Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6649 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האוטו הוא בצבע ורוד מטאלי אבל הפסים הם שחורים ומכוערים להחריד.

 

אני רוצה לצבוע אותם בורוד מטאלי.

 

עשיתי חיפוש בפורום ואני מבינה את התהליך בערך.. לשייף עם נייר מים עד שנהיה חלק, ואז לצבוע בשכבות דקות דקות.

 

 

 

הייתי היום בהום סנטר ואין להם בצבעים של הפלסטיק ורוד מטאלי, רק ורוד מאוד מאוד בהיר שלא מתאים בכלל לאוטו.

 

איפה אפשר לקנות צבע ורוד מטאלי בספריי שיתן גימור מבריק מאוד?

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בקשר לצבעים אני לא יודע..

תנסי בכל מיני מקומות של עבודות יד כאלה..

אבל בקשר לגימור, רצוי מאוד מאוד לרסס לכה מבריקה או מאט בסוף, שהצבע לא יתקלף.

חוצמזה תעבדי נקי, או שתורידי את הפסים מהאוטו, או שתכסי מסביבם עם מסקינטייפ...

 

בהצלחה..! :)

 

וד"א, איזה רכב יש לך שהוא בצבע ורוד?

פורסם

יש לי אוטו פגו 205

 

לגבי העבודה עצמה לדעתי זה לא יהיה לי קשה, פשוט אין לי מושג איפה קונים צבע ורוד עמוק מטאלי

 

 

תודה על תגובות המהירות

פורסם

אמרתי לך... תחפשי במקומות כאלה של מכשירי כתיבה אפילו..

חומרי ביניין.. .כל מיני כאלה...

תגידי איפה את גרה אולי נוכל לכוון אותך..

פורסם

אני מנחש שורוד בערך כזה...

 

את יכולה לכסות את הפסים עם כמה טלפונים כאלה וקצת דבק :lol:

sony-ericsson-z610i-3.jpg

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם
מאוד דומה שלי טיפונת יותר כהה

 

אם היתה לי מצלמה הייתי מעלה תמונה

 

תעלי תמונה שלך, נראה לי שזה טיפה יותר מעניין מ205 בצבע ורוד :-D

פורסם

את יכולה לנסות בטופ קולור בפינת יצחק שדה וטברסקי בתל-אביב (מול תחנת הדלק פז) שם עושים צבע לפי קוד צבע בתרסיס.

 

למרות שאני במקומך הייתי עושה אצל צבעי מקצועי שיצא מקצועי יותר,אבל שיקולים אישים שלך בהצלחה.:wink:

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

איפה אפשר לקנות צבע ורוד מטאלי בספריי שיתן גימור מבריק מאוד?

 

עדיף לקנות צבע מוכן לצביעה ישירה על פלסטיק.

אבל גם אם אין בגוון שאת רוצה זה לא אסון גדול. גשי לטופ-קולור או לכל חנות צבעים אחרת ורכשי צבע בגוון הרצוי, צבע יסוד ולכה מבריקה. עכשיו צריך להכין את השטח, לצבוע ביסוד, לצבוע בצבע הנדרש ועליו לתת שכבה או שניים של לכה כדי לקבל ברק.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
עדיף לקנות צבע מוכן לצביעה ישירה על פלסטיק.

אבל גם אם אין בגוון שאת רוצה זה לא אסון גדול. גשי לטופ-קולור או לכל חנות צבעים אחרת ורכשי צבע בגוון הרצוי, צבע יסוד ולכה מבריקה. עכשיו צריך להכין את השטח, לצבוע ביסוד, לצבוע בצבע הנדרש ועליו לתת שכבה או שניים של לכה כדי לקבל ברק.

ממליץ בחום על טופ קולור

Never argue with idiots, they'll drag you down to their level and beat you with experience.

פורסם

טופ קולור האלו עושים צבע לפי קוד צבע של רכב, זאת אומרת מגיעים בדיוק לאותו הצבע?

 

הם יכולים לעשות גם צבע מטאלי?

  • אחראי פורום
פורסם

הם עושים כל מה שקשור לצבעי רכב,

בצמוד לקוד הצבע המקורי וגם עירבובים עפ"י הטעם שלך (גם אם הטעם הוא ורוד מטאלי) .

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.


×
×
  • תוכן חדש...