Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6689 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ה. בעיה בחיפוש רכיבים היא הצורך במנעד שונה: מתזמורת פילהרמונית ועד לכלי בודד. אני גם לא חושב שהסאונד חייב להיות "רך"- אני מאזין בשתי מערכות שונות: TRIANGLE : רמקולים בעלי צליל חד (FORWARD) ומפורט. MISSION בעלי צליל "עגול" ורך יותר (LAIDBACK). לפיכך הדרישות מהמערכת הן:

- הסאונד צריך להיות שווה ו"שטוח" בחלוקת העוצמות והתדרים (במיוחד המִיד), מפורט מאוד ועם אימאג'ינג סביר. הסופראנוס צריכים לא לצרום והבאס "הדוק" מאוד. לטעמי, בס שמרעיד חלונות הוא לא בהכרח (יותר נכון- בהכרח לא) טוב יותר.

 

 

כל זה ב 3000K? (גם אני רוצה :-)

:roll:

פורסם

בספק אם ב15 תגיע לתוצאה .

 

 

בהתאם לדרישה צריך הד יוניט מעולה (סדרות גבוהות אלפין או קלריון) .

 

מגבר סטריאו עם תמונה בהירה וחדה (דואל מונו גנסיס או DLS או סטריאו של אודיסון)

 

סט 3 חלקים מורל או דיינאודיו או DLS או הרץ .

פורסם

שוב, תודה רבה למשיבים

א. כנראה שהערכתי לא נכון את התמחור בתחום. אני לא מכיר בכלל מערכות אודיו לרכב (קנווד ופיוניר בסיסיות נחשבות ??).

ב. מהניסיון המועט במערכות ביתיות הצלחתי להמליץ לחברים על מערכות לא רעות (שזה שאלה של טעם) בסכומים צנועים, יחסית. ואני חושב שמי שמדבר על ראיה דיכוטומית תקציבית של "פחות מאלף או יותר מעשר" לא סוקר נכונה את קשת האפשרויות.

בתחום הביתי אני מדבר על קומבינציות מגברים של ARCAM,NAD עם רמקולים בהחלט סבירים של החברות Paradigm,Mission Acoustic-Energy. ב 7 א' ש"ח ניתן להרכיב מערכת חדשה, ב 3K- יד שניה.דוגמאות:

את ה ARCAM A-85 שלי רכשתי בחצי מחיר כשהוא חדש מהקופסה עם קילומטראז' של שלושה חודשי שימוש (מ"משוגע" למערכות שרכש במקומו פליניוס 8200). את הTRIANGLE TITUS - רמקול מדהים ברמת הפירוט שלו, רכשתי חדש בפחות מ 3 א' ש"ח (עלה 2K כי "הזדכיתי" על Acoustic-Energy מדפיים) ואם הבת שלי לא היתה מלשינה לאשתי הייתי חוסך את מחיר הסלון החדש שנרכש כפיצוי.

השגתי גם מישין 775 שעלה 4K- מיד שניה (כולל טרייד אין באינפיניטי).

חבר רכש M-74 של MISSION +מגבר+ CD של NAD ב 4 א' ש"ח.

ג. חשבתי (בטעות) שיש הקבלה בין הביתי לרכבי.בשורה התחתונה הבנתי ששתי האפשרויות הן: רכיבים יד שניה או הגדלת תקציב.

פורסם

היות ואני בעל סטריאו לא רע בבית אני יכול לומר שכדיי להגיע לתוצאה דומה ברכב צריך בערך פי 5 תקציב מהסטריאו בבית

קרי: אם ברשותך מערכת של כ7 K בבית כדיי להגיע לתוצאה דומה ברכב (שזה כולל בניות ואיטומים, תצטרך להיפרד מכ35 K).

 

 

ביד שניה ממולץ לקנות מגבר + הד יוניט, ולא אלמנטים .

 

הכי זול שאפשר שראיתי פה בפורום מכירה יד שניה .

 

דואל מנו של DLS בכ2500 ש"ח (מגבר).

 

HU של אלפיין 9887 בכ2000 ש"ח.

 

1000 ש"ח התקנה + איטומים+חיווט.

 

1000 ש"ח בניית פודים.

 

ועוד כ4000 על רמקולים טובים 3 או 2 חלקים.

 

סה"כ 10500 במקרה הכי זול(ברכיבים יד2) בהתאם לדרישה שהצבת .

 

בהנמכת ציפיות רצינית הייתי הולך על:

 

אותו HU יד שניה כמובן ב2000 .

 

אותה התקנה .

 

מגבר 4 ערוצים מבית טוב (יד2) לבי אמפינג בכ1000 ש"ח .

 

טוויטרים מורל סופרימו (הגדולים ) יש שניה כ700 ש"ח .

 

מיד באסים אלייט יד שניה נגיד כ1500(אל תתפוס אותי במילה ).

 

סה"כ כ7K

 

 

וגם נתנת דוגמא לא טובה (טריידים זה כבר סיפור אחר) כאן אין לך מה להציע .

פורסם

מתן, אפשר להגיע לתוצאה טובה מאוד גם עם ציוד פשוט יותר, לא חייבים DLS או ג'נסיס בשביל לקבל תוצאות מעולות.

