Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8270 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לכל החברים שמחפשים אוטו זול מאוד , אז נתון מעניין מראה שמחיר מחירון ללאדה סמרה מודל 93 עומד על 1940 שקל .

כרגע זה האוטו עם המחירון הכי זול בארץ !

מה האוטו עד כדי כך גרוע ?

נ נח נחמ נחמן מאומן

אין עוד מלבדו !

תן חיוך-הכל לטובה !

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל תאמין שיכולים לתקן

מאחר שהכל מאיתו יתברך בוודאי הכל לטובה !

פורסם

דווקא לא... ברוסיה בכלל זה נחשב אוטו ברמה נורמלית... אוטו רגיל לגמרי. מיושן ולא יפה, אבל אפשר למצוא יחידות במצב מדהים מעולים חדשים שקנו אותם מתוך הרגל ושמרו עליהם כאילו זה מרצדס 300. ולפעמים שווה לתת קצת יותר מהמחירון ולקבל אוטו נורמלי.

חכמת פורד אסקורט: עדיף 60 סוסים שעובדים בשבילך מאשר 120 שאתה עובד בשבילהם.

חכמת מרצדס W116: אין דבר כזה "شيخ לשעבר".

פורסם
דווקא לא... ברוסיה בכלל זה נחשב אוטו ברמה נורמלית...

וזה מדד למשהו ?

 

לא, זה לידע כללי!

חכמת פורד אסקורט: עדיף 60 סוסים שעובדים בשבילך מאשר 120 שאתה עובד בשבילהם.

חכמת מרצדס W116: אין דבר כזה "شيخ לשעבר".

פורסם
לכל החברים שמחפשים אוטו זול מאוד , אז נתון מעניין מראה שמחיר מחירון ללאדה סמרה מודל 93 עומד על 1940 שקל .

כרגע זה האוטו עם המחירון הכי זול בארץ !

מה האוטו עד כדי כך גרוע ?

בד"כ אנשים שמוכרים דורשים כ 5 אלף ,כי לא ממש משתלם למכור רכב שנוסע ובמצב טוב ב אלפים שקל..

פורסם
לכל החברים שמחפשים אוטו זול מאוד , אז נתון מעניין מראה שמחיר מחירון ללאדה סמרה מודל 93 עומד על 1940 שקל .

כרגע זה האוטו עם המחירון הכי זול בארץ !

מה האוטו עד כדי כך גרוע ?

בד"כ אנשים שמוכרים דורשים כ 5 אלף ,כי לא ממש משתלם למכור רכב שנוסע ובמצב טוב ב אלפים שקל..

 

אין שום סיבה שבעולם לשלם 5000 שקל עבור רכב כזה. אלא אם הוא במצב ממש ממש מדהים. כי זה לשלם %50 יותר מהמחירון.

 

לשכנים שלי הייתה אחת , שהם קנו מיד ראשונה שהביא אותה איתו מרוסיה שעלה לארץ. הרכב היה כביכול במצב מעולה, שמור ומטופל. הרכב התפרק על ימין ועל שמאל. לאחר 3 חודשים, לאחר שהרכב היה כל שבוע במוסך עקב בעייה אחרת - ולהזכירכם ברכב טכנולוגיה מיושנת מאוד עם מיכלולי פיאט של שנות ה70 , הם מכרו אותה ב 1500 שקל, המסכן שקנה אותה, הבין מהר מאוד עם מה יש לו עסק, כיום הרכב לקח דגמא מיוזף סטאלין, ומשמש כאנדרטה.

×
×
  • תוכן חדש...