Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6714 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

אני צריך יעוץ לרכב מסחרי או פרטי

 

לעסק זה חלוקה . לדוגמא: עיתון יומי.

 

פזלתי לכיוון:

סיטרואן ברלינגו

רנו קנגו

 

אבל ראיתי שכולם גמורים לגמרי בשוק .

במיוחד במחירים הנ"ל

עם 250 עד 280 אלף קילומטר.

 

אם יש עוד מכוניות אמינות שיעשו את העבודה

אני מוכן לשמוע.

 

חשוב לי שהיה חסחוני

בדלק טיפולם ושהיה אמין פחות או יותר.

לא ממש משנה הגיר.

 

תודה רבה

נתי.

פורסם

לדעתי אפשר להסתפק בסטיישן לחלוקת העיתונים.

אני ממליץ לך על סיאט SDI VARIO(קורדובה סטיישן) או פולקסווגן פולו SDI סטיישן .

לדעתי יותר אמינות ממסחריות שעבדו קשה .

חשוב מאוד -לא מוניות לשעבר!

כמו עם כל רכבי דיזל הבעיה למצוא אקזמפלר עם קילומטראז' סביר.

לפחות יש סיכוי יותר גדול שברכב פרטי לא השתמשו בתור משאית.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אני ההיתי הולך על הסיטרואן הוא רכב אמין מאוד וגם חסכוני ואל תשכח זה רכב עבודה והתפקיד שלו לנסוע והרבה..

HU: DXZ785USB. FRONT: MW: A.A HAVOC. MR: HAT L3. TW: HAT L1PRO. SUB:DC AUDIO LEVEL 3F X2. FRONT AMPS:XETEC P-2+S.A SAX-50.4. SUB AMP:DC AUDIO 5K. POWERED BY 2 XS POWER 3100+3400

:twisted: DO YOU THINK YOU HAVE BASS? THINK AGAIN

פורסם

עבדתי גם בחלוקת עיתונים

היתה לי פיאסטה עשתה תעבודה טוב מאוד בלי בעיות בכלל

אבל לפי מה שהבנתי אתה רוצה אוטו שיכיל יותר עיתונים השאלה אם אתה אחראי על כל החלוקה או שאתה עושה רק קו ?

פורסם
מה עם הסופר לנסר סטיישן ?

לגאסי סטיישן ?

 

צורכות דלק יותר מהדיזל ויש אופציות יותר טובות (זו דעתי לפחות).

 

ZX סטיישן לא חשובה איזו, ישנן גירסאות דיזל אבל בדרך כלל מדובר במוניות לשעבר ולכן אם תמצא אחת בעלת מנוע בנזין (פרט ל-1.4) זו תיהיה בחירה מעולה,זולה (אחזקה,דלק,טיפולים וכו'...).

פורסם

סיטרואן C15 / רנו אקספרס/ סיאט אינקה/ פורד קורייר

 

אני די בטוח שהן קיימות בקונפיגורציות של בנזין ודיזל, המחירים בריצפה וקיימים הרבה רכבים במצב סביר פלוס.

 

הרנו הסיאט והסיטרואן קיימות גם מעל 1998, והמחירים שלהן מצחיקים יחסית לתמורה.

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם

היה לאבא שלי עד לא מזמן את הC15 רכב יחסית חזק ,עומד בעומס אבל תאמת שהתחיל להיות לו בלאי אם אני זוכר טוב ,

לפני אני זוכר שהיה לנו את האקספרס רכב שנותן מעל ומעבר בקושי היה רואה מוסך והוא לא היה מפסיק להעמיס עליו הוא גם היה חסכוני ומשתלם מאוד ,

הבעיה ברכבים האלה שהם שנתון נמוך יחסית ולרוב הם לא היו מכוניות ליום יום לעבודה וחזרה,אנשים השתמשו בהם לעבודה שלהם לנסיעות ארוכות ועמוסות יש לקחת בחשבון שזה יתבטא לרעה בזמן הזה לקנות אוטו כזה

אבל היתי ממליץ לך על הסיטרואן ברלינגו ,אין הרבה כאלה שמורות אבל כמעט כל מי שאני מכיר בקווי חלוקה ובשיפוצים ובכל שאר העבודות שצריך אוטו באמת חזק אמין וחסכוני יחסית משתשמים בו,וגם הקנגו

היתי משווה אותם לסיטרואן 15 ולרנו אקספרס

לא מכיר את המנוע במכוניות האלה אני לא משווה מכנית אני רק משווה יחסית לאז שהשתמשו בהם לעבודות כמו קווי חלוקה וכו'

כך גם היום וכנראה לא סתם

×
×
  • תוכן חדש...