Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6666 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הנה סרטון למי שלא יודע איך זה נראה...

ומימינו פרטים ולינק להורדת הקובץ שלי:

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

זה מאוד פשוט.

נתחיל בזה שלפי מיטב ידיעתי בIGO ניתן לקבוע מקומות של מכמונות והתוכנה תתריע כשתתקרבו אליהן.

הבעיה היא שהאדם הפשוט לא מודע למיקום של המכמונות, וגם אם כן - זה מאוד מעיק לקבוע מיקום של מאות מכמונות המפוזרות ברחבי הארץ.

 

אז מה עושים?

קם לו בחור חכם שאסף את כל מיקום המכמונות בארץ על קובץ קטן מאוד, שאותו פשוט מעתיקים לאחת התיקיות בתוכנה שלכם.

וכמו שהתוכנה יודעת להגיד לכם לפנות שמאלה וימינה כשצריך, היא גם תדע לומר לכם כשתתקרבו למכמונת מהירות.

סה"כ הקובץ בנוי מקבצי התוכנה שלכם, הגרפיקה, הקול וכל השאר.

פורסם
שימושי, אבל ישן :).

 

לא הבנתי את כוונתך.

זה קובץ שאני עדכנתי להיום!!!

מחר הוא יהיה ישן:wink:

נעדכן אותו שוב.

 

שים לב, יש פרטים מימין לסרטון...

 

סעו בזהירות.

 

למי שאהב יש עוד:

ולא ממש באותו עניין

למרות שפעם במהלך שייט קבלתי צלצול מ- *001 על מצלמה...

פורסם

שימושי, אבל עדיין יש את הבעיה של המצלמות הניידות / לייזרים.

נכון שהם בד"כ במקומות יחסית קבועים, אבל עדיין הם יכולים להפתיע. אני לא הייתי סומך על הדברים האלה בשמירה על הרשיון שלי.

פורסם
שימושי, אבל עדיין יש את הבעיה של המצלמות הניידות / לייזרים.

נכון שהם בד"כ במקומות יחסית קבועים, אבל עדיין הם יכולים להפתיע. אני לא הייתי סומך על הדברים האלה בשמירה על הרשיון שלי.

 

נכון. ולכן כמו שראית זה רק קודקוד אחד במשולש ההגנה שלי...

פורסם
איפה אפשר להוריד קובץ מכמונות/מצלמות מעודכן?

 

מימין לסרטון יש הסבר והפניה להורדה:

 

סעו בזהירות ואל תעברו באור אדום גם כשאין ציפצוף...:wink:

פורסם

עניתי בפורום אחר וזה רלוונטי גם פה:

 

"...הקובץ שצרפתי הוא הקובץ שאיתו אני נוהג

וכפי שראית בסרטון אחר שלי -

אני נוהג גם עם ולנטיין1 אז -

1. מבחינת מצלמות מולטנובה עמוד - אין דחלילים ואין גם מצלמות שאולי יום אחד יתחילו לעבוד! הכל מדוייק להיום!

(כמובן שיש ימים ספציפיים שמצלמה לא עובדת מאיזו שהיא סיבה, ואז...

למשל המצלמה צפונית לגשר ראשון היא אמיתית וכבר לא עובדת 3 חודשים - היא כן בקובץ שלי!)

2. מבחינת מצלמות מולטנובה על ניידות או לייזרים השתדלתי להכניס כמה שיותר אבל!!! עד גבול מסויים!!! יש מיקומים מוכרים, אבל לא ראיתי בהן ניידת שנתיים. אותם לדוגמא לא הכנסתי. השתדלתי למצוא את האיזון בין שימושי לבין מרגיז!

אגב, המיקומים לעניין זה די מדוייקים, אבל מכיוון שמדובר בניידות יש להיזהר גם באזור הסימון שלי...

3. לגבי מצלמות רמזור:

...אני יודע שיש כאלו שלא אוהבים את התראות* הרמזור, אך אצלי הרמזורים מופיעים.

לקח לי להכין את הקובץ הזה כשנה. הייתי כמעט בכל הארץ. בכל מקום שראיתי - וזה הרבה! מופיעות כל מצלמות הרמזור.

הערה: מצלמות רמזור לא ניתן לגלות בגלאי רדאר כמובן, כך שלמעשה אלו המיקומים של העמודים הכתומים...

 

* עוד עניין חשוב. ישנם שני סוגי צפצופים לתוכנה. השתדלתי למגר מה שיותר את הצפצוף המזעזע ולהשאיר את הרגוע. לכן, ברמזורים תשמעו רק צפצוף רגוע ובמכמונות תשמעו (בדר"כ וע"פ המיקום) צפוף רגוע עד 10 קמ"ש מעבר למהירות המותרת ורק אז יתחיל הצפצוף המזעזע."

פורסם

על לא דבר.

הפתרון הוא חלקי אבל...

אם אתה יודע ממה אתה מוגן וממה לא, אז מצבך טוב יותר, אם לא, אתה עדיין בבעייה...

לולנטיין לדוגמא הגנה מעולה מול הדבורה. את זה להכניס לתוכנת GPS לא ניתן.

נגד וסקאר - גם הולנטיין לא יעזור...

 

ולא הזכרתי התראות שווא...


×
×
  • תוכן חדש...