 

את הרכיבים שיש בחתימה שלי השגתי בפחות מ12K ואת ההתקנה עשיתי בעצמי, התוצאה בעיניי מעולה גם לעומת הרבה מערכות אחרות ששמעתי בפי 4 יותר תקציב.

 

הדגש הוא על רמקולים לא פחות ממעולים, על מגבר טוב ועל HU שמסוגל לספק את הגמישיות והסיגנל הדרוש.

 

אם פותח הת'רד אוהב את הצליל הרך, אז הוא יכול לארגן לעצמו בתקציב יחסית שפוי מערכת שני חלקים מעולה, יש כאן מישהו שמוכר טוויטרים סופרימו ומידבאסים של פוקל K2P באיזה 2200 שקל.

 

אני מאמין שאפשר למצוא להם מגבר 4 ערוצים סביר עד משהו באמת טוב ב1500 עד 2000 שקל מיד שניה - זה כבר 4200

 

ואפשר למצוא גם HU שיעשה את העבודה ביד 2 כבר בסביבות ה1800 שקל פלוס מינוס. זה כבר 6

 

מסביב - התקנה וכוונים בוא נגיע עד ה7 ואתה יכול להגיע למערכת נהדרת.

 

ויש גם אופציות אחרות כמו להביא מחו"ל רמקולים ומגברים ולהוזיל משמעותית את מחיר הקניה.

 

בקיצור התקציב שלי למערכת שני חלקים בסיסית (בלי סאב) לא דורשת יותר מה7 אלף שקל.

 

אם אתה מוסיף לזה סאב 8 אינטש קטן (לא נראה לי שפותח הת'רד מעוניין ביותר מזה) תוך כדי לקיחה בחשבון שלא דרוש כאן מונו מפלצתי - אתה יכול להוציא מערכת שלמה ב9 עד 10 אלף שקל גג ולקבל תוצאה מעולה.

 

ואני חוזר ואומר לאחרונה יצא לי לשמוע כמה מערכות פשוטות יותר, בקושי 5 אלף שקל השקעה שהתוצאות שלהן היו הרבה יותר טובות מהמון מערכות הרבה יותר יקרות שיצא לי לשמוע - בסופו של דבר התקנה זה דבר קריטי! אפשר להתחיל עם רכיבים פשוטים ואח"כ לשדרג במכה או בהדרגה לדברים טובים יותר רק צריך לקחת בחשבון שזה בזבזני יותר בסופו של דבר וגם לוקח זמן.

 

לפותח הת'רד - נראה לי שלמישהו כמוך לא ממש צריך לאמר שבתחום הזה אין תחליף למשמע אזניים - בטח שלא למשמע אזניים של אשתך... אהבתי.

 

אני מציע לך לבוא למפגשים בשביל להתרשם ממערכות סטריאו לרכב, אתה תגלה שזה תחום שונה לחלוטין שמתבסס על אותם העקרונות, אבל בשורה התחתונה זה עולם אחרי - מגרש משחקים זר.

 

רמקול עם אופי צליל חד בבית שמכוון נכון ומוגבר נכון בדרך כלל באמת יתן לך פירוט רב יותר וגם ברוב המקרים לא יהיה צורם.

 

רמקול חד ברכב - זה בעיה! כשעושים את זה נכון, באמת קשה מאוד להתחרות בפירוט שלו - אבל קשה מאוד לעשות את זה נכון עם רמקול חד ברכב, בגלל זה יכול להיות שהדיעה שלך תשתנה לגבי רמקול שאתה אוהב בבית מקצה אחד לשני כשאתה שומע רמקול דומה לו ברכב.

 

ניסית פעם לעמוד ליד הרמקול שלך בבית כשהראש נמצא במרחק של ישיבה בתוך הרכב? ניסית פעם לחסום רמקול כזה ליד קיר בחדר קטן ואז לשבת לידו? - זה עדיין יהיה יותר נעים לאוזן ממה שאתה תשמע בתוך הרכב ברוב המקרים - תיקח את זה בחשבון.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

ידע רב צברתי בעזרתכם

א. LANOSFORCE - חסכת לי מכירת כליה.

ב. שאלה מתחום קצת שונה- האם כל האמור לעיל נכון גם לגבי מערכות סראונד לרכב ?

אני יודע שחובבי סאונד כופרים במערכות היקפיות למיניהן (5.1,7.1 וכו'). אבל יש מקרים בהם חווית הסראונד נדרשת. דוגמאות:

SEVEN BRIDGES ROAD .(1 של ה EAGLES: כל חבר להקה "בוקע" מרמקול אחר תוך יצירת הרמוניה ווקלית לא רעה.

2). דוגמה נוספת (קלאסית): הרקוויאם של ברליוז, בו בהמשך הפרק שני "תוקפות" את המאזין 4 קבוצות כלי נשיפה ממתכת מארבעה כיוונים, בעוד "ההתקפה המרכזית" נערכת ע"י תזמורת על סטרואידים-פילהרמונית ומקהלה מתוגברות בעשרה תופי טימפני וחצוצרות בשפע.

3). מוסיקה ווקלית א-קפלה (קולית ללא ליוווי כלי נגינה) מקבוצת זמרים בהרלם ועד למוסיקה ליתורגית מימי הביניים.

איך זה ישמע באוטו (ולמקצוענים: C5, צבע כסף, אני מטר שמונים גובה) ?

×
×
  • תוכן חדש...