Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6686 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

בבעלותי אודי 80CD מודל 94, הזרקה חד נקודתית, לעיתים רחוקות ( או קרובות כל אחד ואיך שהוא חושב ), כפעם בשבוע הרכב שלי נכבה.

אין לי מד טורים לצערי ואני מאוד מעוניין להרכיבו אולי זה יעזור לי לפענח את הבעיה. האוטו נכבה תמיד רק בנסיעה מאוד איטית כגון פרסות או חניות. ב - 3 מקרים מתוך החמישה נדלק חזרה מיד עם ההצתה אך פעמיים אחרות לא רצה להתניע, ניסה ( האוטו כולו נתן רעידות בזמן נתינת הצתה ) אך לא נדלק, לאחר פתיחת מכסה המנוע ודפיקה על המכסה של המזרק האוטו נדלק כאילו לא היה כלום. כמו כן לעיטים קרובות למדי כמעט מדי יום כאשר האוטו קר בזמן נסיעה כאשר לוחצים על הגז הוא נוסע בסדר אבל נותן גיהוק כזה, הגז לחוץ אבל רואים שהאוטו לא נותן גז ( הוא ממשיך לנסוע ההגה בסדר הכל בסדר אבל פשוט מרגישים שהוא נוסע לא בזכות המנוע אלא המהירות שהייתה לו ואז נותן קפיצה בגלל שהגז לחוץ, יש לי הרגשה שפה זה כבר קשור להילוכים אבל אין לי מושג כאילו שבבוקר ההילוכים לפעמים עוברים נורא לאט ), זה נמשך כשניה שתיים והוא חוזר לעצמו ( אני לא עוזב את הגז ולא לוחץ חזק יותר ) זה לא קורה כל נתינת גז רק כפעמיים כשהאוטו קר. וכמו כן ( חחח יותר מדי תוספות ), אני מרגיש שלפעמים כשהאוטו עומד הוא רועד יותר מדי ( לפחות לפי דעתי ) אך לא יודע אולי זה כי המנוע ישן ? כבר עבר 290K ? אני ממש מקווה לקבל עזרה למה במוסך לא יכולים למצוא שום בעיה ! הם אומרים שהם צריכים לראות אותה כדי לפתור אותה ( אני כמובן מבין ) אבל אני לא יכול להשאיר את האוטו לשבוע כדי שישאירו דלוק עד שפעם אחת יתכבה...

 

תודה מראש !

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני חושב שהפתרון לבעיה שלך, מצוי בשאלה שלך.

 

אתה טוען שלאחר נתינת מכות ליחידת ההזרקה המנוע מתניע כאילו לא היה שום דבר.

 

אני מאמין שאכן הביעה היא ביחידת ההזרקה, השאלה היא האם הבעיה היא כתוצאה ממזרק ששובק חיים או שאולי המגעים שם לא יושבים טוב.

 

בכל אופן אני ממליץ לך לנסות להוסיף תוסף K44 (אוזר של 75 ש"ח) על מנת שינקה לך את מערכת הדלק והזרקה, ויפרק לך סתימת דלק אם קיימות.

 

לאחר מכן החלף פילטר דלק, עלות של 50 ש"ח גג.

 

בנוסף בדוק את ההתנגדות של טרמינל 2 ו3 באניג'קטור, צריך להיות שם בין 1.2 ל1.6 אום.

 

בנוסף נתק את הרתמה של המזרק, חבר מד מתח לפין 2 ,בחוט שבא מהמחשב למזרק, את המינוס של הרב מודד חבר לנקודה חסופה בשלדה.

 

נסה להתניע את האוטו המתח שם אמור לקפוץ סביב ה9 וולט.

 

בהצלחה

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם
.............בנוסף נתק את הרתמה של המזרק, חבר מד מתח לפין 2 ,בחוט שבא מהמחשב למזרק, את המינוס של הרב מודד חבר לנקודה חסופה בשלדה.

 

נסה להתניע את האוטו המתח שם אמור לקפוץ סביב ה9 וולט.

 

בהצלחה

 

עם כל הכבוד לתשובה המאוד ראויה, לחלק הזה אני לא מסכים. הבדיקה הזו אינה נכונה. במקרים קצוניים של נתק מוחלט, אכן הבדיקה לכאורה ראויה, אבל באם קיימים נפילות מתח מהותיות ושאינן קיצוניות, בדיקה זו תפספס אותן ובגדול.

 

בכלל, רכב שעבר 290 אלף קילומטר, יתכן ויש תקלות מכניות, כמו מנוע מנפח וכו, שמשפיעות על הביצועים , במיוחד בסרק, לגבי מוסך שלא עולה על התקלה, באם הדבר קורה אחת לתקופה ארוכה, אכן יש בעיה לאתרה.

 

בגדול, כפי שייעץ קודמי, טוסטוס, כדאי להדק את החיבורים בשקע התקע למזרק, וליח' המונג'ט (ההזרקה החד נקודתית), ולהחליף פילטרים כשציין.

