Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6708 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני יכול לעזור לך, אהיה בחדרה שבוע הבא

250 שקל, ואתה עוזר לי.

כ4 שעות עבודה לפחות.

לכל מי שחושב שזה קל, מוזמן לבוא לנסות ולהתרשם. קל זה לא.

לאדם רגיל, ללא נסיון, הפירוק ייקח יום שלם, וכך גם ההרכבה.

סה"כ יומיים עבודה לאדם בלי נסיון בפירוק הדש

בדרך הוא ישבור את הפינים של הפנלים שליד השמשה הקדמית, את התושבות של השעונים, ואת החובק הגה העליון

וזה לפחות.

0572262266

אגב, זה לא יפה שאתה לוקח תמונות שלי ככה בלי רשות :)

פורסם

אני החלפתי דאשבורד בסובארו ליאונה.

 

השתמשתי בצמת החוטים המקורית של האוטו - מכיוון שיש שינויים בחיווט במהלך השנים.

ממליץ לעשות את אותו הדבר גם כאן.

פורסם

לי יש פיג'ו כמו שלך שנת 98 ואני כבר הרבה זמן מחפש בפירוקיות ולא מוצא, במקרה שבוע שעבר מצאתי בצומת הצ'ק פוסט אחד במצב מצויין. גם אני מעוניין להרכיב אז למי שיש המלצות ודגשים בנושא אני נורא ישמח.

או אפילו טלפון של מישהו שמתמחה בהרכבה כזאת.

×
×
  • תוכן חדש...