Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6660 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה לא מבין בדובונים אני מבינה.

דובי ב-30 שקל גודלו כמחזיק מפתחות. מעליב.

דובי בגודל נורמלי מחירו מתחיל ב-70-80 שקלים לכל הפחות. תאמין לי, יש שיאמרו שעד לא מזמן עוד שיחקתי בבובות.

"חבר, אתה נוחר"

ביני אוטוביאנקי A112 ג'וניור 84'

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מה הבעיה עם מתנה לאקסית? אין לכם שום אקסית ששמרתם איתה על יחסים טובים?

 

משהו נייטרלי יכול להיות ספר טוב, עגילים פשוטים או כל דבר שאין בו יחס אישי מדי.

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם

תקנה לה משהו פרווה כמו נגן MP3/ MP4. (סדר גודל עד 200 ש"ח)

דבר כזה אומר : מצד אחד : אכפת לי, מצד שני - אני רק ידיד.

 

זה עבד טוב בשבילי מלבד מקרה אחד, שחבר שלה קנה לה אותו דבר, רק עם פחות זכרון, ואז הוצאתי אותו קמצן (אבל למי אכפת :))

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

ידידים מביאים מתנה ב-200 שקל? בדר"כ רק שהם מתחלקים עם עוד חברים במתנה..

"חבר, אתה נוחר"

ביני אוטוביאנקי A112 ג'וניור 84'

פורסם

200 שקל זה המון בשביל זה. זאת לא החברה שלי, רק ידידה.

 

ולכל מי שלא מבין יחסים בין אקסים, תנו לי רק להגיד שאיתה הגעתי לרמת אינטימיות וקירבה שקשה מאוד להגיע אליה עם אנשים אחרים. יש יחסים מיוחדים, וכיום יש לי ידידות מעולה וקרובה בלי טיפה של מתח מיני. אפשר לומר שזאת מערכת יחסים כמעט מושלמת. אנחנו מסתכלים אחד על השני(ה) כאנשים, לא כחברים במין השני.

 

אני צריך משהו קטן וחמוד. דובי זה טוב אבל טיפה יקר.

פורסם
. זה היה משהו מיוחד, וכיום יש לי ידידות מעולה וקרובה בלי טיפה של מתח מיני. אפשר לומר שזאת מערכת יחסים כמעט מושלמת. אנחנו מסתכלים אחד על השני(ה) כאנשים, לא כחברים במין השני.

 

יותר מדי מידע לא רלוונטי :roll:

 

סע לקניון וחפש משהו שיכול להתאים אני לא מבין מה הסיפור ...

פורסם
אמנם המליצו כבר אבל ספר טוב לפי דעתי מתאים פה בול למצב .

ספר, עדיפות לאחד שמטיף בעקיף לסקס עם ידידים ועם אקסים.

בברכת יום טוב, רועי. תמיד מוכן ושמח לעזור, בכל נושא.

פורסם
ידידים מביאים מתנה ב-200 שקל? בדר"כ רק שהם מתחלקים עם עוד חברים במתנה..

 

תחליפי ידידים. :)

את יכולה לשלוח לי קורות חיים ואני אשקול את זה. :wink:

 

אני תמיד מביא מתנה מכובדת, אם אחרים הצטרפו - אז הרווחתי. אם לא אז לא.

אני מעדיף לא להביא מתנה מאשר להביא מתנה שתוציא אותי קמצן.... אבל כל אחד והשיקולים שלו.

 

בכל מקרה- זאת לא סתם ידידה, זאת ידידה אקסית.

 

יוסי, תן לה את ה106 עם ה400 אלף ק"מ :)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

היא כבר נוהגת בC5 חדשה, היא לא תאהב את התיפלץ הצרפתי הזה.

 

לכולם, ספר נשמע לי דווקא רעיון טוב.

אני אקפוץ לסטימצקי או לאיזשהו מקום שמוכר ספרים עם תוכן "רוחני". היא אוהבת את זה.

 

עוד רעיונות יתקבלו בברכה, כל עוד הם לא כוללים לתת לה אחת מהמכוניות שלי, כי התחלתי אוסף...


×
×
  • תוכן חדש...