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

תודה רבה על התשובה המהירה אך יש לי כמה שאלות מפגרות בקשר לתשובה ( מצטער על הבורות במכוניות ),

לפי מיטב ידיעתי יש מספר פילטרי דלק ברכב, אחד אחרי המיכל ועוד לפני המנוע ? איזה מהם להחליף ? עד כמה שידוע לי אחד מהם הוחלף לפני כחודשיים, יש לי את החשבוניות באוטו אם רשום אני אוכל לבדוק איזה.

שאלה שניה, ישנן 4 או 3 חוטים שהולכים למזרק אם איני טועה, איזה אחד מהם זה טרמינל 2 ו 3 ? רשום על הנקודות ?

פורסם

הפינים המרכזיים של המזרק הם הפינים 2 ו3, הפינים הקיצוניים קשורים למד טמפ' של האויר שנכנס למנוע.

 

יש רק פילטר דלק אחד ברכב, הפילטר נמצא מתחת לאוטו באוזר המיכל דלק.

 

נדמה לי שהוא בצד ימין, וכל האזור שם של הפילטר כמוסה במין פלטה שחורה שיש לפרקה.

 

בכל מקרה תעקוב אחר צנרת הדלק מהמיכל ואולי תוכל לאתר את הבעיה.

 

ד.א בקשר לבעיה שהואטו לא מגיב לך ברגע שהוא קר, התופעה מאוד מזכירה חיישן חמצן גוסס או שיחידת החימום של החיישן חמצן נדפקה.

 

תנסה לנתק את הרתמה של החישן חמצן (נמצא על סעפת הפליטה, ממש בחיבור בין האגזוז לסעפת הפליטה), יכול להיות שכל הבעיות ייפתרו לך ככה.

 

במידה וייפתרו לך הבעיות בעקבות ניתוק החיישן חמצן, גש לבוש וקנה חיישן חדש.

 

החיישן דואג למניעת זיהום אוויר וכמובן גם לתצרוכת הדלק של הרכב.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם
עם כל הכבוד לתשובה המאוד ראויה, לחלק הזה אני לא מסכים. הבדיקה הזו אינה נכונה. במקרים קצוניים של נתק מוחלט, אכן הבדיקה לכאורה ראויה, אבל באם קיימים נפילות מתח מהותיות ושאינן קיצוניות, בדיקה זו תפספס אותן ובגדול..

בברכה

דני

 

דני מסכים איתך שסתם ככה לעשות את הבדיקה הזאת, לא יתן לנו קצה חוט בקשר לבעיה.

 

הייתי צריך להבהיר את עצמי יותר ולכתוב במפורש שיש לעשות את הבדיקה הנ"ל באת הופעת התקלה.

 

באת שהמערכת שובקת חיים, יש לנסות לעשות את הבדיקה הנ"ל על מנת לבדוק שהביעה לא נובאת בעקבות חוט ה+ שמוביל מתח למזרק.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם
הפינים המרכזיים של המזרק הם הפינים 2 ו3, הפינים הקיצוניים קשורים למד טמפ' של האויר שנכנס למנוע.

 

יש רק פילטר דלק אחד ברכב, הפילטר נמצא מתחת לאוטו באוזר המיכל דלק.

 

נדמה לי שהוא בצד ימין, וכל האזור שם של הפילטר כמוסה במין פלטה שחורה שיש לפרקה.

 

בכל מקרה תעקוב אחר צנרת הדלק מהמיכל ואולי תוכל לאתר את הבעיה.

 

ד.א בקשר לבעיה שהואטו לא מגיב לך ברגע שהוא קר, התופעה מאוד מזכירה חיישן חמצן גוסס או שיחידת החימום של החיישן חמצן נדפקה.

 

תנסה לנתק את הרתמה של החישן חמצן (נמצא על סעפת הפליטה, ממש בחיבור בין האגזוז לסעפת הפליטה), יכול להיות שכל הבעיות ייפתרו לך ככה.

 

במידה וייפתרו לך הבעיות בעקבות ניתוק החיישן חמצן, גש לבוש וקנה חיישן חדש.

 

החיישן דואג למניעת זיהום אוויר וכמובן גם לתצרוכת הדלק של הרכב.

 

באמת האוטו שלי זולל הרבה דלק ( ק"מ ל - 6.5 ליטר בערך אול 7 ),

 

רק שאני אבין, החיבור הזה נמצא מתחת לאוטו ? לא מתחת למכסה מנוע ? סעפת הפליטה זה החלק היותר רחב וגדול של האגזוז ?

פורסם

סעפת הפליטה-(החלק שיוצא מן המנוע לכיוון האגוז, תפקיד הסעפת זה לאסוף את הגזי פליטה מן ארבעת הבוכנות ולנקז אותם לצינור האגזוז).

 

הסעפת פליטה נמצאת בחלק השמאלי של המנוע (כאשר אתה מסתכל על המנוע מכיוון החזית של האוטו).

 

החיישן חמצן הוא מן חתיכת פלאג כזה שתקוע בסוף הסעפת, מתוך החיישן יוצאת רתמת חוטים.

