע עלויות?

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני לא מכיר את טופ קולור אבל ברחוב שלמה [סלמה] בת"א מס' 15 מכינים לך צבע לפי קוד דגם או לפי טביעת העין (המצויינת) של העובד בפחית לחץ, תידאגי לקנות גם צבע יסוד ולכהץ

תעלי תמונה, אף פעם לא ראיתי 205 לבנה (ואולי רז יקבל רעיונות לצבוע את הרכב שלו!)

שיהיה בהצלחה!

פורסם

מצתרף להמלצה של קודמיי אשר הציעו לפנות לצבעי רכב. במוסכי פחחות יעשו את העבודה הרבה יותר טוב ממה שאת יכולה לעשות. אלא אם כן יש לך אייר בראש עם קומפרסור. צביעה בספריי לא תהיה אחידה כי לחץ הצבע משתנה כל הזמן.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

צבעי בשביל פסי קישוט? איפה רוח העשה-זאת-בעצמך שלכם?

עם קצת סבלנות, רצון טוב ועבודה מסודרת אני מבטיח שהעבודה שתתקבל טובה בדיוק כמו העבודה שתקבל אצל צבעי רכב בפחות מרבע המחיר.

 

לגבי טופ-קולור - הם יושבים ברחוב יצחק שדה בת"א, מול תחנת הדלק של פז.

תבדקי איתם לגבי צבע בגימור מבריק ולכה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

הפסים הצדדיים ב- 205 עשויים גומי ולא פלסטיק קשיח. אני חושש שהעמידות של הצבע לא תהייה טובה. לפני שממהרים לרכוש צבע בגוון מיוחד - רצוי לבצע ניסוי.

פורסם

יש שלושה סוגים של פסי קישוט על 205 -

 

הסוג הראשון הוא פסי קישוט של GTI - הם עשויים פלסטיק חלול.

הסוג השני הוא פסי קישוט של TopXri - הם עשויים גומי קשיח ומודבקים לגוף בעזרת סיליקון.

הסוג השלישי הוא פסי קישוט של ForEver, שאני לא בטוח לגבי טיב החומר ממנו הם עשויים, אבל בכל מקרה הם דקים יותר.

 

בכל מקרה, אני צבעתי את פסי הגומי עם ספריי יעודי לפלסטיק (ספריי צבע של קריילון) והצבע החזיק יופי במשך שנתיים.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
הפסים הצדדיים ב- 205 עשויים גומי ולא פלסטיק קשיח. אני חושש שהעמידות של הצבע לא תהייה טובה. לפני שממהרים לרכוש צבע בגוון מיוחד - רצוי לבצע ניסוי.

 

אכן התייחסתי לפסים בדגם Forever.


×
×
  • תוכן חדש...