Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

משחק התזמונים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8125 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צומת "גרנד-קניון" בחיפה- מחלף כפר שמריהו: 34 דקות בסובארו לגאסי 2.0 (ערב יום העצמאות)

 

רעננה- כלא "קציעות" (ליד גבול מצרים): שעה וחצי (205GTI).

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

  • תגובות 74
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אמממ.....

חדרה עד אילת תוך שעה ו23 דקות בדיוק...

המיכל של האוטו היה מלא באציטון. :p

 

תמיר :wink:

 

משעשע (או שלא :p )

 

ולבחור שכתב שהוא הגיע מאשדוד עד בני ציון ב-20 דקות בעזרת יונדאי קופה - יש לך את גרסת ה-2.7 ליטר עם טורבו ומשופרת לכ-400 כ"ס?

 

לא, כי פשוט אחרת אני לא מבין איך אפשר לעשות כמעט 70 ק"מ ב-20 דקות ועוד עם כמה רמזורים ומכמונות בדרך (מהירות ממוצעת של מעל 200 קמ"ש)

 

ושוב - :p

 

רוני

 

אפשר גם אפשר...

למאן האמת זו היתה נסיעה של 22 דקות...

מהירות ממוצעת של 190 קמ"ש ועם אתה לא מאמין תשאל את GILAD M שהיה איתי ברכב ....

ובקשר למכמונות אין הרבה אחת לא עובדת ואחת עברתי על 160 כשהסתירו אותה שתי משאיות... ובשאר האטתי ל-100...

 

איזה ירדתה ל 100 יא מטורף!!!!

אולי אתה מתכוון אצלי ברחוב??

אתה חולני! :lol: וזו הסיבה שאני נוהג כשאנחנו נוסעים ביחד.

יונדאי קופה, עם מתאבד חולה נפש בפנים.

 

ואגב כמה דלק היא שותה במהירויות האלה,משהו חולני. כי כשאני נהגתי (על המהירות המותרת כמובן(איזה ילד טוב אני :!: )) המחוג נשאר במקום.

 

 

אאאחח.... כל ההנדסאים האלה מהרמלין שמשתוללים בכבישים

(ומשתלטים על הפורום :roll: )....... :wink:

 

ואצלי:

 

-מרכז נתניה=זכרון יעקוב 12 דקות+רמזורים+מצלמות (מאזדה 6)

 

-כפר יונה=זכרון יעקב 13 דקות+רמזורים+מצלמות (מאזדה 6)

 

-ביה""ח רמב"ם בחיפה=זכרון יעקוב 6 דקות מטורפות בסוזוקי בלאנו :!::)

 

 

וזכורה לי עוד נסיעה מטורפת באמת, מהרצליה עד לכפר-יונה יחד עם >

(הוא ביונדאי קופה, אני במאזדה 6)-אני לא ממש זוכר בכמה אבל זה היה ממש מעט זמן!

 

(אני זוכר רק 180-185 בסקאלה שלי... אחת הנסיעות המהנות שהיו לי..)

פורסם

אופקים-ר"ג

120 ק"מ ב40 דקות.

חבר הפורום רמי מינץ נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך.

 

DFC

פורסם
:o

 

השרשור הזה לא יינעל , מתנ"א פשוט עסוקה בבירור פרטיהם של כל הכותבים בפורום.

 

יאללה ,תמשיכו עם סיפורי הגבורה.

 

בואו נראה אתכם על כבישים אמיתיים.

צומת אשתאול - הכיכר מתחת לסטף (עם הלאנטיכס).

עלייה - 10:06 דקות.

ירידה - 9:53 דקות , כולל בערך 10 שניות התעכבות על רכב איטי.

פורסם

נתניה-פ"ת, כביש 6, כ-15 דקות :lol:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

מצרים (איפה שהפירמידות מי שמכיר) עד קצת לפני ארץ ישראל (עצרנו ליד איזה הר) - 40 שנה.

תשאלו את משה, הוא היה איתי..

פורסם
מצרים (איפה שהפירמידות מי שמכיר) עד קצת לפני ארץ ישראל (עצרנו ליד איזה הר) - 40 שנה.

תשאלו את משה, הוא היה איתי..

 

חזק!!! :hihi::roflmao::biggrin2:

פורסם

מחלף השלום - קרית אתא 25 דקות,לא אני נהגתי,אלא נהג אחד שמארגן מירוצים וג'ימקאנות [המבין יבין] בסיטרואן קסרה 2.0

קרית אתא - פארק אשכול [נחל הבשור] שעה וחצי [עצירה קטנה בגן יבנה] אותו הנהג,בפורד פוקוס

חולון - קרית אתא 39 דקות

נמל תל אביב - עתלית 21 דקות שני הזמנים האחרונים היו באודי A4 נהוגה על ידי.

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

פורסם

אילת- צומת הערבה- אילת +שהיה של רבע שעה לחכות לאבא שלי עם המפתחות הרזרביים

בשעתיים בדיוק...

אחי המטורף באאודי A4 1.8T

 

אשדוד-גבעת עזר למי שמכיר יש שם כביש עם סיבובים פחד אלוהים...

7 דקות כולל רמזור אדום..

אני בפונטו 60

 

לאשדודים שביננו..

מצומת הסיטי שאחרי המנהרה.. דרך המפרשיות

דרך כיכר י"א הקטנה

את כל העיגולים וימינה לאופק..

כמעט 3 דקות...

HU: JVC KDBT1 AMP:JBL Cs50.4

COMP: MTX RTS652 SUB: Magnat Xpress 1200

 

פורסם

הכי מגניב יהיה שכשיקרה לכם משהו , תיזכרו בת'רד הזה ותוכלו להגיד ,

 

"הרצליה איכילוב ...לא זוכר."

תן לרומני בירה , הוא ישתה 5 דקות , תראה לו מאיפה הבאת את הבירה , הוא ישתה כל היום.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8125 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...