Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6686 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המדידיה שלך נכונה למצב שהמנוע חם נכון?

 

כלומר שהרכב עבד כבר משהו כמו 10 דקות רבע שעה? (המד חום סביבות החצי?)

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ד.א עכשיו קראתי את ההודעה הקודמת שלך בקשר לבעיה שהאוטו היה נכבה לך.

 

לדעתי אתה צריך ללכת למכון הזרקה שימדוד לך את לחץ הדלק כאשר המנוע כבוי אך משאבת הדלק עובדת.

 

הלחץ צריך להיות בין 0.8-1.2 BAR ,לאחר חמש שדות שהמשאבה לא תעבוד הלחץ אמור לרדת ל0.5BAR.

 

לדעתי אחת הבעיות שיכולה להיות זאת סתימת דלק או משאבת דלק בסוף ימיה.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

תתחיל עם ניתוק של החיישן חמצן ותראה לאן נושבת הרוח במידה והאוטו מתפקד תקין בלעדיו אז עלינו על זה.

 

במידה והאוטו ימשיך לגמגם אז צריך להמשיך בדיאגנוסטיקה.

 

האזור של הווסט דלק נמצאלידהמזרק, תעשה את הבדיקה הזאת לייתר בטחון.

 

במערכות עם הזרקת דלק ברגע שאחד המכלולים לא עובד תקין, המערכת אינה מתנהגת כראוי.

 

יש המון מכלולים במערכת שברגע שהם אינם מתפקדים כראוי, אז הם גורמים לתקלה דומה מאוד.

 

מכאן שקשה מאוד לעלות על תקלה של מערכת ההזרקה, על כן יש לבצע כמה שיותר בדיקות דיאגנוסטיקה על מנת למצוא את התקלה המדוייקת.

 

ד.א אתה טוען שהחליפו לך את מערכת ההזרקה החד נקודתית, האם היית במוסך באת ההחלפה שלה?

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

לא לא הייתי בזמן ההחלפה אך אני מכיר את המוסכניק ואני בספק שהוא עבד עלי כמו כן האוטו נלקח לבדיקת מחשב בצמפיון שבהתחלה מצאו שהיחידת הזרקה לא בסדר ואחרי זה אמרו שהאוטו תקין ( עלק תקין ).

 

עוד מעט אני העלה תמונות למה אני לא מוצא את הפלאג שדיברת עליו :(

 

ארז זה המד טורים שהתקנתי ...

 

http://i213.photobucket.com/albums/cc112/eddiek1989/IMG_2086.jpg

http://i213.photobucket.com/albums/cc112/eddiek1989/IMG_2087.jpg

 

טוסטוס, הנה תמונות של המנוע אולי תוכל לעזור לי לאתר את הפלאג שצריך לנתק כי לא הצלחתי למצוא

 

http://i213.photobucket.com/albums/cc112/eddiek1989/IMG_2088.jpg

http://i213.photobucket.com/albums/cc112/eddiek1989/IMG_2089.jpg

http://i213.photobucket.com/albums/cc112/eddiek1989/IMG_2090.jpg

http://i213.photobucket.com/albums/cc112/eddiek1989/IMG_2091.jpg

http://i213.photobucket.com/albums/cc112/eddiek1989/IMG_2092.jpg

http://i213.photobucket.com/albums/cc112/eddiek1989/IMG_2093.jpg

פורסם

רגע האוטו טופל בצ'מפיון?

 

או שטיפלת במוסךפרטי ואז הלכת לאבחון אצל צ'מפיון?

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

http://i213.photobucket.com/albums/cc112/eddiek1989/IMG_2088.jpg

 

פה רואים את היציאה מהמנוע אני מתאר לעצמי שלזה התכוונת אבל לא יוצאת ממנו צמע אלא אם אתה מדבר על הצומת T הזו שהיא ממש בהתחלה אבל יוצאים ממנה הרבה פלאגים לכל מני מקומות אחד מהם למפלג, כמו כן סופו של המוט שיוצא מה - T הזה הוא בתמונה הזו אולי ככה תדע אם אני מסתכל בכיוון

 

http://i213.photobucket.com/albums/cc112/eddiek1989/IMG_2090.jpg

 

זה המוט שנכנס ממש מימין לידית הצהובה

פורסם

http://i213.photobucket.com/albums/cc112/eddiek1989/2.jpg

 

האם זה הפלאג שצריך לנתק ( עם החץ הגדול באדום והמילה "זה" ליד ? ) :)

 

מהצמע יוצאים שני חוטים, החוט הזה עם החץ והחוט השחור

החוט השחור נכנס לעוד צמע שאחריה הוא מתחבר לעוד צמע ששם גם נכנסים חוטים מהפלנג' מים ימני של המנוע

פורסם

כן זה איפה שרשמת ליד החץ "זה".

 

נתק את התקע הזה ותסע עם האוט איזה יום יומיים ותראה מה המב שם.

 

זה בדיוק בצד השני של המנוע, בתמונה המצורפת ששמת את החלק הקידמי של המנוע הסתכל בדיוק בצד השני.

בדיוק בצד ההופכי של המנוע.jpg

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

ניתקתי אתמול את החיישן בינתיים לא הייתה לי שום תקלה אבל ניסע עד סוף השבוע ונמשיך לעדכן בכל מקרה הייתה לי שאלה בקשר לחיישן, אם ניתן לנתק אותו אז למה הוא שם ? מה העבודה שלו באוטו ?

פורסם

תפקיד החיישן בגדול-הוא לבדוק האם ישנה תערובת ענייה במנוע או שישנה תערובת עשירה מדיי.

 

לפי הנתונים שבאים מחיישן החמצן, מערכת ההזרקה מתקנת את כמות הדלק שייש להזריק.

 

ברגע שמנתקים אותו, המחשב אוטו' מזרים תערובת עשירה.

 

ברגע שהוא תקול הוא מתחיל לשלוח נתונים שגויים, ולא רציפים וככה מערכת ההזרקה משתגעת.

 

לדוגמא החישן שולח פתאום נתון שישנה תערובת עשירה מדיי, למרות שלא קח המצב-המערכת תזרים כרגע פחות דלק בעקבות הקריאה התקולה של החיישן וככה לא תיהיה לך תגובה ללחיצה על הדוושא.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

אוקיי האוטו עשה לי היום משהו מפחיד, באמצע נסיעה ( בסביבות 60 - 70 קמ"ש ), נשמעה נקישה קלה מידית ההילוכים, שניה לאחר מכן נדלק נורת לחץ שמן, ישר התחלתי להאט, וכשכבר ירדתי למהירות נמוכה האוטו נכבה. עצרתי בצד כיביתי את האוטו לגמרי בדיוק לשני שניות והדלקתי שוב והצית ללא בעיה ללא שום נורה ונסעתי עד הבית ( כקילומטר או שניים ).

 

למישהו יש רעיון ? פתחתי את המכסה ( חשוך ) אבל לא ראיתי שום נזילה או משהו כזה, אני מפחד שזה הגיר, יכול להיות ?

 

תודה מראש.

 

( הפלאג של חיישן חמצן מחובר, משום שאתמול האוטו נכבה גם כשהוא היה מנותק ככה שחיברתי אותו חזרה ).

פורסם

האם הנורה של השמן נדלקה לבדה בזמן הנסיעה או שגם הנורה של המצבר נדלקה לך באותה ההזדמנות?

 

אני שוב מדגיש בזמן הנסיעה, לא לאחר העצירה והכיבוי.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA


×
×
  • תוכן חדש...