 

תעקוב אחרי הרתמת חוטים, עד שתמצא את התקע שלה ונתק אותו.

 

אם אתה מתקשה בזיהוי תעלה לפה תמונה ואני יעזור לך.

 

אני בעל פאסט 94, ככה שאני מכיר דיי טוב את מבנה האוטו שלך שהוא דומה מאוד לשלי.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

אני מקווה שתצליח לזהות את האיזור המצולם (תחתית מערכת ההזרקה, אחרי הסרת פילטר אויר).

מסומן בחץ ירוק - חיישן החמצן על סעפת הפליטה.

02-10-07_0202.jpg

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

תודה רבה טוסטוס וארז ! אני אנסה מחר לנתק ולראות אם זה יעזור אחזור עם תשובות ! ( בתקווה טובות ).

דר"א שאלה יותר לארז כי יש לו רכב כמעט כמו שלי, התקנתי בו היום מד טורים ( לא היה לי עד עכשיו ) ובניוטרל אם אני לוחץ על הגז הוא יכול להגיע ל - 8K סיבובים בדקה ! בנסיעה רגילה עם הגז עד הסוף הרכב לקראת החלפת הילוך מגיע עד כ - 6K ואם כפתור הספורט דלוק עד כ - 7K האם זה נורמלי לרכב ? כמובן שאני לא עושה זאת לעיטים קרובות שלא נדבר על כפתור הספורט כי אני רק מתאר לעצמי כמה דלק הוא זולל :) אבל זו התעניינות כללית.

 

אהה דר"א היום האוטו שלי נכבה עם מד טורים וראיתי שהטורים לא יורדים או משהו לפני שהמנוע נכבה אלא הוא פשוט שובק חיים אולי זה אומר משהו אבל לא בשבילי חחח :)

 

שוב תודה רבה על העזרה הרבה ומקווה שזה יפתור את הבעיות

 

דר"א

 

אני טכנאי מחשבים במקצוע ככה שאם יש לכם בעיה במחשב תרגישו חופשי לשאול אולי אני יכול להחזיר טובה =)

פורסם

מבחינתי, ללחוץ על כפתור ה"ספורט" הוא בעצם לחפש את תחנת הדלק הקרובה :lol:

למה אתה מתכוון כשאתה אומר שמגיע ל8K סל"ד, אתה מתכוון שמנתק ההצתה נמצא בסל"ד זה?

התנהלות הטורים שציינת נשמעת לי תקינה וסבירה, למרות שלא אוכל להעיד על כך כי אין לי שעון טורים.

 

מעניין אותי מאוד איך הוספת שעון טורים וכיצד. אני מתוסכל מזה שאין לי שעון טורים (אפשר להרחיב בפרטי, ואם תשים תמונה בכלל ארקוד משמחה:multi: )

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

מחר אני אקח תמונה ואשים למה עכשיו אני כבר במיטה עם הנייד חחחח :)

זה די פשוט לפי מה שהבנתי מחברים שלושה חוטים אחד לקויל, אחד לאדמה והשלישי אם אני לא טועה לפלוס שיוצא לכיוון השעונים ברכב.

 

המחיר שאני שילמתי כולל התקנה הוא 600 ש"ח לשעון חצי דיגיטלי ( הוא עם מחוג אך רק כאשר הוא מואר רואים מה הוא מראה ) של AUTO GUAGE הבנתי שזה משהו טוב, מקווה שזה באמת ככה

 

"למה אתה מתכוון כשאתה אומר שמגיע ל8K סל"ד, אתה מתכוון שמנתק ההצתה נמצא בסל"ד זה?"

 

לא כלכך הבנתי את השאלה אני פשוט מתכוון שבזמן שהאוטו עומד על ניוטרל ואני נותן גז עד הסוף מחוג הסל"ד מגיע ל - 8K והאמת גם המנוע נתן לי באותו רגע רעש של "הצילו" חחחח ככה שמיד הפסקתי, פשוט עשיתי בדיקת התעניינות כמה סל"ד בניוטרל הוא מגיע אבל לא רציתי ללחוץ יותר כי הוא כבר שעג כמו משוגע.

פורסם
לא כלכך הבנתי את השאלה אני פשוט מתכוון שבזמן שהאוטו עומד על ניוטרל ואני נותן גז עד הסוף מחוג הסל"ד מגיע ל - 8K והאמת גם המנוע נתן לי באותו רגע רעש של "הצילו" חחחח ככה שמיד הפסקתי, פשוט עשיתי בדיקת התעניינות כמה סל"ד בניוטרל הוא מגיע אבל לא רציתי ללחוץ יותר כי הוא כבר שעג כמו משוגע.

 

תבטיח לי שלא תעשה את זה שוב :lol:

פורסם

בקשר ל8K סל"ד, נשמע קצת מפחיד השאלה אם השעון באמת נותן את המידע המדיוק.

 

על כמה סל"ד המד מצביע כאשר האוטו חם וההילוך על ניוטראל?

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA


×
×
  • תוכן חדש...