Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6675 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לגבי הכאבים בגב: אחרי תאונה קורה הרבה שבגלל האדרנלין לא מרגישים כאב, והוא מתגלה רק אחרי מספר שעות. זו לא בהכרח רמאות.

בתאונה שלך ספציפית קשה לי להאמין שקרה משהו, אבל אף פעם אי אפשר לדעת. בכל מקרה, כמו שאמרו לפני, זה לא אמור לעניין אותך.

"ai motoare capul doare"

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
שיחתום לך על זה ששילמת לו .

חשבתי על זה..אבל מה להביא לו ? איזה מסמך ? זה יראה מגוחך אם אני סתם אביא לו חתיכת דף לחתום עליה לא?

פורסם

הכותרת נשמעה לי מעניינת דווקא

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

פורסם
חשבתי על זה..אבל מה להביא לו ? איזה מסמך ? זה יראה מגוחך אם אני סתם אביא לו חתיכת דף לחתום עליה לא?

 

זה לא דף זה חוזה קודם כל.

אתה כותב על הדף את מה שסגרתם במקרה שלך אני מאמין שהסכמתם על 400 שקל (הנזק שלו) חותם על הסכום שנתת לו ועל זה שהוא לא ילך לתבוע את הביטוח שלך על נזק לאוטו שלו.

אתה חותם הוא חותם והעיניין נסגר והוא לא יכול לתבוע אותך יותר על נזק מבחינה חוקית.

פורסם

נכנסתי לשרשור בגלל הכותרת נשמעה לי קצת אחרת מהנושא

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

פורסם
זה לא דף זה חוזה קודם כל.

אתה כותב על הדף את מה שסגרתם במקרה שלך אני מאמין שהסכמתם על 400 שקל (הנזק שלו) חותם על הסכום שנתת לו ועל זה שהוא לא ילך לתבוע את הביטוח שלך על נזק לאוטו שלו.

אתה חותם הוא חותם והעיניין נסגר והוא לא יכול לתבוע אותך יותר על נזק מבחינה חוקית.

תודה :-)

 

Eviatar - בסדר הבנו פעם אחת..לא צריך פעמיים לחזור על אותו דבר.

פורסם

גם אני שמתי לב שזה כתב פעמיים

פעם ראשונה ניסיתי כתב לי צריך לפחות 20 תווים אז הוספתי אחרי הפרסום שמתי לב שזה עלה גם מקוודם

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

פורסם

עזוב את הפח

מה קרה ל288 הביצים הטריות???

:shock:

אצלי באוטו, יש חצי סיבוב...ששומעים רדיו בלי המצבר.

פורסם

אני מציע לך מאוד להוסיף שם שאין לאף אחד מהמעורבים תלונות נוספות או משהו כזה ,ולהחתים את שלושתם. או לפחות את האמה ואת הבת ביחד עם האבא . אבל תשאל עו"ד ו/או תחפש ברשת ו/או תתיעץ עם סוכן הביטוח שלך איך בדיוק לנסח את זה . כך שיכסה את זה באופן סופי

בברכה יהודה

פורסם

שלום

ראשית נכנסת מאחורה ולכן אתה אשם בד"כ ( חוק יבש )

המלצתי אם אתה נתקל באדם שרוצה לסחוט כסף דבר עם סוכן הביטוח שלך ותאם איתו עמדות .

ראשית נסה להגיע להסדר עם הצד השני לגבי הנזק וראה שלא עובר את ההשתתפות העצמית .

במידה ואכן הבחור סחטן , ערב ביטוח שהם ישברו איתו את הראש .

אל תשכח שילדים היו באוטו , אל תיקח סיכון .

בהצלחה :evil:

:evil:
פורסם
נכנסתי לשרשור בגלל הכותרת נשמעה לי קצת אחרת מהנושא

 

גם אני... :lol:

חשבתי שיהיה משהו מעניין.

 

:wink:

"אמור לי מי הם חבריך ואומר לך באיזה מכונית אתה נוהג." -הנרי פורד.

"הרי את מגודשת לי במפתח זה כדת פורשה וישראל".

פורסם

מעניין.

אני נכנסתי במישהו בדיוק כך, וגם לו לא נסגר הבגאז' אח"כ. נכנסתי בו בשעה 7:10 בבוקר (ABS של הקוואליר :oops: לא שווה כלום), בשעה 8:00 האוטו כבר היה מתוקן (אחרי חוו"ד של כמה מוסכים), לחצנו ידיים ונפרדנו (יש יתרונות לגור בב"ש :lol: ).

טוב, אבל זה תלוי גם בבן אדם שנכנסת בו, וכמה הוא סחטן.

 

אני שילמתי 100 שקל עלובים (זו כולה מתיחה קטנה שצריך לעשות, עניין של 10 דקות עבודה).

400 שקל? הוא סחטן, אבל בכ"ז, עדיף לך לסגור את הסיפור הזה ככה.

 

תרשום בפירוט : מהות המקרה, המעורבים , את ההסכם בין 2 הצדדים לרבות אי טענות/תביעות עתידיות (ויתור סופי), תחתום וזהו.

בפעם הבאה , כנס ישירות בבת מאחורה , דרך הבגאז' קשה להגיע :lol:

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:


×
×
  • תוכן חדש...