Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6648 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב לכולם,היום החלפתי את המגש של המגבר.

הוצאתי את כל החוטים והחזרתי כפי שהיו ולא שיניתי דבר,אפילו סימנתי אותם כדי לדעת כל אחד מה מקומו :)

כאשר הדלקתי הכל עבד כרגיל וגם בנסיעה של חצי שעה לאחר מכן.

עכשיו נסעתי,פתאום אני מרגיש נעלם לי הסאב,נכנסתי לפונקציות חשבתי שינתי משהו,כל קשורה.

אבל הסאב נורא חלש פתאום,ניגשתי אחורה לראות אם הכל במקום ואכן כך,כל הכבלים מחוברים!

אין שום נורית אזהרה והכל נראה רגיל.

 

אשמח אם מישהו יכול לתת השערות למקרה ומה עלי לעשות :(

 

בן.

Got To love It

פורסם

audison srx3.

איך יכול להיות שינוי פאזה? אם כבר שמעתי במערכת לאחר החיבור מחדש והכל היה קשורה,פתאום התהפכה הפאזה?!

Got To love It

פורסם

לא יודע אם זה שינוי הפאזה כמו שזה שינוי ההתנגדות.

 

אבל אם אתה אומר שחיברת את כל החוטים כמו שסימנת שהיו קודם, אז צריך להסתכל שוב מה עשית.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

אליקו,הכל כמו שהיה ב100 אחוז.

שוב,המערכת עבדה כשעה בערך והכל היה קשורה.

פתאום התחלתי לשמוע שהקומפוננט יותר דומיננתי בהרבה ולפני כן זה לא היה ככה.

לא שיניתי שום דבר בכיוונים וכ'ו לכן זה מוזר לי.

Got To love It

פורסם

ייתכן והאוזניים שלך נפגעו :roll:

טוב, לפחות אצלי זה ככה (גם לי הסאב נשמע חלש לפעמים למרות שמצד שני אנשים מתחננים שאני לא אפעיל אותו) :-(

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

מדובר על סאב שהוא 4 אום סליל בודד שמחובר בגישור למגבר ?

בכל מקרה תתחיל מהתחלה בצורה הזאת :

תבטל את כל הקרוסים, את כל החיתוכים, הכל הכל הכל, שכל היציאות של הHU ינגנו פול-ריינג'

תפעיל את המערכת, שומעים מקדימה טוב ? סבבה, תחבר את הRCA של הסאב לכניסה של הקומפוננט, שוב פעם שומעים בקומפ' טוב ? סבבה, אנחנו יודעים שהסיגנל שמגיע מהHU תקין,

חבר את הסאב שוב, ואת הRCA של הסאב למקום הנכון, תכוון גיין אם שומעים טוב תעשה חיתוכים וזהו, אם עדיין לא שומעים תנסה להפעיל את הקומפוננט על הערוץ הגברה של הסאב תראה אם שומעים בהם טוב, אם גם לא,

צר לי אבל כנראה יש תקלה בערוץ ההגברה של הסאב,

אם שומעים טוב צריך לבדוק את החיווט של הסאב

פורסם

עתיד הסאב לא מחובר בגישור למגבר,יש לו ערוץ מונו זה מגבר 3 ערוצים.

העניין הוא שאני שומע את הסאב אבל הוא נורא חלש יחסית למקודם וזה פתאומי.

אני לא מבין גדול במערכות אז להתחיל לעשות את כל מה שאמרת אני יסתבך עם עצמי.

אני ירד עוד מעט לרכב זה אולי זה "פתאום" יסתדר.

במקרה ולא אני יחזור לעדכן.

Got To love It

פורסם

שאתה אומר חלש יותר מתמיד אתה מתכוון ששומעים אותו בצורה חזקה וברורה אבל לא כמו פעם או שאאתה צריך לכבות את הקומפ' כדי להרגיש שבכלל יש שם משהו

פורסם

כמו שאני רואה בחתימה יש לך HU של פיוניר אז כשאתה עושה בדיקות תזהר עם הוצאה והכנסה של כבלי RCA שלא יפרץ לך קבל במכשיר .

 

 

תוציא ותכניס רק שהמכשיר כבוי

פורסם

עתיד,אני צריך לכבות את הקומפ' כדי להרגיש שהוא קיים בכלל.

וזה קרה פתאום באמצע ששמתי מוזיקה,זה לא שכיביתי את המערכת הדלקתי וזה קרה.

Got To love It

פורסם

יכול להיות שכבל RCA נפגע בקונקטור, אתה מתאר מקרה כאשר מחובר רק RCA אחד ולא שניהם, נסה להחליף את הRCA בHU ובמקביל החלף אותם במגבר.

דני

PIONEER 880PRS>JL 500.5>Morel H.ovation 6'+MT 22 Active cross>JL 8W7

Seat Ibiza>00'>1.6L>75HP>55KW>ALM>Manual G.B

×
×
  • תוכן חדש...